Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Da er vi helt enige i denne kvalitetstingen i livet. :D  Vinner jeg i lotto, så skal jeg handle igjen. 

Ja det er vi 😀 ja det skal jeg også 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Jeg observerer. 

Venter på at noen skal ta til vettet å kjøpe en Alfa Romeo. 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (10 minutter siden):

Jeg observerer. 

Venter på at noen skal ta til vettet å kjøpe en Alfa Romeo. 

Sånn bil kunne jeg ikke hatt. Må ha en grei bruksbil som tåler å brukes, tåler litt last og hunder i baksetet. :nigo: 
Superfine biler som en må ikle seg ballkjoler for å sitte i går ikke. Må ha bil som er god på glatt føre og snø. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Sånn bil kunne jeg ikke hatt. Må ha en grei bruksbil som tåler å brukes, tåler litt last og hunder i baksetet. :nigo: 
Superfine biler som en må ikle seg ballkjoler for å sitte i går ikke. Må ha bil som er god på glatt føre og snø. 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aiaiai..😪

Det ryster meg helt inn til bukspyttkjertelen hvordan menneskene i ditt liv har utelatt å indoktrinere ditt sinn med det guddommelige skaperverket hvis er Alfa Romeo. 

Du trenger ikke 4x4. Sjekker du statistikken så er firehjulstrekkere desidert overrepresentert når det gjelder å kjøre seg fast.

Mitt hjerte blør virkelig her.. Anerkjenn Alfa som din frelser og eneste bil. 🤌❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romeo Klive? :fnise: 10445.jpg?1511116607

Her ha @Cid bjudat på med friere i fleng, og så har Romeo klivet opp hver kveld 😂😂

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (Akkurat nå):

Litt av en frelser 🤭

IMG_3218.jpeg

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Boetica skrev (3 minutter siden):

Her ha @Cid bjudat på med friere i fleng, og så har Romeo klivet opp hver kveld 😂😂

🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (5 minutter siden):

Aiaiai..😪

Det ryster meg helt inn til bukspyttkjertelen hvordan menneskene i ditt liv har utelatt å indoktrinere ditt sinn med det guddommelige skaperverket hvis er Alfa Romeo. 

Du trenger ikke 4x4. Sjekker du statistikken så er firehjulstrekkere desidert overrepresentert når det gjelder å kjøre seg fast.

Mitt hjerte blør virkelig her.. Anerkjenn Alfa som din frelser og eneste bil. 🤌❤️

Jeg kan ikke. Jeg vil ikke. :D Kjørte min gjennom mange vintersesonger og den beveget seg smøremykt
opp bakkene hvor de andre sto fast og spant. En krembil var det. Jeg skal aldri glemme den. :grine:

Boetica skrev (3 minutter siden):

En sjarmør med hatten på snei og gittar`n i flittig bruk. Ingen kan synge som Romeo Klive.  :hjerte:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (4 minutter siden):

Jeg foretrekker Lille Trille som titter opp nede i hjørnet 🤠

🥰🥰

KnekkeBørre skrev (6 minutter siden):

image.thumb.png.c8e6b8165eeb16e3e082dbeb395a7850.png

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Jeg kan ikke. Jeg vil ikke. :D Kjørte min gjennom mange vintersesonger og den beveget seg smøremykt
opp bakkene hvor de andre sto fast og spant. En krembil var det. Jeg skal aldri glemme den. :grine:

En sjarmør med hatten på snei og gittar`n i flittig bruk. Ingen kan synge som Romeo Klive.  :hjerte:

:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjenner at hun har blitt snikende trøtt, men har bare ikke villet høre på den øra. Det må hun visst nå. :gjesp: 
Natta alle sammen. Ha en hyggelig kveld, eller natt eller hva det nå blir for noe. :sover: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Hun kjenner at hun har blitt snikende trøtt, men har bare ikke villet høre på den øra. Det må hun visst nå. :gjesp: 
Natta alle sammen. Ha en hyggelig kveld, eller natt eller hva det nå blir for noe. :sover: 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Måtte Hoppe sovne brått og flott. 

Drømme gøyt og snorke høyt. 

Om hele sovegreiene skulle ende i grus, skal jeg - om hun kommer tilbake, spandere en snus. 🤍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...