Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SVK skrev (13 minutter siden):

Så bra! :spise:

:spise::spise:

 

Entern skrev (13 minutter siden):

Det så skremmende godt ut 🥰👍

Cassidy Tvillingene er helt enige.:spise::spise:

 

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Den Hesten der hadde eget matlagingsprogram på tv og du verden så mye rart han laget! :sjokkert: Aldri sett makan.

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaa...tusen takk. :mynona:
Tror jeg må si på gjensyn i morgen. Må ut med papiravfall + litt til og så blir det kvelds og senga etterhvert. :farvel: 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (1 minutt siden):

Hoppe spiser kake

Daim iskake - Idun

Cassidy Tvillingene synes at den kaken ser herlig god ut.:spise::spise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jaaaaa...tusen takk. :mynona:
Tror jeg må si på gjensyn i morgen. Må ut med papiravfall + litt til og så blir det kvelds og senga etterhvert. :farvel: 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Den Hesten der hadde eget matlagingsprogram på tv og du verden så mye rart han laget! :sjokkert: Aldri sett makan.

Enig. Jeg liker Heston. Men man bør vite hva man går til. Han lager sjeldent oppskrifter man kan lage selv hjemme. Som regel lager han ting som enten kun kan serveres på restauranter med 3 Michelin-stjerner eller retter som kun an lages om man har et budsjett som kun tv-programmer har. 

Noe annet jeg likte var da han lagde spagetti bolognese. Heston lagde en superavansert oppskrift som kun Michelin-kokker ville klart å lage. Også lot han folk på gata blindteste spagettien og sjekke om de likte hans best eller om de likte best den som kommer på Dolmio-glass. De fleste likte Dolmio sin best. Syntes Heston skal ha respekt for å faktisk vise at de han spurte likte Dolmio sin best. Han kunne ha redigert det bort og kun tatt med de som likte hans spagetti best. Vet det er folk som trikser på den måten slik at de alltid vinner "best i test"-undersøkelser. Men Heston godtok at de fleste likte saus man kan kjøpe på glass i butikken bedre enn den han hadde brukt flere dager på å lage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Den Hesten der hadde eget matlagingsprogram på tv og du verden så mye rart han laget! :sjokkert: Aldri sett makan.

Godkjennes han som ny frier?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (21 minutter siden):

Er det han kokken?

Ja, han ligner på videregående skole læreren min faktisk 😂

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Ja, han ligner på videregående skole læreren min faktisk 😂

🤣🤣👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Godkjennes han som ny frier?

Nei. Skal det være en kokk i mitt liv, så er det skikkelig husmannskost som kommer først. :) Vanlig god mat. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SVK said:

Enig. Jeg liker Heston. Men man bør vite hva man går til. Han lager sjeldent oppskrifter man kan lage selv hjemme. Som regel lager han ting som enten kun kan serveres på restauranter med 3 Michelin-stjerner eller retter som kun an lages om man har et budsjett som kun tv-programmer har. 

Noe annet jeg likte var da han lagde spagetti bolognese. Heston lagde en superavansert oppskrift som kun Michelin-kokker ville klart å lage. Også lot han folk på gata blindteste spagettien og sjekke om de likte hans best eller om de likte best den som kommer på Dolmio-glass. De fleste likte Dolmio sin best. Syntes Heston skal ha respekt for å faktisk vise at de han spurte likte Dolmio sin best. Han kunne ha redigert det bort og kun tatt med de som likte hans spagetti best. Vet det er folk som trikser på den måten slik at de alltid vinner "best i test"-undersøkelser. Men Heston godtok at de fleste likte saus man kan kjøpe på glass i butikken bedre enn den han hadde brukt flere dager på å lage. 

Edit: Tror de fleste likte Dolmio sin saus pastasaus best fordi det var den de var vant med og vokste opp med.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Edit: Tror de fleste likte Dolmio sin saus pastasaus best fordi det var den de var vant med og vokste opp med.  

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Nei. Skal det være en kokk i mitt liv, så er det skikkelig husmannskost som kommer først. :) Vanlig god mat. 

Cassidy Tvillingene stiller alltid opp som dine to makrellkokker om sommeren vet du.🐟🐟👨‍🍳👩‍🍳

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Nei. Skal det være en kokk i mitt liv, så er det skikkelig husmannskost som kommer først. :) Vanlig god mat. 

Han her da?

jamieyeschefforest.jpg?tr=w-1430,h-675

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden):

Jaaaaa...tusen takk. :mynona:
Tror jeg må si på gjensyn i morgen. Må ut med papiravfall + litt til og så blir det kvelds og senga etterhvert. :farvel: 

Natti natt Hoppe :jonblund:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (18 minutter siden):

Edit: Tror de fleste likte Dolmio sin saus pastasaus best fordi det var den de var vant med og vokste opp med.  

Ja det har du helt sikkert rett i 👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Natti natt Hoppe :jonblund:

Cassidy Tvillingene sender også natta ønsker til Hoppe.:sover::sover::klem3::klem3:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Ja det har du helt sikkert rett i 👍

Det tror Cassidy Tvillingene også.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...