Cid Skrevet 5. november 2023 #117161 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Fint, sier de. Han har mottatt beskjeden. Håper han forstår alvoret. *sniff-sniff-knurr...* Heh? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117162 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Heh? Dyrene snakker seg i mellom, tankeoverføring...og jeg snapper det opp. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117163 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dyrene snakker seg i mellom, tankeoverføring...og jeg snapper det opp. Ikke den beskjeden jeg mente den du fikk fra de militære som dukket opp på Lønneberget for å fortelle at jeg hadde falt i strid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117164 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Ikke den beskjeden jeg mente den du fikk fra de militære som dukket opp på Lønneberget for å fortelle at jeg hadde falt i strid. En av dem tok meg til side og lo godt, for det var bare en aprilspøk...selv om det var helt feil mnd. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117165 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): En av dem tok meg til side og lo godt, for det var bare en aprilspøk...selv om det var helt feil mnd. Liker du og Anton sånne alvorlige spøker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117166 Del Skrevet 5. november 2023 Nei, ikke i det hele tatt. Det vet du. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117167 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, ikke i det hele tatt. Det vet du. Hva om tvisten er at jeg overlevde? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117168 Del Skrevet 5. november 2023 Nei, ulykker og elendighet er ikke morsomt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #117169 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg er veldig imponert...hvor mange timer gledet du omgivelsene med den manøveren der? Verdens søteste etterlysning og PLINGELING: Her er jeg! Noen ganger finner jeg fornuften og unner meg et opphold i stillerommet og der sitter jeg sånn P.s. Har savnet dere - alle som èn. (og har lest alt sammen...raringer... ) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Fint, sier de. Han har mottatt beskjeden. Håper han forstår alvoret. *sniff-sniff-knurr...* Cid skrev (2 timer siden): 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117170 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, ulykker og elendighet er ikke morsomt. Blir Anton irritert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #117171 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, ulykker og elendighet er ikke morsomt. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Dyrene snakker seg i mellom, tankeoverføring...og jeg snapper det opp. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): En av dem tok meg til side og lo godt, for det var bare en aprilspøk...selv om det var helt feil mnd. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, ulykker og elendighet er ikke morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117172 Del Skrevet 5. november 2023 Ja, han liker heller ikke å tøyse med veldig alvorlige og triste ting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117173 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ja, han liker heller ikke å tøyse med veldig alvorlige og triste ting. Er bare spøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117174 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Er bare spøk. Ikke for oss som ser alvorlig på det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #117175 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ikke for oss som ser alvorlig på det. Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ja, han liker heller ikke å tøyse med veldig alvorlige og triste ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117176 Del Skrevet 5. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ikke for oss som ser alvorlig på det. Noen historier er actionfylte, sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2023 #117177 Del Skrevet 5. november 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake rundt klokken 21.00. I kveld. Etter søndagsstreamen på Diskusjon.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. november 2023 #117178 Del Skrevet 5. november 2023 Nå har Cid forlatt Lønneberget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117179 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Noen historier er actionfylte, sånn er det bare. Noen liker det og noen liker det ikke. Sånn er det bare. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake rundt klokken 21.00. I kveld. Etter søndagsstreamen på Diskusjon.👨🦰👩🦰👍👍 God tur og velkommen tilbake. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. november 2023 #117180 Del Skrevet 5. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nå har Cid forlatt Lønneberget. Nei, for vi kan se deg rett borti der. Du gjemmer deg bak en busk, men stjerten din stikker ut... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå