Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2023 #116681 Del Skrevet 29. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Det er vi alle i denne tråden. Cassidy Tvillingene synes at snopesyken er den beste syken som finnes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. oktober 2023 #116682 Del Skrevet 30. oktober 2023 Nå konkurrerer Hoppe og Woffe om hvem som er flinkest til å finne trøfler. Begge har en nese for trøfler. 👃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. oktober 2023 #116683 Del Skrevet 30. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå konkurrerer Hoppe og Woffe om hvem som er flinkest til å finne trøfler. Begge har en nese for trøfler. 👃 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116684 Del Skrevet 30. oktober 2023 SVK skrev (46 minutter siden): Nå konkurrerer Hoppe og Woffe om hvem som er flinkest til å finne trøfler. Begge har en nese for trøfler. 👃 Hoppe finner fleinsopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2023 #116685 Del Skrevet 30. oktober 2023 SVK skrev (12 timer siden): Nå gleder Order seg til mandagen hvor det skal gi eple til læreren. 🍎 Vi deler et eple heller. Vi er hverandres lærere. SVK skrev (10 timer siden): Regner med at Hoppe legger seg tidlig i kveld slik at hun kan stå opp før alle andre i morgen. Nei, det ble halv elleve - nyinnstillt sommertid. Sovnet med èn gang. Endelig. SVK skrev (9 timer siden): Anton tar med seg verdens beste lakrispiper med på jobben som trikkefører. Ja, han liker de veldig godt. Jeg også. Ordet har ikke smakt ennå, for det var skummelt godteri, sa det. SVK skrev (8 timer siden): Det er vi alle i denne tråden. Ja, de fleste, tror jeg. Er man ikke lysten på snop, så er det muligens en ordentlig sykdom på gang. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at snopesyken er den beste syken som finnes. ...kun når det finnes "medisin" i nærheten. SVK skrev (1 time siden): Nå konkurrerer Hoppe og Woffe om hvem som er flinkest til å finne trøfler. Begge har en nese for trøfler. TØFLER! Begynner å bli kaldt på føttene nå, så tøfler må en ha. Cid skrev (21 minutter siden): Hoppe finner fleinsopp. Nei, fyss...det vil hun ikke finne og ikke anbefale noen å bruke heller, for en kan bli veldig psyk av det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116686 Del Skrevet 30. oktober 2023 Nå tenner hun en sigar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2023 #116687 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Nå tenner hun en sigar. ....for den er lagt på bålet og skal brennes opp og forsvinne. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116688 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): ....for den er lagt på bålet og skal brennes opp og forsvinne. Inni lungene dine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116689 Del Skrevet 30. oktober 2023 Ordet begynner å bli stor og nysgjerrig på damer, ordet bruker å spionere på Hoppe i dusjen 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116690 Del Skrevet 30. oktober 2023 En dag så oppdager Hoppe ordet og drar han med seg inni dusjen, ordet ble glad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116691 Del Skrevet 30. oktober 2023 Dagen etter så sniker ordet seg inni dusjen igjen men denne gangen så er det Anton der Anton lar han ikke gå 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2023 #116692 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Inni lungene dine. Nei. Lungene blir triste ved tanken. Cid skrev (9 minutter siden): Ordet begynner å bli stor og nysgjerrig på damer, ordet bruker å spionere på Hoppe i dusjen Nei Ordet gjør ikke det, men Cid gjør det 100% hvis han kan få det til. Cid skrev (8 minutter siden): En dag så oppdager Hoppe ordet og drar han med seg inni dusjen, ordet ble glad. Ikke noe fellesdusjing her nei. Cid skrev (6 minutter siden): Dagen etter så sniker ordet seg inni dusjen igjen men denne gangen så er det Anton der Anton lar han ikke gå 😨 Han får en opplæring i hvordan gutter vasker hele seg og hopper ikke over noe sted. Anton gjør jobben skikkelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116693 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei. Lungene blir triste ved tanken. Nei Ordet gjør ikke det, men Cid gjør det 100% hvis han kan få det til. Ikke noe fellesdusjing her nei. Han får en opplæring i hvordan gutter vasker hele seg og hopper ikke over noe sted. Anton gjør jobben skikkelig. Anton vasker han nedentil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116694 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppesushijenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2023 #116695 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Anton vasker han nedentil? Cid da: Når unger er så små, så må det hjelpes med litt av hvert. Ordet er fremdeles litt over to år. Cid skrev (1 minutt siden): Hoppesushijenta. Sushineitakkjenta 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116696 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Cid da: Når unger er så små, så må det hjelpes med litt av hvert. Ordet er fremdeles litt over to år. Sushineitakkjenta Ammer du ordet fortsatt? 🤱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2023 #116697 Del Skrevet 30. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ammer du ordet fortsatt? 🤱 Ordet er ikke mitt barn. Hadde det vært mitt, så tenker jeg at når unger kan spise og drikke selv, så er det det de skal. Lære å være unger og bli store. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 30. oktober 2023 #116698 Del Skrevet 30. oktober 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116699 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ordet er ikke mitt barn. Hadde det vært mitt, så tenker jeg at når unger kan spise og drikke selv, så er det det de skal. Lære å være unger og bli store. Blir det sorte gryte på meg i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. oktober 2023 #116700 Del Skrevet 30. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Ordet liker melken 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå