Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113841 Del Skrevet 7. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Da koser han seg ☺️ Stakkars Cid Ja, Candy Crush 😆😆😆 😉😉👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113842 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppe drømmer nok om da hun og Anton seilte rundt i Italia med båten deres: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113843 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg derimot får holde meg til å drømme om å kjøpe en modell av båten til Anton og Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113844 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe drømmer nok om da hun og Anton seilte rundt i Italia med båten deres: Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig flott båt.🛥️🛥️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113845 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg derimot får holde meg til å drømme om å kjøpe en modell av båten til Anton og Hoppe: Cassidy Tvillingene digger den båten.🛥️🛥️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113846 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Jo, det er jo det da. Jeg er veldig glad i fred og rot. Isj!!! Det er noe skikkelig uspiselige greier! Veldig søt bil, akkurat plass til to som sover. Er du redd for han også? Spørs om han er panterlotteriet lol. Entern skrev (30 minutter siden): Ja er nok tryggest å gjemme seg i bua 🛖 🔐 Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): ...men så hikket han og nyste stort på en gang og gameboyen ble smekkfull av klissete sukkerkola. ...sa Cid. Skjermbeskyttelse 😁 Entern skrev (1 time siden): Ja🤣 Katten takker og mjauer 😻 Og så sjekket jeg inn på hotell men kattene krøp inn igjennom vinduet og når jeg våknet så lå der fullt av katter i senga mi 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113847 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (16 minutter siden): Hoppe drømmer nok om da hun og Anton seilte rundt i Italia med båten deres: Synd at den eksploderte 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113848 Del Skrevet 7. oktober 2023 Just now, Cid said: Synd at den eksploderte 😕 Den eneste som eksploderte var Anton da han så hva slags fantestreker du har funnet på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113849 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Den eneste som eksploderte var Anton da han så hva slags fantestreker du har funnet på! 🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113850 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Den eneste som eksploderte var Anton da han så hva slags fantestreker du har funnet på! Cid skrev (Akkurat nå): 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113851 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Spørs om han er panterlotteriet lol. 🔐 Skjermbeskyttelse 😁 Og så sjekket jeg inn på hotell men kattene krøp inn igjennom vinduet og når jeg våknet så lå der fullt av katter i senga mi 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113852 Del Skrevet 7. oktober 2023 Jeg er sliten i hodet etter å ha brukt nesten en time på å skrive farmen episoden 😅🤯 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113853 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg er sliten i hodet etter å ha brukt nesten en time på å skrive farmen episoden 😅🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #113854 Del Skrevet 7. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (29 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at det ble sukkersøte spill den kvelden. Spill om kjærlighet er søte. SVK skrev (25 minutter siden): Hoppe drømmer nok om da hun og Anton seilte rundt i Italia med båten deres: Hadde ikke klart det, for jeg blir sjøsyk. SVK skrev (23 minutter siden): Jeg derimot får holde meg til å drømme om å kjøpe en modell av båten til Anton og Hoppe: En slik modellbåt skal du få av meg og Anton. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113855 Del Skrevet 7. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Spill om kjærlighet er søte. Hadde ikke klart det, for jeg blir sjøsyk. En slik modellbåt skal du få av meg og Anton. Cassidy Tvillingene synes også at det er søtt og koselig at det finnes sånne spill også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113856 Del Skrevet 7. oktober 2023 I morgen så får hun besøk av noen gode venner 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2023 #113857 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. oktober 2023 #113858 Del Skrevet 7. oktober 2023 Nå har Anton gjort snekkerboden om til frierhus slik at Cid selv må underholde frierne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2023 #113859 Del Skrevet 7. oktober 2023 Cid skrev (9 minutter siden): I morgen så får hun besøk av noen gode venner 😊 De er hjertelig velkomne. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. Ja, nå skjer det om to minutter. Godnatt til dere og alle i tråden. SVK skrev (1 minutt siden): Nå har Anton gjort snekkerboden om til frierhus slik at Cid selv må underholde frierne. Bra! Cid skal synge i mikrofon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. oktober 2023 #113860 Del Skrevet 7. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Nå har Anton gjort snekkerboden om til frierhus slik at Cid selv må underholde frierne. Med tryllekunst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå