Entern Skrevet 3. oktober 2023 #113201 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #113202 Del Skrevet 3. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. oktober 2023 #113203 Del Skrevet 3. oktober 2023 Nå sover Hoppe og drømmer om å sprade rundt på Stureplan med stor hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. oktober 2023 #113204 Del Skrevet 3. oktober 2023 Entern skrev (2 timer siden): Heldigvis fikk @Ciaran og Ciara deg i trygghet før Grevlingen fant deg so du slapp å bli komatøs 😀 etter fem timer med Beatles-musikk og tre liter urge og cola våkner du til liv igjen 😄😄 😲😵💫 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #113205 Del Skrevet 3. oktober 2023 Cid skrev (13 minutter siden): 😲😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2023 #113206 Del Skrevet 3. oktober 2023 SVK skrev (18 minutter siden): Nå sover Hoppe og drømmer om å sprade rundt på Stureplan med stor hatt. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. oktober 2023 #113207 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (14 timer siden): Samarbeidet går bra, de planlegger å stjele alle presangene i lønneberget. Planen deres er klar nå, de skal kidnappe julenissen og selge alle gavene på Finn.no 🤑 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113208 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (31 minutter siden): Planen deres er klar nå, de skal kidnappe julenissen og selge alle gavene på Finn.no 🤑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113209 Del Skrevet 4. oktober 2023 Cid skrev (7 timer siden): Snusmaskinen ankommer snart lønneberget igjen, tør Hoppe å prøve den denne gangen? En artig maskin, men neitakk for min del. SVK skrev (4 timer siden): Nå sover Hoppe og drømmer om å sprade rundt på Stureplan med stor hatt. Nei, ikke der og ikke sånn fancy hatt til vanvittig pris, men jeg har faktisk noen hatter som jeg forsøker å venne meg til å gå med. Hatt på norsk er å be om å bli beglodd. Nå fortjener vi en saftig morgensjokoladekake syns jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. oktober 2023 #113210 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): En artig maskin, men neitakk for min del. Nei, ikke der og ikke sånn fancy hatt til vanvittig pris, men jeg har faktisk noen hatter som jeg forsøker å venne meg til å gå med. Hatt på norsk er å be om å bli beglodd. Nå fortjener vi en saftig morgensjokoladekake syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113211 Del Skrevet 4. oktober 2023 Bra. Nå ser hun på en side med frisyrevideosnutter på nett og hun forstår ikke hvorfor frisører driver å "ordner hvert hårstrå" om og om igjen (for å få dem til å ligge akkurat der de vil ha dem) når det skal tørkes og rettes evt. krølles...for når en kommer ut i vind, så lever alt håret sitt eget liv og ligger ikke der frisørene ville ha det uansett. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. oktober 2023 #113212 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): En artig maskin, men neitakk for min del. Nei, ikke der og ikke sånn fancy hatt til vanvittig pris, men jeg har faktisk noen hatter som jeg forsøker å venne meg til å gå med. Hatt på norsk er å be om å bli beglodd. Nå fortjener vi en saftig morgensjokoladekake syns jeg. Kake på morgenen er så godt😌🤎🥹 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. oktober 2023 #113213 Del Skrevet 4. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Kake på morgenen er så godt😌🤎🥹 Enig 🧡 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113214 Del Skrevet 4. oktober 2023 Hoppe tjente sine første millioner på bytte glassperler mot gull og edelstener med indianerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113215 Del Skrevet 4. oktober 2023 (endret) 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Nei, ikke der og ikke sånn fancy hatt til vanvittig pris, men jeg har faktisk noen hatter som jeg forsøker å venne meg til å gå med. Hatt på norsk er å be om å bli beglodd. Nå fortjener vi en saftig morgensjokoladekake syns jeg. Bringebær og sjokoalde er en fantastisk kombo. Selvsagt fortjener du det til frokost! Her har jeg også bilde av en av de mindre hattene du liker å gå med: Endret 4. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113216 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jeg har snakket med Hoppes mor som fortalte om da Hoppe tungekysset alle guttene i klassen fordi hun skulle kåre den beste tungekysseren. Hun erklærte seg selv som vinneren, men ga andreplassen til Anton som hun har vært sammen med siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113217 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (23 minutter siden): Hoppe tjente sine første millioner på bytte glassperler mot gull og edelstener med indianerne. Det ville jeg aldri ha gjort. Alt det folk har gjort mot dem. SVK skrev (21 minutter siden): Bringebær og sjokoalde er en fantastisk kombo. Selvsagt fortjener du det til frokost! Her har jeg også bilde av en av de mindre hattene du liker å gå med: Aldri! "En knått på snei!" Dessuten kan man ikke unne seg godsaker når antrekket skal være slik som det der og modellen er barbietynn hele tiden. Kan ikke ha noe av det. En folkelig stil er det beste. SVK skrev (18 minutter siden): Jeg har snakket med Hoppes mor som fortalte om da Hoppe.... Nei, vet du hva?!? Dette er verdens verste feik njus asså!!! *sensuren var innom* 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113218 Del Skrevet 4. oktober 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Det ville jeg aldri ha gjort. Alt det folk har gjort mot dem. Aldri! "En knått på snei!" Dessuten kan man ikke unne seg godsaker når antrekket skal være slik som det der og modellen er barbietynn hele tiden. Kan ikke ha noe av det. En folkelig stil er det beste. Nei, vet du hva?!? Dette er verdens verste feik njus asså!!! *sensuren var innom* Du har fortjent en Ferrero Rocher etter dette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. oktober 2023 #113219 Del Skrevet 4. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Du har fortjent en Ferrero Rocher etter dette: Takk. ....den viste seg å være avbildet i full størrelse og da blir ting mye bedre. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 4. oktober 2023 #113220 Del Skrevet 4. oktober 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Takk. ....den viste seg å være avbildet i full størrelse og da blir ting mye bedre. Stemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå