Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

🐰🐼🐯🐷🦆🦉🐘🦘🐄🐎🐕🐩🐓🐁🦥

:fnise::fnise:

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (11 minutter siden):

Har dyrene lagt seg nå?

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

De fleste. :)  Noen sniffer seg en kveldsrunde og letter på ene benet og det gjør sikkert du også? :fnise: 

De liker en liten løpetur før de sover, så jager gjerne Cid rundt Lønneberget et par ganger 🐰🐼🐯🦆🐎🐄🦡🦉🐕🐷🐘🐩

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

De liker en liten løpetur før de sover, så jager gjerne Cid rundt Lønneberget et par ganger 🐰🐼🐯🦆🐎🐄🦡🦉🐕🐷🐘🐩

Cassidy Tvillingene tror at både Cid og dyrene liker den løpeturen vi.:fnise::fnise:

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (2 minutter siden):

🐰🐼🐯🐷🦆🦉🐘🦘🐄🐎🐕🐩🐓🐁🦥

🚴‍♀️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

🚴‍♀️

:fnise::fnise:

Skrevet

Så fint du har tegnet der...er det Cid på trompetutt kanskje?  :rodmer: I dette tilfellet bare kalt Louis. :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Så fint du har tegnet der...er det Cid på trompetutt kanskje?  :rodmer: I dette tilfellet bare kalt Louis. :fnise: 

Prøvde egentlig å poste sangen i:

https://forum.kvinneguiden.no/topic/976886-hvilken-sang-hører-du-på-akkurat-nå/page/1681/#comment-33051335

Så var egentlig en feilpost å poste sangen her. Men det er en fin sang med flotte tegninger så da var det veil ikke helt feilpost likevel. 

Skrevet

Passet finfint den. :nikke: En veldig fin sang alltid. . .og jeg var  fascinert av 2CV da jeg var tretten-fjorten. :rodmer:
hippy.jpg

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Passet finfint den. :nikke: En veldig fin sang alltid. . .og jeg var  fascinert av 2CV da jeg var tretten-fjorten. :rodmer:
hippy.jpg

På 80 tallet?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

På 80 tallet?

Jeg likte dem da jeg var trettenåring. :P Peace og Love-Hoppe var jeg da. 

• Hjerte 1
Skrevet

Hoppe spiser kveldsmat og skal legge seg etterpå. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Annonse
Skrevet (endret)
1 hour ago, Hoppetaujenta said:

hippy.jpg

Det er vel en slags fransk utgave av den tyske Bobla? 

Endret av SVK
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg likte dem da jeg var trettenåring. :P Peace og Love-Hoppe var jeg da. 

Ah 70 tallet :lur:

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Hva?

Damenes aften, vet ikke hva det vil si. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

hippy.jpg

🥰🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...