Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2023 #112181 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Cid skrev (19 minutter siden): Og så selger noen de til trippel pris på Finn 😅 Helt sikkert. Godtemumser kjøper uansett nesten. Frøkenfryden skrev (18 minutter siden): Åå jaja, da får vi kjøpe litt færre dyre og lytefrie Må`n, så må`n. SVK skrev (9 minutter siden): Nå fikk Hoppe et Kinderegg av Anton. Hoppe spiser sjokoladen. Hun åpner så plastikkegget og der ligger det en bunke med tusenlapper til odel og eie! De får Hoppe for å måtte gå igjennom så mye rart her inne. Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene hører at det er en gjeng med rampunger utenfor som synger: En giftering en giftering, er en ring med gift omkring. ALT er gift med sånne, så jeg rører den ikke. Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): SÅ kjapt. Jeg fikk mailen i dag😳 De har nok hørt om sjokoladesmattedamen fra KG. Vi må sende til henne fort! Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige. Helt enig jeg også. Entern skrev (6 minutter siden): 🤣🤣🤣👍👍 Ikke noe å le av. SVK skrev (6 minutter siden): SVK skrev (5 minutter siden): Den sjokoladen er digg! Må få testet før jul i alle fall. Cid skrev (2 minutter siden): Og så sovner Hoppe i 100 år til fløteisprinsen kysser henne til live igjen. Hadde ikke vært meg i mot, bortsett fra de hundre årene da, for da er dere borte når jeg våkner. Endret 24. september 2023 av Hoppetaujenta 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #112182 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🐁🦥🦝🐓🦮🐐🐘🦍🐗🐵🐰🐯🐻❄️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #112183 Del Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Helt sikkert. Godtemumser kjøper uansett nesten. ALT er gift med sånne, så jeg rører den ikke. De har nok hørt om sjokoladesmattedamen fra KG. Vi må sende til henne fort! Helt enig jeg også. Ikke noe å le av. Må få testet før jul i alle fall. Hadde ikke vært meg i mot, bortsett fra de hundre årene da, for da er dere borte når jeg våkner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2023 #112184 Del Skrevet 24. september 2023 Takk. Medfølelse er godt å få. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #112185 Del Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk. Medfølelse er godt å få. Du har alltid vært snill og god mot Cassidy Tvillingene, og derfor er vi alltid snille og gode tilbake mot deg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #112186 Del Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Helt sikkert. Godtemumser kjøper uansett nesten. Må`n, så må`n. De får Hoppe for å måtte gå igjennom så mye rart her inne. ALT er gift med sånne, så jeg rører den ikke. De har nok hørt om sjokoladesmattedamen fra KG. Vi må sende til henne fort! Helt enig jeg også. Ikke noe å le av. Må få testet før jul i alle fall. Hadde ikke vært meg i mot, bortsett fra de hundre årene da, for da er dere borte når jeg våkner. Mente 100 minutter 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #112187 Del Skrevet 24. september 2023 Nå skal Hoppe og Anton legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #112188 Del Skrevet 24. september 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #112189 Del Skrevet 24. september 2023 Cid skrev (15 minutter siden): Nå skal Cid og Woffe legge seg. Woffe sover oppå Cids bein, så Cid ikke får funnet på noen sprell, men må ligge stille og sove😴🐶 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. september 2023 #112190 Del Skrevet 24. september 2023 Og nå sier jeg også natta 😴 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #112191 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Woffe sover oppå Cids bein, så Cid ikke får funnet på noen sprell, men må ligge stille og sove😴🐶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #112192 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Og nå sier jeg også natta 😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vår Forumbestekompis @Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #112193 Del Skrevet 24. september 2023 Entern skrev (52 minutter siden): Woffe sover oppå Cids bein, så Cid ikke får funnet på noen sprell, men må ligge stille og sove😴🐶 🏃♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #112194 Del Skrevet 24. september 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2023 #112195 Del Skrevet 24. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Du har alltid vært snill og god mot Cassidy Tvillingene, og derfor er vi alltid snille og gode tilbake mot deg. Det er godt å vite. Vi fortsetter med alle gode ting. Cid skrev (1 time siden): Mente 100 minutter 😊 100 sekunder hadde vært for lenge. Natta Ciddebassen. Cid skrev (1 time siden): Nå skal Hoppe legge seg. Ja. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. Det var litt feil. Entern skrev (1 time siden): Woffe sover oppå Cids bein, så Cid ikke får funnet på noen sprell, men må ligge stille og sove😴🐶 Hihi...Woffe har spist en stor tørrfisk i kveld og det får den mye gass av. Sov godt Cid. Entern skrev (1 time siden): Og nå sier jeg også natta 😴 Natta @Entern. Sov godt. Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover trygt og godt nå. Hun skal legge seg nå. Youtube fanget meg. 🛌 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. september 2023 #112196 Del Skrevet 24. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er godt å vite. Vi fortsetter med alle gode ting. 100 sekunder hadde vært for lenge. Natta Ciddebassen. Ja. Det var litt feil. Hihi...Woffe har spist en stor tørrfisk i kveld og det får den mye gass av. Sov godt Cid. Natta @Entern. Sov godt. Hun skal legge seg nå. Youtube fanget meg. 🛌 Fritjof på YouTube. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september 2023 #112197 Del Skrevet 24. september 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er godt å vite. Vi fortsetter med alle gode ting. 100 sekunder hadde vært for lenge. Natta Ciddebassen. Ja. Det var litt feil. Hihi...Woffe har spist en stor tørrfisk i kveld og det får den mye gass av. Sov godt Cid. Natta @Entern. Sov godt. Hun skal legge seg nå. Youtube fanget meg. 🛌 Da ønsker Cassidy Tvillingene deg Godnatt nå Hoppe. Endret 24. september 2023 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. september 2023 #112198 Del Skrevet 25. september 2023 3 hours ago, Hoppetaujenta said: Må få testet før jul i alle fall. Jeg skal kjøpe den inn i jula. Da slår jeg på stortromma og kjøper meg noe ekstra godt selv om det er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. september 2023 #112199 Del Skrevet 25. september 2023 SVK skrev (2 timer siden): Jeg skal kjøpe den inn i jula. Da slår jeg på stortromma og kjøper meg noe ekstra godt selv om det er dyrt. Det holder Cassidy Tvillingene med deg i, man må få lov til å unne oss noe ekstra i julen.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. september 2023 #112200 Del Skrevet 25. september 2023 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Det holder Cassidy Tvillingene med deg i, man må få lov til å unne oss noe ekstra i julen.👨🦰👩🦰👍👍 Enig og selv om det er dyrt så er det kun dyrt for å være sjokolade. Tror det er 250 kroner for 10 konfektbiter på tilsammen 110 gram. Det er jo som sagt dyrt for å være sjokolade. Men det er ikke som jeg blir ruinert av å bruke 250 kroner på dessert i jula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå