Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112801 Del Skrevet 1. oktober 2023 SVK skrev (14 minutter siden): Sant! Det hadde gått hardt for seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #112802 Del Skrevet 1. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene gleder oss alltid til å være her hos dere. Kan ikke bli bedre når dere til siste dukker opp fra en eller annen viktig ting dere gjør. Entern skrev (12 timer siden): Og vi gleder oss alltid til å få besøk av dere Ja, så sannelig gjør vi det! Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre det. Varme hjerter liker jeg. 💕 Athena Freyja skrev (10 timer siden): Hoppe har sovnet nå og hun er i REM-søvn. Har vært en del av det i natt ja. Har hatt underlige drømmer. En som jeg kom meg unna en negativ situasjon som begynte å vise seg og en hvor jeg hjalp lite guttebarn til legen. Jeg savner en skikkelig positiv fantasidrøm, hvor jeg våkner langsomt med et dyptfølt smil i hele kroppen. Athena Freyja skrev (10 timer siden): Jo, det er da man drømmer. Ja, det er den dypeste søvnen hvor hele meg slapper skikkelig av og drømmene lukker opp døra til mitt indre. Athena Freyja skrev (10 timer siden): Hoppe i drømmeland Aldri lest, men fine, glade farger... Ciaran og Ciara skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Gjorde nok det da ja. Er våken nå... Athena Freyja skrev (9 timer siden): Det tror jeg, hun gjør Åhh...der er det nok ut av mæ sjæl-opplevelse i gang! Cid skrev (8 timer siden): Nå har hun meldt seg inn i Folkets parti FNB, dette blir sjefen hennes (og kanskje en frier?) Nei. 🥱 ...jeg måtte melde avbud. Cid skrev (8 timer siden): Hun får i personlig oppgave å bringe tilbake Trym til partiet, Hoppe avtaler å møte han på en pub for å diskutere. Nei. 🥱....jeg måtte sove. Cid skrev (7 timer siden): De blir veldig fulle og dagen etter så våkner hun opp i senga hans. Nei, Cid. Det var ikke slik, tøysekoppen! Jeg drikker ikke, blir ikke full og våkner kun i min egen seng. Alene. Cid skrev (7 timer siden): De havner i koma. Tror at "Culture Club" hadde en førsteutgave av en hit en gang: "Koma, koma, koma, koma, koma, komalioooooon..." Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker at Woffe er en god trener.👨🦰👩🦰👍👍 At ingen har gitt ham den tittelen før! Cid skrev (7 timer siden): Nå er hun i telefonsamtale med Putin og Hitler. Godt laget, men du tar nok feil. Hadde ikke hatt stort å si til de karene der. SVK skrev (2 timer siden): På LinkedIn har hoppe skrevet: Turbokapitalist 🤑 som yrke. Hva er det folk skriver om meg? Jeg som er omtrent så stikk motsatt som en kan bli. SVK skrev (2 timer siden): Mens Anton som jobber som bonde, skogvokter og trikkefører har ikke LinkedIn. Han har ingen sosiale medier. Han bryr seg ikke så mye om all den nymotens tingen som en pc/mobil fører med seg. Skogen er hans verden. SVK skrev (2 timer siden): Men Antons viktigste jobber er vel å holde Cid i øra. Han er den som passer på at det står bra til i skogen sin og når noen er uskikkelige og plager både Hopper, folk og fe...da må han gjenopprette roen og straffe de som straffes må. MED HÅRD HÅND!!! SVK skrev (1 time siden): Jeg heller skjønner ikke hvordan har tid til alle jobbene Men Anton er av den gamle typen som ikke klager og gjør jobben som må gjøres uansett hvor lite tid han har. Nå er det jo slik at vi/han har noen godt lagde kopier av oss/seg selv og de jobber som de robotene de er, som helter, mens Anton kan slappe av i skogen sin og høre fuglene synge, bjørkorna suse, mens han sitter med nylaget kaffe ved bålet sitt og filosoferer. SVK skrev (1 time siden): Så nå at du mente "ikke tid til sosiale medier". Det stemmer! Anton har vel ikke engang skrevet et eneste innlegg på Kvinnguiden . Når han er lett balansert en eller to ganger i året, så får han låne min konto. Vi har ikke sagt det til noen før nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112803 Del Skrevet 1. oktober 2023 God morgen Hoppe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #112804 Del Skrevet 1. oktober 2023 Morn-Morn, Entern. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2023 #112805 Del Skrevet 1. oktober 2023 (endret) 4 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hva er det folk skriver om meg? Jeg som er omtrent så stikk motsatt som en kan bli. Det er vel nettopp derfor jeg skriver det. Endret 1. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #112806 Del Skrevet 1. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Det er vel nettopp derfor jeg skriver det. FNYS!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2023 #112807 Del Skrevet 1. oktober 2023 Just now, Hoppetaujenta said: FNYS!!! Dette er en humortråd og da må humorere litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #112808 Del Skrevet 1. oktober 2023 SVK bør bli politiker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112809 Del Skrevet 1. oktober 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Dette er en humortråd og da må humorere litt. Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): SVK bør bli politiker. Enig 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2023 #112810 Del Skrevet 1. oktober 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): SVK bør bli politiker. Heller han enn meg ja! Jeg ville blitt sånn «Dei veit ikkje ke dei snakka om»😅 (SÅ rett Navarsete👍) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. oktober 2023 #112811 Del Skrevet 1. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Heller han enn meg ja! Jeg ville blitt sånn «Dei veit ikkje ke dei snakka om»😅 (SÅ rett Navarsete👍) Jeg hadde vært for hissig tror jeg, og så hadde jeg stresset for mye 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2023 #112812 Del Skrevet 1. oktober 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: SVK bør bli politiker. Jeg hadde nok aldri egnet meg som politiker. Jeg tuller og tøyser mye i denne tråden. Men i virkeligheten tør jeg ikke snakke med fremmede. Noe som er en dårlig kvalitet for en politiker. I tillegg har jeg lest nok om maktspillene til politikerne til å skjønne at i et sånt miljø hadde jeg aldri trivdes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2023 #112813 Del Skrevet 1. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg hadde vært for hissig tror jeg, og så hadde jeg stresset for mye 😳 Samme her!🥺😂 Hadde blitt mange VG-oppslag med sånn «veit ikke ke dei snakka om». 😂😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2023 #112814 Del Skrevet 1. oktober 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jeg hadde nok aldri egnet meg som politiker. Jeg tuller og tøyser mye i denne tråden. Men i virkeligheten tør jeg ikke snakke med fremmede. Noe som er en dårlig kvalitet for en politiker. I tillegg har jeg lest nok om maktspillene til politikerne til å skjønne at i et sånt miljø hadde jeg aldri trivdes. Da er vi godt tospann! Du politikerer og jeg pratar med framande!🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #112815 Del Skrevet 1. oktober 2023 Klart at en skal humorisere seg. Vi skal marinere oss i humor! Kan man bli stoppet i fartskontroll, må blåse og få utslag på så mye humor? Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Heller han enn meg ja! Jeg ville blitt sånn «Dei veit ikkje ke dei snakka om»😅 (SÅ rett Navarsete👍) Husker det klippet på tv ja. Hun holdt på å fullstendig skifte ham av sinne da. Entern skrev (2 minutter siden): Jeg hadde vært for hissig tror jeg, og så hadde jeg stresset for mye 😳 Trodde du var en slik sindig kar jeg? Tar alt med stoisk ro....rolig stemme. SVK; men vi er jo fremmede hele gjengen her, så du har utviklingspotensiale i massevis! Jeg stemmer på deg! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2023 #112816 Del Skrevet 1. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg hadde nok aldri egnet meg som politiker. Jeg tuller og tøyser mye i denne tråden. Men i virkeligheten tør jeg ikke snakke med fremmede. Noe som er en dårlig kvalitet for en politiker. I tillegg har jeg lest nok om maktspillene til politikerne til å skjønne at i et sånt miljø hadde jeg aldri trivdes. ❤️ Tror det er slitsom jobb.. hadde blitt koko jeg😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2023 #112817 Del Skrevet 1. oktober 2023 (endret) 7 minutter siden, Frøkenfryden said: Heller han enn meg ja! Jeg ville blitt sånn «Dei veit ikkje ke dei snakka om»😅 (SÅ rett Navarsete👍) Angående Navarsete. Hun ble stortingsrepresentant og statsråd i 2005 og partileder i 2008. Tror ingen har gått raskere gått gradene til å bli partileder enn henne. Hun var også 46 da hun ble valgt inn på Stortinget. Så ikke akkurat den typiske karrierepolitikeren heller. Endret 1. oktober 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. oktober 2023 #112818 Del Skrevet 1. oktober 2023 (endret) SVK skrev (2 minutter siden): Angående Navarsete. Hun ble stortingsrepresentant og statsråd i 2005 og partileder i 2008. Tror ingen har gått raskere i gradene enn henne. Hun var også 46 da hun ble valgt inn på Stortinget. Så ikke akkurat den typiske karrierepolitikeren heller. 👍 Nytt for meg. Kan pinlig lite politikk jeg🙈 MEN å si sånne ting er litt mer lov på Vestlandet føler jeg da. Da jeg flytta til Oslo sa jeg «Skulle ha vore skotpremie på sleke» i dagligtale liksom😂 Men skjønte at det ble litt mye her🥹 Endret 1. oktober 2023 av Frøkenfryden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2023 #112819 Del Skrevet 1. oktober 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Angående Navarsete. Hun ble stortingsrepresentant og statsråd i 2005 og partileder i 2008. Tror ingen har gått raskere gått gradene til å bli partileder enn henne. Hun var også 46 da hun ble valgt inn på Stortinget. Så ikke akkurat den typiske karrierepolitikeren heller. Kan hun ha brukt den verbale pisken til å forsere hindrene litt fortere og sette en støkk i både Gud og Hvermannsen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. oktober 2023 #112820 Del Skrevet 1. oktober 2023 Just now, Frøkenfryden said: 👍 Nytt for meg. Kan pinlig lite politikk jeg🙈 MEN å så sånne ting er litt mer lov på Vestlandet føler jeg da. Da jeg flytta til Oslo sa jeg «Skulle ha vore skotpremie på sleke» i dagligtale liksom😂 Men skjønte at det ble litt mye her🥹 Var nytt for meg også. Så det på Wikipedia nå. Men akkurat det å gå 3 år fra å komme inn på Stortinget til å bli partileder tror jeg er rekord for partier som faktisk er på Stortinget. Uten at jeg skal si noe sikkert. Tror også det er uvanlig å bli partileder man først har kommet inn på Stortinget som 46-åring. Men jeg har ikke store kunnskaper om politikk så jeg skal ikke si noe for sikkert. Fant som sagt ut den statistikken først akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå