Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #117341 Del Skrevet 7. november 2023 17 minutter siden, Cid said: Jo men trodde han spilte familiefaren. Skjønner! Har du sett noen av Mary Poppins filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #117342 Del Skrevet 7. november 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Skjønner! Har du sett noen av Mary Poppins filmene? Så den første for mange år siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #117343 Del Skrevet 7. november 2023 Just now, Cid said: Så den første for mange år siden. Så den første for mange år siden jeg også. I tillegg så jeg den andre filmen da den kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #117344 Del Skrevet 7. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Så den første for mange år siden jeg også. I tillegg så jeg den andre filmen da den kom. Tragisk at han som spilte sønnen døde bare 10 år etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #117345 Del Skrevet 7. november 2023 2 minutter siden, Cid said: Tragisk at han som spilte sønnen døde bare 10 år etter Det visste jeg ikke før du sa det nå. Enig i at det var trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #117346 Del Skrevet 7. november 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Det visste jeg ikke før du sa det nå. Enig i at det var trist! Men hun som spilte moren har tydeligvis vært mye heldigere i livet, ser at hun fylte 100 år i år 😄 https://www.unilad.com/celebrity/news/mary-poppins-glynis-johns-age-100-interview-336432-20231005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #117347 Del Skrevet 7. november 2023 https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/tragedies-mary-poppins-cast-uncovered-19015433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #117348 Del Skrevet 7. november 2023 2 minutter siden, Cid said: Men hun som spilte moren har tydeligvis vært mye heldigere i livet, ser at hun fylte 100 år i år 😄 https://www.unilad.com/celebrity/news/mary-poppins-glynis-johns-age-100-interview-336432-20231005 Gøy å se folk bli så gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2023 #117349 Del Skrevet 7. november 2023 SVK skrev (3 timer siden): Selv Kua og Grevling mener at Cid røyker for mye. Ja, han er en dampveivals når han først setter i gang. Kan nesten ikke se ham inni all røyken. Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun gjenåpnet onlyfans kontoen sin, til stor glede for frierne. Cid er veldig opptatt av nakenhet og det å smugtitte på damer. Hva skal vi gjøre med ham? - Anton rister på hodet Cid skrev (3 timer siden): Cid får snart besøk av denne spreke 97 åringen. Kos dere. Cid skrev (3 timer siden): Her et klipp fra da ordet var baby og Hoppe fikk det til å le. En riktig god lyd er det alltid når unger ler fra langt nedi magen. SVK skrev (3 timer siden): Anton og Hoppe: Fine farger på bildet syns jeg. SVK skrev (2 timer siden): Julie Andrews som spiller Marry Poppins er en fantastisk sanger. Det er noe av det jeg likte med de gamle filmene. At de hadde fantastiske sangere og ikke brukte autotune. Tips til tre fine sanger med henne som du liker? SVK skrev (2 timer siden): Du sier du ikke røyker, men så sender Ordet et bilde av meg som røyker: Her gjør vi ingen forskjell og bildet av deg var riktig fint det. SVK skrev (39 minutter siden): Gøy å se folk bli så gamle. Joo, men spørs om det er like gøy for dem å se seg selv i speilet, for inni seg føler en seg yngre...sies det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #117350 Del Skrevet 7. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, han er en dampveivals når han først setter i gang. Kan nesten ikke se ham inni all røyken. Cid er veldig opptatt av nakenhet og det å smugtitte på damer. Hva skal vi gjøre med ham? - Anton rister på hodet Kos dere. En riktig god lyd er det alltid når unger ler fra langt nedi magen. Fine farger på bildet syns jeg. Tips til tre fine sanger med henne som du liker? Her gjør vi ingen forskjell og bildet av deg var riktig fint det. Joo, men spørs om det er like gøy for dem å se seg selv i speilet, for inni seg føler en seg yngre...sies det. Liker ikke du Dick Van Dyke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2023 #117351 Del Skrevet 7. november 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Liker ikke du Dick Van Dyke? På film var han en humørfylt luring, men jeg liker ham nok ikke privat tror jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #117352 Del Skrevet 7. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): På film var han en humørfylt luring, men jeg liker ham nok ikke privat tror jeg. Sett Diagnose Mord? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2023 #117353 Del Skrevet 7. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sett Diagnose Mord? Nei. Ikke hørt om heller...tror jeg....men...i bakhodet demrer det noe; var han lege i hvit frakk der? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. november 2023 #117354 Del Skrevet 7. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei. Ikke hørt om heller...tror jeg....men...i bakhodet demrer det noe; var han lege i hvit frakk der? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2023 #117355 Del Skrevet 7. november 2023 Cid skrev (4 timer siden): 🏃♂️ Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): TRØBBEL! 👺 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Dobbeltneitakk, du kan gi det til folk som liker sånne sterke saker. Ikke meg. Cid skrev (4 timer siden): 🍝🌶️ Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, det gjør hun i alle fall ikke. Jeg har smakt det på en middagstallerken og det var ikke no`godt! Cid skrev (4 timer siden): Nå spiser hun tang og tare. 😉😉 Cid skrev (4 timer siden): 🛖🏃♂️ Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja, de hører deg selv om de sover...og da fungerer det om en ringeklokke som setter den nye dagen i gang. Konkurransen starter snart. Finn Cid og bit ham i baken så han kjenner det!!! Det er helt sikkert det. Røykepåstander meldes til politiet! Skam dem, unge mann!!! SVK skrev (5 timer siden): I følge Hoppe er ikke sigaretter farlig. Hun har jo røykt siden hun var 13 år og aldri vært syk. 😉😉 SVK skrev (5 timer siden): Nå tar Hoppe en sigarett og en kaffe til frokost. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Husker ikke hva jeg mente. Jeg var trøtt. Sorry. Jeg drømmer da aldri om noens menn. Eller kvinner. Vi Woffet dem noen sannhetens ord og de ble meget bleke rundt nebbet! Jeg tar på meg kappa mi, sniker meg inn og befrir dem selv. Ja, det stemmer på en prikk. DET er supergodt det! Cid da. Absolutt ikke har jeg sett sånt noe. Det vil du helt sikkert. Jeg kjenner deg. Fremmed rart sted? Neitakk. Fremmed mann...neitakk. En slipper ikke unna dem der heller. Men...mornmorn til alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #117356 Del Skrevet 7. november 2023 22 minutter siden, Hoppetaujenta said: Joo, men spørs om det er like gøy for dem å se seg selv i speilet, for inni seg føler en seg yngre...sies det. Jeg håper og tror at når man er 100 år så har man lært seg å være fornøyd med kroppen man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2023 #117357 Del Skrevet 7. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei. Ikke hørt om heller...tror jeg....men...i bakhodet demrer det noe; var han lege i hvit frakk der? Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): På film var han en humørfylt luring, men jeg liker ham nok ikke privat tror jeg. Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Ja, han er en dampveivals når han først setter i gang. Kan nesten ikke se ham inni all røyken. Cid er veldig opptatt av nakenhet og det å smugtitte på damer. Hva skal vi gjøre med ham? - Anton rister på hodet Kos dere. En riktig god lyd er det alltid når unger ler fra langt nedi magen. Fine farger på bildet syns jeg. Tips til tre fine sanger med henne som du liker? Her gjør vi ingen forskjell og bildet av deg var riktig fint det. Joo, men spørs om det er like gøy for dem å se seg selv i speilet, for inni seg føler en seg yngre...sies det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #117358 Del Skrevet 7. november 2023 Just now, SVK said: Jeg håper og tror at når man er 100 år så har man lært seg å være fornøyd med kroppen man har. Edit: Så lenge man ikke har smerter så klart. Jeg tenkte utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2023 #117359 Del Skrevet 7. november 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. november 2023 #117360 Del Skrevet 7. november 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå