Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113321 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (13 minutter siden): Så bra! Entern skrev (13 minutter siden): Det så skremmende godt ut 🥰👍 Cassidy Tvillingene er helt enige. Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Den Hesten der hadde eget matlagingsprogram på tv og du verden så mye rart han laget! Aldri sett makan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. oktober 2023 #113322 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppe spiser kake 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113323 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jaaaaa...tusen takk. Tror jeg må si på gjensyn i morgen. Må ut med papiravfall + litt til og så blir det kvelds og senga etterhvert. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113324 Del Skrevet 4. oktober 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Hoppe spiser kake Cassidy Tvillingene synes at den kaken ser herlig god ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113325 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jaaaaa...tusen takk. Tror jeg må si på gjensyn i morgen. Må ut med papiravfall + litt til og så blir det kvelds og senga etterhvert. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113326 Del Skrevet 4. oktober 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Den Hesten der hadde eget matlagingsprogram på tv og du verden så mye rart han laget! Aldri sett makan. Enig. Jeg liker Heston. Men man bør vite hva man går til. Han lager sjeldent oppskrifter man kan lage selv hjemme. Som regel lager han ting som enten kun kan serveres på restauranter med 3 Michelin-stjerner eller retter som kun an lages om man har et budsjett som kun tv-programmer har. Noe annet jeg likte var da han lagde spagetti bolognese. Heston lagde en superavansert oppskrift som kun Michelin-kokker ville klart å lage. Også lot han folk på gata blindteste spagettien og sjekke om de likte hans best eller om de likte best den som kommer på Dolmio-glass. De fleste likte Dolmio sin best. Syntes Heston skal ha respekt for å faktisk vise at de han spurte likte Dolmio sin best. Han kunne ha redigert det bort og kun tatt med de som likte hans spagetti best. Vet det er folk som trikser på den måten slik at de alltid vinner "best i test"-undersøkelser. Men Heston godtok at de fleste likte saus man kan kjøpe på glass i butikken bedre enn den han hadde brukt flere dager på å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #113327 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Den Hesten der hadde eget matlagingsprogram på tv og du verden så mye rart han laget! Aldri sett makan. Godkjennes han som ny frier? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #113328 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (21 minutter siden): Er det han kokken? Ja, han ligner på videregående skole læreren min faktisk 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113329 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ja, han ligner på videregående skole læreren min faktisk 😂 🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113330 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Godkjennes han som ny frier? Nei. Skal det være en kokk i mitt liv, så er det skikkelig husmannskost som kommer først. Vanlig god mat. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113331 Del Skrevet 4. oktober 2023 3 minutter siden, SVK said: Enig. Jeg liker Heston. Men man bør vite hva man går til. Han lager sjeldent oppskrifter man kan lage selv hjemme. Som regel lager han ting som enten kun kan serveres på restauranter med 3 Michelin-stjerner eller retter som kun an lages om man har et budsjett som kun tv-programmer har. Noe annet jeg likte var da han lagde spagetti bolognese. Heston lagde en superavansert oppskrift som kun Michelin-kokker ville klart å lage. Også lot han folk på gata blindteste spagettien og sjekke om de likte hans best eller om de likte best den som kommer på Dolmio-glass. De fleste likte Dolmio sin best. Syntes Heston skal ha respekt for å faktisk vise at de han spurte likte Dolmio sin best. Han kunne ha redigert det bort og kun tatt med de som likte hans spagetti best. Vet det er folk som trikser på den måten slik at de alltid vinner "best i test"-undersøkelser. Men Heston godtok at de fleste likte saus man kan kjøpe på glass i butikken bedre enn den han hadde brukt flere dager på å lage. Edit: Tror de fleste likte Dolmio sin saus pastasaus best fordi det var den de var vant med og vokste opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113332 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Edit: Tror de fleste likte Dolmio sin saus pastasaus best fordi det var den de var vant med og vokste opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113333 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei. Skal det være en kokk i mitt liv, så er det skikkelig husmannskost som kommer først. Vanlig god mat. Cassidy Tvillingene stiller alltid opp som dine to makrellkokker om sommeren vet du.🐟🐟👨🍳👩🍳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113334 Del Skrevet 4. oktober 2023 Natta alle sammen. *bortevekkerhun* 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113335 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Natta alle sammen. *bortevekkerhun* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #113336 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Nei. Skal det være en kokk i mitt liv, så er det skikkelig husmannskost som kommer først. Vanlig god mat. Han her da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #113337 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Jaaaaa...tusen takk. Tror jeg må si på gjensyn i morgen. Må ut med papiravfall + litt til og så blir det kvelds og senga etterhvert. Natti natt Hoppe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #113338 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (18 minutter siden): Edit: Tror de fleste likte Dolmio sin saus pastasaus best fordi det var den de var vant med og vokste opp med. Ja det har du helt sikkert rett i 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113339 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Natti natt Hoppe Cassidy Tvillingene sender også natta ønsker til Hoppe. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113340 Del Skrevet 4. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det har du helt sikkert rett i 👍 Det tror Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå