Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Entern skrev (1 minutt siden):

Anbefaler forresten @SVK 1000 Comic Books You Have To Read Before You Die, beste boka i den serien etter min mening og man oppdager mye bra igjennom den boka 😀😀😀 og er ganske sikker på at Iznogood er med der 😊

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en bok med dikt av en middelalderpoet som het Rumi, han var født i Afghanistan men bodde i Tyrkia store deler av livet. Diktene er rare men fine og føles veldig moderne.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Har en bok med dikt av en middelalderpoet som het Rumi, han var født i Afghanistan men bodde i Tyrkia store deler av livet. Diktene er rare men fine og føles veldig moderne.

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Entern said:

Anbefaler forresten @SVK 1000 Comic Books You Have To Read Before You Die, beste boka i den serien etter min mening og man oppdager mye bra igjennom den boka 😀😀😀 og er ganske sikker Iznogood  på at  er med der 😊

Takk, skal sjekke den ut!  Iznogood  er jo også laget av samme som lagde Asterix  og Lucky Luke.

Digget Asterix som barn. Likte tegneserier som enten var satt i historiske tider eller som handlet om oppdagelsesreiser som Tintin. Er også en av grunnene til at jeg liker Onkel Skrue-historier. Mange av de beste historiene der var oppdagelsesreiser.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Takk, skal sjekke den ut!  Iznogood  er jo også laget av samme som lagde Asterix  og Lucky Luke.

Digget Asterix som barn. Likte tegneserier som enten var satt i historiske tider eller som handlet om oppdagelsesreiser som Tintin. Er også en av grunnene til at jeg liker Onkel Skrue-historier. Mange av de beste historiene der var oppdagelsesreiser.  

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (42 minutter siden):

Var kjempefan av Asterix, Tintin og Carl Barks Skrue historier som barn ❤️❤️❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Var kjempefan av Asterix, Tintin og Carl Barks Skrue historier som barn ❤️❤️❤️

Cassidy Tvillingene likte også Asterix og Tintin da vi var barn.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden):

Cassidy Tvillingene likte også Asterix og Tintin da vi var barn.🥰🥰

:klem2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Ser det ble laget en film om Iznogoud.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (6 timer siden):

Oisann, den hadde vært artig å se 😀😀😀

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...