Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110381 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja @Cid er i storform Cassidy Tvillingene ser at han tar helt av her inne i dag. Entern skrev (2 minutter siden): 🧔🏻+🦡=💕 Cid skrev (Akkurat nå): =🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Mye som skjedde ja, nå blir Anton og Hoppe snart foreldre 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #110382 Del Skrevet 8. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): =🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Mye som skjedde ja, nå blir Cid og Grevlingen snart foreldre 😃 🧔🏻+🦡=💕 🥳🥳🥳🥳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #110383 Del Skrevet 8. september 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ser at han tar helt av her inne i dag. Ja det gjør han 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110384 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det gjør han 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Cassidy Tvillingene ser det.🤣🤣👍👍 Entern skrev (1 minutt siden): 🧔🏻+🦡=💕 🥳🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110385 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (11 minutter siden): 🧔🏻+🦡=💕 🥳🥳🥳🥳 🛫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #110386 Del Skrevet 8. september 2023 Cid skrev (6 minutter siden): 🛫 ✈️🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110387 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): ✈️🦡 🛫🏃♂️🛬 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #110388 Del Skrevet 8. september 2023 Cid skrev (16 minutter siden): 🛫🏃♂️🛬 🛫🦡🛬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110389 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🛫🦡🛬 🛬🏃♂️🚕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #110390 Del Skrevet 8. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🛬🏃♂️🚕 🛬🦡🛻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110391 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🛬🦡🛻 🏨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #110392 Del Skrevet 8. september 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🏨 🪜🛠️🔑🗝️🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110393 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🪜🛠️🔑🗝️🦡 🚪🗝️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #110394 Del Skrevet 8. september 2023 Cid skrev (1 minutt siden): 🚪🗝️ 🗝️🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2023 #110395 Del Skrevet 8. september 2023 Nå må jeg ordne meg og dra på jobb, snakkes i kveld 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. september 2023 #110396 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 🗝️🦡 😱😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2023 #110397 Del Skrevet 8. september 2023 KnekkeBørre skrev (6 timer siden): Tror jeg observerte Hoppetaujenta mellom høyre og motgående fil på riksvei 245 ved Bjoneroa. Muligheten for at jeg tar feil er selvfølgelig tilstede da jeg også så 4 bikuber like ved fergeleiet rett etterpå. Ble litt overstimulert og forvirra.. Neida, det stemmer nok, for jeg er en del på farten og hvis vær og forhold tillater det, så går det unna. Bikubene skulle fraktes til min del av KG-hagen, for vi skal starte opp vår egen honningfarm og jeg vet ikke sikkert, men noen foreslo @Rumle som spesial-bievenn og humlevokter...forhåpentlig tar hun jobben med glede. Cid skrev (6 timer siden): Jeg likte rosiner før men ikke nå lenger 😛 Hva med storebrødrene som heter svisker da? Jeg liker dem. Cid skrev (6 timer siden): Hun er på vei til en fyr fra Tinn kommune Ja, han hadde en vedovn til salgs på finn og jeg ville kjøpe den hvis alle deler så hele og nye ut. KnekkeBørre skrev (6 timer siden): Faderullan, det stemmer jo godt med den eimen av dekkstift jeg fikk inn i airconditionen ved passering. Det er er ikke mange, men alikevel fine fyrer i å finne i Bjoneroa. Men ha likevel tauet i selvforsvarsmodus. Det er jo like i nærheten av der LastebilJonas sluttet å puste.. Ny identitet spores i tråden og det startes med innlevelse og driv....og jeg har kjørt forbi Bjoneroa mange ganger. Skriver under på at der i området må en være årvåken og ha storrevolveren klar. P.s.jeg var ikke på mannejakt! Cid skrev (3 timer siden): Ny frier. Amerikansk skuespiller = neitakk 🥺 Cid skrev (48 minutter siden): Nå er Hoppe og Anton på slottsball, de danser sammen 💃 🕺 Jenka i fem minutter kan jeg strekke meg til. I et rom uten lys og utenfor er det beksvart natt. Ingen ser noe som helst. Cid skrev (48 minutter siden): Når de kommer hjem så begynner de å kline Nei, Anton har spist en hel sitron rett i kroppen og sikkelet renner, så jeg setter på ham en stor smekke. Det var det du så. Cid skrev (48 minutter siden): Og de kler av hverandre lol. I hodet til Cid må det skje nokså magiske ting hvis en både kliner og kler av hverandre. Hva skjer etterpå? Hva kan toppe dette? LUDO-turnering? Ciaran og Ciara skrev (46 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at fantasien løper totalt løpsk her inne nå. Som vanlig? Cid skrev (43 minutter siden): =🏃♂️🏃♂️🏃♂️🏃♂️ Mye som skjedde ja, nå blir Anton og Hoppe snart foreldre 😃 Selv om du forsøker å distrahere meg med mange fine løpestiler, så kan jeg meddele at dette er fullstendig feik njus! Ciaran og Ciara skrev (42 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at han kler helt av seg her inne i dag. *Hoppe løper i dekning veldig fort!* Entern skrev (11 minutter siden): Nå må jeg ordne meg og dra på jobb, snakkes i kveld 😊 Ha en bra dag på jobb og...ja, vi snakkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2023 #110398 Del Skrevet 8. september 2023 P.p.s. hvis denne nye identiteten virkelig er en ny identitet og ikke en gammel luring som har forskanset seg i ny forkledning...så ønsker jeg ham hjertelig velkommen i tråden. Hurra for Knekkebrø! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110399 Del Skrevet 8. september 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe skal spise en god fredagslunsj i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september 2023 #110400 Del Skrevet 8. september 2023 Entern skrev (2 timer siden): 🧔🏻+🦡=💕 🥳🥳🥳🥳 Entern skrev (2 timer siden): Ja det gjør han 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Cid skrev (1 time siden): 😱😵 Entern skrev (1 time siden): 🗝️🦡 Cid skrev (1 time siden): 🚪🗝️ Cid skrev (1 time siden): 🚪🗝️ Entern skrev (1 time siden): 🪜🛠️🔑🗝️🦡 Cid skrev (1 time siden): 🏨 Entern skrev (1 time siden): 🛬🦡🛻 Entern skrev (1 time siden): 🛫🦡🛬 Entern skrev (2 timer siden): 🧔🏻+🦡=💕 🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå