Cid Skrevet 1. oktober 2023 #112901 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det beste med å bli eldre, å bli mer fornuftig og klokere 😃 hadde hatet å være stuck med min 20 år gamle hjerne for alltid:p 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. oktober 2023 #112902 Del Skrevet 1. oktober 2023 Nå lurer Hoppe på hvor det har blitt av hennes store kjærlighet og nei det er ikke Anton. Men @Nietsoj 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112903 Del Skrevet 1. oktober 2023 Athena Freyja skrev (29 minutter siden): Syns det er viktig å kunne tøyse og tulle litt, kjedelig om alt bare er seriøst. Enig 👍 Cid skrev (28 minutter siden): Enig og jeg er glad jeg klarer å skjønne sånt nå kan ta litt tid noen ganger men jeg skjønner alltids til slutt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112904 Del Skrevet 1. oktober 2023 Cid skrev (27 minutter siden): Det beste med å bli eldre, å bli mer fornuftig og klokere 😃 hadde hatet å være stuck med min 20 år gamle hjerne for alltid:p Samme her 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112905 Del Skrevet 1. oktober 2023 Athena Freyja skrev (13 minutter siden): Nå lurer Hoppe på hvor det har blitt av hennes store kjærlighet og nei det er ikke Anton. Men @Nietsoj Ja det stemmer jo, hvor i all verden er egentlig @Nietsoj? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #112906 Del Skrevet 1. oktober 2023 Cid skrev (1 time siden): Nå har hoppe kjøpt seg en hagle. Nei, jeg har ingen våpen. Kun brødkniv. Cid skrev (1 time siden): Likvidere meg? Kile deg litt bare. Athena Freyja skrev (1 time siden): Nei, hun har bare løskrutt i. Løskruttlapphagle. Cid skrev (1 time siden): Trodde det var Anton som skjøt med løskrutt lol. Snakk ikke om Antons private greier! Cid skrev (1 time siden): Tror jeg må slette meg da og lage en ny bruker hvor jeg liker ost 🤪 Næsj. Cid skrev (55 minutter siden): Gamle meg hadde ikke skjønt at dere bare spøkte 😂 Det vet jeg. Cid i dag er en helt annen. Cid skrev (45 minutter siden): Når jeg var ny her så ja for da tok jeg ofte ting seriøst og var treig 😅 glad jeg har lært med årene Hvordan skal det ende om ti år til? Athena Freyja skrev (40 minutter siden): Nå spiser Hoppe Nei, den kan Cid få. Cid skrev (39 minutter siden): Det beste med å bli eldre, å bli mer fornuftig og klokere 😃 hadde hatet å være stuck med min 20 år gamle hjerne for alltid:p Athena Freyja skrev (25 minutter siden): Nå lurer Hoppe på hvor det har blitt av hennes store kjærlighet og nei det er ikke Anton. Men @Nietsoj Osten min ja. Aner ikke faktisk. Han la ikke igjen noen lapp på kjøkkenbordet, men bare forsvant en meget vakker dag. Entern skrev (11 minutter siden): Ja det stemmer jo, hvor i all verden er egentlig @Nietsoj? Han gjør helt sikkert bare fornuftige ting. Han pleier det. Ordentligheten selv er han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112907 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nei, jeg har ingen våpen. Kun brødkniv. Kile deg litt bare. Løskruttlapphagle. Snakk ikke om Antons private greier! Næsj. Det vet jeg. Cid i dag er en helt annen. Hvordan skal det ende om ti år til? Nei, den kan Cid få. Osten min ja. Aner ikke faktisk. Han la ikke igjen noen lapp på kjøkkenbordet, men bare forsvant en meget vakker dag. Han gjør helt sikkert bare fornuftige ting. Han pleier det. Ordentligheten selv er han. Kanskje @Nietsoj er litt som Snusmumrikken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #112908 Del Skrevet 1. oktober 2023 Det er meget mulig... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. oktober 2023 #112909 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (59 minutter siden): Kanskje @Nietsoj er litt som Snusmumrikken? Det tror jeg, for det virker litt sånn. @Nietsoj dukker nok opp en vakker dag, igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #112910 Del Skrevet 1. oktober 2023 Nå er jeg borte vekk her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112911 Del Skrevet 1. oktober 2023 Athena Freyja skrev (12 minutter siden): Det tror jeg, for det virker litt sånn. @Nietsoj dukker nok opp en vakker dag, igjen. Han kommer nok med våren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112912 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Nå er jeg borte vekk her. Ha en hyggelig kveld 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #112913 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ikke til meg, takk. Æsj. Du har stor gjeld nå. Vi dør alle på slutten, Cid. ...men hvor lenge skal dette holde på da? Resten av året og ut i det nye? Cid er superglad i alt sånt. Den så rett og slett litt god ut. Nei, nei, nei...det er bergens bystebalsam, for jeg begynner å bli litt uggen i halsen og hosten. Cassidy Tvillingene følger med på søndagsstreamen på Diskusjon i en time fra klokken 20.00-21.00. Hver søndag.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 1. oktober 2023 #112914 Del Skrevet 1. oktober 2023 På loftet til Hoppe bor det ett spøkelse, heldigvis er det ett vennlig spøkelse....så lenge @Cid er snill gutt 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #112915 Del Skrevet 1. oktober 2023 Athena Freyja skrev (4 minutter siden): På loftet til Hoppe bor det ett spøkelse, heldigvis er det ett vennlig spøkelse....så lenge @Cid er snill gutt Da håper Cassidy Tvillingene at Cid oppfører seg.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112916 Del Skrevet 1. oktober 2023 Athena Freyja skrev (25 minutter siden): På loftet til Hoppe bor det ett spøkelse, heldigvis er det ett vennlig spøkelse....så lenge @Cid er snill gutt Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Da håper Cassidy Tvillingene at Cid oppfører seg.😉😉 Det håper jeg og 👻😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #112917 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det håper jeg og 👻😁 Ja Cassidy Tvillingene tror nok at det er best for Cid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112918 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja Cassidy Tvillingene tror nok at det er best for Cid. Ja, et spøkelse løper han ikke fra så lett 👻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2023 #112919 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja, et spøkelse løper han ikke fra så lett 👻 Cassidy Tvillingene tenker at spøkelset følger han som skyggen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112920 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker at spøkelset følger han som skyggen. Nemlig 👍👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå