Gjest SVK Skrevet 2. oktober 2023 #112941 Del Skrevet 2. oktober 2023 Just now, Cid said: Nei uff det hadde blitt for tørt til og med for Cid 😂Ja noen ganger bruker jeg salami piccante istedenfor kjøttdeig, spicy og godt 😄 Skjønner! Selv er jeg mest glad i pepperoni og har det nærmest på alle pizzaene jeg spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #112942 Del Skrevet 2. oktober 2023 Disse to kommer til lønneberget senere i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #112943 Del Skrevet 2. oktober 2023 Oi Hoppe falt visst for gulroten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #112944 Del Skrevet 2. oktober 2023 SVK skrev (11 minutter siden): 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #112945 Del Skrevet 2. oktober 2023 SVK skrev (8 minutter siden): Skjønner! Selv er jeg mest glad i pepperoni og har det nærmest på alle pizzaene jeg spiser. Cassidy Tvillingene er også mest glade i pepperoni når det kommer til pizza.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #112946 Del Skrevet 2. oktober 2023 Enda en mann dukker opp på lønneberget, så heldig Hoppe er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. oktober 2023 #112947 Del Skrevet 2. oktober 2023 Cid skrev (33 minutter siden): Disse to kommer til lønneberget senere i dag. Cid skrev (32 minutter siden): Oi Hoppe falt visst for gulroten. Cid skrev (11 minutter siden): Enda en mann dukker opp på lønneberget, så heldig Hoppe er 👻👻👻👻👻👻👻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #112948 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (6 minutter siden): 👻👻👻👻👻👻👻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. oktober 2023 #112949 Del Skrevet 2. oktober 2023 6 minutter siden, Cid said: Eventuelt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #112950 Del Skrevet 2. oktober 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Eventuelt: Read my mind 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2023 #112951 Del Skrevet 2. oktober 2023 Entern skrev (10 timer siden): Han kommer nok med våren Hvilket årstall da? Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene følger med på søndagsstreamen på Diskusjon i en time fra klokken 20.00-21.00. Hver søndag.👨🦰👩🦰👍👍 Ja, det har jeg forstått, men tenkte om det var en grense på hvor lenge det skulle holde på? Kommer det til å vare for evig? Athena Freyja skrev (9 timer siden): På loftet til Hoppe bor det ett spøkelse, heldigvis er det ett vennlig spøkelse....så lenge @Cid er snill gutt Ja, vi har hatt en snakk om Cid og spøkelset lover å følge med og ikke gå over streken. Cid skrev (6 timer siden): Eller @Geir-Anders Jeg trodde faktisk at de var gift når jeg var ny her 😂 Cid skrev (6 timer siden): Denne karen kommer snart til lønneberget. HAN er velkommen! Cid skrev (6 timer siden): Han skal drive det vekk. Nei, for han kan ikke sånne ting i det hele tatt. Han er bare programleder, men kjenner mange som kan drive ting bort. Cid skrev (5 timer siden): Nå er hun i tvekamp på farmen. Nei, hun hadde nok ikke holdt ut på farmen. Jeg hadde dødd. Tenk å måtte dele seng med hvemsomhelst og alle sammen sov i ett rom. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Hun gjorde det ja. Cid skrev (5 timer siden): Tvekamp grenen er pølsespising. Huff nei. Det har de på "Ullared"-serien av og til og det ser fælt ut. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at det er iskremspising vi. Nei....Hoppen konkurrerer ikke når det gjelder drikking og spising, for det skal nytes langsomt. SVK skrev (1 time siden): Seeee som han gleder seg! SVK skrev (1 time siden): Skjønner! Selv er jeg mest glad i pepperoni og har det nærmest på alle pizzaene jeg spiser. Veldig godt ja, men ikke med ananas samtidig. Cid skrev (1 time siden): Disse to kommer til lønneberget senere i dag. Hvem er de da? Burde jeg kjenne dem igjen? Fint hår på begge. Cid skrev (1 time siden): Enda en mann dukker opp på lønneberget, så heldig Hoppe er Han ser full ut, så nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. oktober 2023 #112952 Del Skrevet 2. oktober 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2023 #112953 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ååååå...for en fin snutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #112954 Del Skrevet 2. oktober 2023 SVK skrev (2 timer siden): 🥰🥰 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ååååå...for en fin snutt. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hvilket årstall da? Ja, det har jeg forstått, men tenkte om det var en grense på hvor lenge det skulle holde på? Kommer det til å vare for evig? Ja, vi har hatt en snakk om Cid og spøkelset lover å følge med og ikke gå over streken. HAN er velkommen! Nei, for han kan ikke sånne ting i det hele tatt. Han er bare programleder, men kjenner mange som kan drive ting bort. Nei, hun hadde nok ikke holdt ut på farmen. Jeg hadde dødd. Tenk å måtte dele seng med hvemsomhelst og alle sammen sov i ett rom. Hun gjorde det ja. Huff nei. Det har de på "Ullared"-serien av og til og det ser fælt ut. Nei....Hoppen konkurrerer ikke når det gjelder drikking og spising, for det skal nytes langsomt. Seeee som han gleder seg! Veldig godt ja, men ikke med ananas samtidig. Hvem er de da? Burde jeg kjenne dem igjen? Fint hår på begge. Han ser full ut, så nei. Cid skrev (4 timer siden): Read my mind 😄 👨🦰👩🦰👍👍 SVK skrev (5 timer siden): Eventuelt: 👨🦰👩🦰👍👍 Cid skrev (5 timer siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Entern skrev (5 timer siden): 👻👻👻👻👻👻👻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #112955 Del Skrevet 2. oktober 2023 Cassidy Tvillingene logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2023 #112956 Del Skrevet 2. oktober 2023 Kos dere masse og velkommen tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2023 #112957 Del Skrevet 2. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kos dere masse og velkommen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #112958 Del Skrevet 2. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hvilket årstall da? Ja, det har jeg forstått, men tenkte om det var en grense på hvor lenge det skulle holde på? Kommer det til å vare for evig? Ja, vi har hatt en snakk om Cid og spøkelset lover å følge med og ikke gå over streken. HAN er velkommen! Nei, for han kan ikke sånne ting i det hele tatt. Han er bare programleder, men kjenner mange som kan drive ting bort. Nei, hun hadde nok ikke holdt ut på farmen. Jeg hadde dødd. Tenk å måtte dele seng med hvemsomhelst og alle sammen sov i ett rom. Hun gjorde det ja. Huff nei. Det har de på "Ullared"-serien av og til og det ser fælt ut. Nei....Hoppen konkurrerer ikke når det gjelder drikking og spising, for det skal nytes langsomt. Seeee som han gleder seg! Veldig godt ja, men ikke med ananas samtidig. Hvem er de da? Burde jeg kjenne dem igjen? Fint hår på begge. Han ser full ut, så nei. Glemte du å svare på det med Geir eller skulle det stå blankt? Det er Weird Al Yankovic og Carrot Top. Han andre heter Pauly Shore, var helt ukjent for meg før jeg tilfeldigvis så navnet hans 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2023 #112959 Del Skrevet 2. oktober 2023 Anton og hans frue Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2023 #112960 Del Skrevet 2. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): Glemte du å svare på det med Geir eller skulle det stå blankt? Det er Weird Al Yankovic og Carrot Top. Han andre heter Pauly Shore, var helt ukjent for meg før jeg tilfeldigvis så navnet hans Selvsagt...Weid Al er en gammel kjenning da han hadde sort hår. Kjente ham ikke igjen i farta der. ...og den gulrottoppen aner jeg ikke hvem er. Du er en raring Cid; jeg svarer på tusen ting og glemmer èn, men den husker du...min lille sekretær. Cid skrev (14 timer siden): Eller @Geir-Anders Jeg trodde faktisk at de var gift når jeg var ny her 😂 Han er det også lenge siden jeg har hørt fra og håper veldig at han har det bra og nei, vi var aldri gift vi heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå