Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober 2023 #114021 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sier fy fy når hun leser det som du har skrevet på forrige side. Endret 8. oktober 2023 av Ciaran og Ciara 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. oktober 2023 #114022 Del Skrevet 8. oktober 2023 I morgen så skal Hoppe og Anton ha seksualundervisning for Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. oktober 2023 #114023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe kommer til å si noe annet om den saken.😉😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober 2023 #114024 Del Skrevet 9. oktober 2023 Nå har hun og Anton flyttet til et rundt hus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober 2023 #114025 Del Skrevet 9. oktober 2023 Dette er huset de bodde i som de solgte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. oktober 2023 #114026 Del Skrevet 9. oktober 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #114027 Del Skrevet 9. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår Forumbestekompis @Entern😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 Takk 😊😊 håper dere og har hatt en fin natt 😊😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2023 #114028 Del Skrevet 9. oktober 2023 Cid skrev (3 timer siden): Dette er huset de bodde i som de solgte. Åååååååååå...... Jatakk! SVK skrev (13 timer siden): Gratulerer til Anton for å ha satt ring på fingeren til Hoppe: Storken har også besøkt dem. DE KVELER JO UNGEN INNI DER, men er for opptatte av seg og bildetagning til å bry seg om det! SVK skrev (12 timer siden): Kjenner jeg Hoppe rett så plukket hun selv ut ringen og valgte den dyreste i butikken. Husker Hoppe sa hun ville ha samme ring som Diana/Kate. Og Anton er ikke en som klarer å si nei til Hoppe. Du kjenner nok ikke Hoppe rett nei! Ingenting av dette er sant!!! Entern skrev (11 timer siden): Blir drama når Hoppe ser dette Jeg har satt på lyddemperen når jeg svarer. SVK skrev (11 timer siden): Det tror nok jeg også. Men Anton sier han synes Hoppe er så søt når hun er sinna. Noe som gjør Hoppe bare enda mer sint. Nå advarte du meg og da ser jeg helt nøytral ut. SVK skrev (10 timer siden): En av verdens fineste låter OG en gitarsolo som har englevinger ved seg. I love It! SVK skrev (10 timer siden): Nå er vel Hoppe så stappmett på Antons Chicken Tikka Masala og Naan-brød at hun legger seg på sofaen. ...men den var supergod også. SVK skrev (9 timer siden): Nå drar Anton glad og fornøyd på jobb. ...for han er gjeldfri der han går. SVK skrev (9 timer siden): Kua har kommet seg inn i leiligheten til Cid og lagt seg i senga hans. Cid enten klarer ikke bære kua ut eller er for glad i kua til å vekke henne. Så Cid har lagt seg på sofaen og sover der. Cid er dyrenes venn han. SVK skrev (9 timer siden): Anton bare smiler. For han er ikke venn med hvem som helst. Han har et godt vennskap med selveste Hoppetaujenta. Sånn er det med den saken. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Cassidy Tvillingene forstår at Anton har fått Jackpot. Som skogsarbeider syns han det selv også. SVK skrev (9 timer siden): Tror Cid må lufte leiligheten for kua promper enormt. Tror taket lettet litt et øyeblikk der i natt. Gardinene flagret. SVK skrev (8 timer siden): Nå sover Hoppe og drømmer om at hun spiser donuts med Homer Simpson. Donøtter? Er de veldig gode altså? Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Hun gjorde det og sov bra. Takk. Entern skrev (7 timer siden): Det tror jeg og Og nå skal jeg og sove God natt alle godinger 😴😊 Godmorgen til selveste godingen vår også. Cid skrev (7 timer siden): Anton og vennen Hoppe. Nemlig. Cid skrev (5 timer siden): I morgen så skal Hoppe og Anton ha seksualundervisning for Ordet. Det er da altfor ungt til den slags, men Ord formerer seg ikke på den måten vet du. Det hadde blitt noe ganske annet enn menneskene lærer. Cid skrev (4 timer siden): Nå har hun og Anton flyttet til et rundt hus. Jeg liker sånne artigheter å bo i. Kanskje litt vanskelig å møblere, så da må en ha mange av dem. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen vår gode venn @Hoppetaujenta😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Godmorgen tvillinger! Måtte dagen bli en god en til dere og vennene deres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #114029 Del Skrevet 9. oktober 2023 God morgen @Hoppetaujenta😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2023 #114030 Del Skrevet 9. oktober 2023 Morn-morn, Entern. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2023 #114031 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Morn-morn, Entern. Hei 😊 Jeg skal på jobb nå men ville hilse på første😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2023 #114032 Del Skrevet 9. oktober 2023 Det er alltid hyggelig å se deg her, så da er vel min siste replikk; ha en fin dag på jobben din. Tuu-deluu! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober 2023 #114033 Del Skrevet 9. oktober 2023 Hoppe og ordet skal på date i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #114034 Del Skrevet 9. oktober 2023 Nå har Cid bytta bort kua mot en fele. 🎻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober 2023 #114035 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Nå har Cid bytta bort kua mot en fele. 🎻 Kua ble slaktet 🥩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #114036 Del Skrevet 9. oktober 2023 1 minutt siden, Cid said: Jeg byttet tilbake kua! Du gamle gode kua mi, du kua mi, du kua mi! Cid og kua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober 2023 #114037 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (7 minutter siden): svk og kua. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #114038 Del Skrevet 9. oktober 2023 (endret) 5 minutter siden, Cid said: Jeg digger kua! Det er ikke min leilighet kua har gasset ned. Endret 9. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. oktober 2023 #114039 Del Skrevet 9. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg digger kua! Det er ikke min leilighet kua har gasset ned. Ei min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. oktober 2023 #114040 Del Skrevet 9. oktober 2023 Nå har hoppe spist seg god og mett på bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå