Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #116561 Del Skrevet 28. oktober 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Kjenner jeg Hoppe rett så dynker hun seg selv i parfyme . Nei, det gjør hun ikke. "En god lukt" blir det etter å ha vært ute i kulde og vind nå for tiden. SVK skrev (9 minutter siden): Kjenner jeg Anton rett så klapper han sin gode venn Raffen. De er lange og hyggelige begge to. SVK skrev (7 minutter siden): Kjenner jeg tvillingene rett så koser de seg på McDonalds. 🍟🍔🥤 Håper de gjør det. SVK skrev (3 minutter siden): Kjenner jeg Hoppe rett så var det barten til Anton hun falt for. Ingen hoppetaujenter kan motstå en flott bart. Tror ikke han hadde det da jeg traff han første gangen. Han kom ut av skogen etter å ha jobbet med tømmer en hel uke. Var både skjegg og bart der da. Litt uvøren stil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. oktober 2023 #116562 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Nå raner hun den lokale kiosken. Hun er ikke interessert i penga, kun alt godtesnopet. Så den stakkars ansatte må fylle opp alle veskene hennes mens hun utålmodig står og vifter med jaktgeværet hun har tjuvlånt av naboen. Endret 28. oktober 2023 av jukkapalme 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #116563 Del Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har kjølebager med meg: Penga eller ALL ISEN!!! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116564 Del Skrevet 28. oktober 2023 1 minutt siden, jukkapalme said: Nå raner hun den lokale kiosken. Hun er ikke interessert i penga, kun alt godtesnopet. Så den stakkars ansatte må fylle opp alle veskene hennes mens hun utålmodig står og vifter med jaktgeværet hun har tjuvlånt av naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #116565 Del Skrevet 28. oktober 2023 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 28. oktober 2023 #116566 Del Skrevet 28. oktober 2023 SVK skrev (10 minutter siden): Kjenner jeg Hoppe rett så var det barten til Anton hun falt for. Ingen hoppetaujenter kan motstå en flott bart. D bli ittj no fart uten bart, shø 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116567 Del Skrevet 28. oktober 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har kjølebager med meg: Penga eller ALL ISEN!!! Stemmer! Du ville aldri ranet kiosken uten å få med deg all isen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116568 Del Skrevet 28. oktober 2023 Just now, KnekkeBørre said: D bli ittj no fart uten bart, shø Perfekt immitasjon av Hoppetaujenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. oktober 2023 #116569 Del Skrevet 28. oktober 2023 Dere er veldig søte alle to. Sjø... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober 2023 #116570 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): NÅ MÅ DU PASSE DEG HER ALTSÅ! ALDRI! Ja, slik er det. Heh er jo bare massasje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116571 Del Skrevet 28. oktober 2023 Kjenner jeg Cid rett så er han med damene sine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116572 Del Skrevet 28. oktober 2023 (endret) Cid og damene: Endret 28. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116573 Del Skrevet 28. oktober 2023 Da Anton sjekket opp Hoppetaujenta: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. oktober 2023 #116574 Del Skrevet 28. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Dere er veldig søte alle to. Sjø... tægge meg i rasshøle...? neitakk.p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116575 Del Skrevet 28. oktober 2023 Anton er på jobb og Hoppe er på fylla. Ordet er hjemme alene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2023 #116576 Del Skrevet 28. oktober 2023 SVK skrev (4 timer siden): Kjenner jeg tvillingene rett så koser de seg på McDonalds. 🍟🍔🥤 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at du hadde rett der.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): So long, venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116577 Del Skrevet 28. oktober 2023 3 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene kan bekrefte at du hadde rett der.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Så bra! Tok selv en McFlurry i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2023 #116578 Del Skrevet 28. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Anton er på jobb og Hoppe er på fylla. Ordet er hjemme alene: 🥰🥰 SVK skrev (2 timer siden): Da Anton sjekket opp Hoppetaujenta: 😉😉 SVK skrev (2 timer siden): Cid og damene: SVK skrev (2 timer siden): Kjenner jeg Cid rett så er han med damene sine: Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Dere er veldig søte alle to. Sjø... SVK skrev (4 timer siden): Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har kjølebager med meg: Penga eller ALL ISEN!!! jukkapalme skrev (4 timer siden): Nå raner hun den lokale kiosken. Hun er ikke interessert i penga, kun alt godtesnopet. Så den stakkars ansatte må fylle opp alle veskene hennes mens hun utålmodig står og vifter med jaktgeværet hun har tjuvlånt av naboen. 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei, det gjør hun ikke. "En god lukt" blir det etter å ha vært ute i kulde og vind nå for tiden. De er lange og hyggelige begge to. Håper de gjør det. Tror ikke han hadde det da jeg traff han første gangen. Han kom ut av skogen etter å ha jobbet med tømmer en hel uke. Var både skjegg og bart der da. Litt uvøren stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. oktober 2023 #116579 Del Skrevet 28. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Så bra! Tok selv en McFlurry i dag. Cassidy Tvillingene tok ikke det i dag, men det er skikkelig digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 28. oktober 2023 #116580 Del Skrevet 28. oktober 2023 47 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene tok ikke det i dag, men det er skikkelig digg. Jeg elsker McFlurry. Liker også at man på de betalingsmaskinene kan velge å ta ekstre godsaker på iskremen. Jeg tar alltid ekstra sjokoladesaus, ekstra daim, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå