Maskinfører Skrevet 25. oktober 2023 #116301 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da er vi helt enige i denne kvalitetstingen i livet. Vinner jeg i lotto, så skal jeg handle igjen. Ja det er vi 😀 ja det skal jeg også 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #116302 Del Skrevet 25. oktober 2023 Jeg observerer. Venter på at noen skal ta til vettet å kjøpe en Alfa Romeo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #116303 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Jeg observerer. Venter på at noen skal ta til vettet å kjøpe en Alfa Romeo. 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #116304 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (10 minutter siden): Jeg observerer. Venter på at noen skal ta til vettet å kjøpe en Alfa Romeo. Sånn bil kunne jeg ikke hatt. Må ha en grei bruksbil som tåler å brukes, tåler litt last og hunder i baksetet. Superfine biler som en må ikle seg ballkjoler for å sitte i går ikke. Må ha bil som er god på glatt føre og snø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #116305 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Sånn bil kunne jeg ikke hatt. Må ha en grei bruksbil som tåler å brukes, tåler litt last og hunder i baksetet. Superfine biler som en må ikle seg ballkjoler for å sitte i går ikke. Må ha bil som er god på glatt føre og snø. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. oktober 2023 #116306 Del Skrevet 25. oktober 2023 Eneste Romeoen for @Hoppetaujenta er han som klatrer opp eføyen hver kveld 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #116307 Del Skrevet 25. oktober 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Eneste Romeoen for @Hoppetaujenta er han som klatrer opp eføyen hver kveld 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #116308 Del Skrevet 25. oktober 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Eneste Romeoen for @Hoppetaujenta er han som klatrer opp eføyen hver kveld Romeo Klive? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #116309 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Sånn bil kunne jeg ikke hatt. Må ha en grei bruksbil som tåler å brukes, tåler litt last og hunder i baksetet. Superfine biler som en må ikle seg ballkjoler for å sitte i går ikke. Må ha bil som er god på glatt føre og snø. Aiaiai..😪 Det ryster meg helt inn til bukspyttkjertelen hvordan menneskene i ditt liv har utelatt å indoktrinere ditt sinn med det guddommelige skaperverket hvis er Alfa Romeo. Du trenger ikke 4x4. Sjekker du statistikken så er firehjulstrekkere desidert overrepresentert når det gjelder å kjøre seg fast. Mitt hjerte blør virkelig her.. Anerkjenn Alfa som din frelser og eneste bil. 🤌❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #116310 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Romeo Klive? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. oktober 2023 #116311 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Romeo Klive? Her ha @Cid bjudat på med friere i fleng, og så har Romeo klivet opp hver kveld 😂😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. oktober 2023 #116312 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): .. Anerkjenn Alfa som din frelser og eneste bil. 🤌❤️ Litt av en frelser 🤭 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #116313 Del Skrevet 25. oktober 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Litt av en frelser 🤭 👨🦰👩🦰👍👍 Boetica skrev (3 minutter siden): Her ha @Cid bjudat på med friere i fleng, og så har Romeo klivet opp hver kveld 😂😂 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #116314 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Aiaiai..😪 Det ryster meg helt inn til bukspyttkjertelen hvordan menneskene i ditt liv har utelatt å indoktrinere ditt sinn med det guddommelige skaperverket hvis er Alfa Romeo. Du trenger ikke 4x4. Sjekker du statistikken så er firehjulstrekkere desidert overrepresentert når det gjelder å kjøre seg fast. Mitt hjerte blør virkelig her.. Anerkjenn Alfa som din frelser og eneste bil. 🤌❤️ Jeg kan ikke. Jeg vil ikke. Kjørte min gjennom mange vintersesonger og den beveget seg smøremykt opp bakkene hvor de andre sto fast og spant. En krembil var det. Jeg skal aldri glemme den. Boetica skrev (3 minutter siden): Her ha @Cid bjudat på med friere i fleng, og så har Romeo klivet opp hver kveld 😂😂 En sjarmør med hatten på snei og gittar`n i flittig bruk. Ingen kan synge som Romeo Klive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #116315 Del Skrevet 25. oktober 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Litt av en frelser 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. oktober 2023 #116316 Del Skrevet 25. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg foretrekker Lille Trille som titter opp nede i hjørnet 🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #116317 Del Skrevet 25. oktober 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Jeg foretrekker Lille Trille som titter opp nede i hjørnet 🤠 🥰🥰 KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg kan ikke. Jeg vil ikke. Kjørte min gjennom mange vintersesonger og den beveget seg smøremykt opp bakkene hvor de andre sto fast og spant. En krembil var det. Jeg skal aldri glemme den. En sjarmør med hatten på snei og gittar`n i flittig bruk. Ingen kan synge som Romeo Klive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. oktober 2023 #116318 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hun kjenner at hun har blitt snikende trøtt, men har bare ikke villet høre på den øra. Det må hun visst nå. Natta alle sammen. Ha en hyggelig kveld, eller natt eller hva det nå blir for noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. oktober 2023 #116319 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hun kjenner at hun har blitt snikende trøtt, men har bare ikke villet høre på den øra. Det må hun visst nå. Natta alle sammen. Ha en hyggelig kveld, eller natt eller hva det nå blir for noe. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. oktober 2023 #116320 Del Skrevet 25. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hun kjenner at hun har blitt snikende trøtt, men har bare ikke villet høre på den øra. Det må hun visst nå. Natta alle sammen. Ha en hyggelig kveld, eller natt eller hva det nå blir for noe. Måtte Hoppe sovne brått og flott. Drømme gøyt og snorke høyt. Om hele sovegreiene skulle ende i grus, skal jeg - om hun kommer tilbake, spandere en snus. 🤍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå