Cid Skrevet 7. september 2023 #110321 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (20 minutter siden): Nå sover Hoppe og drømmer hun om da hun var brudepike for Cid og Miss Piggy. 🥶🦶🏃♂️🚕🛖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110322 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (2 minutter siden): 🥶🦶🏃♂️🚕🛖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2023 #110323 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (3 timer siden): Sett filmen? Bare en film? Nei? Har du? Cid skrev (3 timer siden): Nå drar hun ut på et eventyr. Ja, for hun spiser kalde fiskeboller akkurat nå. SVK skrev (25 minutter siden): Nå sover Hoppe og drømmer hun om da hun var brudepike for Cid og Miss Piggy. Nei, hun fikk ikke sovet og har nå sett en doku om eldre hvite damer og gambiske menn. Sånn kunne ikke Hoppe oppføre seg. Ikke er hun rik heller, så i gambia har hun ingenting å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110324 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Bare en film? Nei? Har du? Ja, for hun spiser kalde fiskeboller akkurat nå. Nei, hun fikk ikke sovet og har nå sett en doku om eldre hvite damer og gambiske menn. Sånn kunne ikke Hoppe oppføre seg. Ikke er hun rik heller, så i gambia har hun ingenting å gjøre. Cassidy Tvillingene liker også veldig godt kalde fiskeboller, det er skikkelig digg nattmat.🐟🐟⚪⚪ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110325 Del Skrevet 7. september 2023 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Nei, hun fikk ikke sovet og har nå sett en doku om eldre hvite damer og gambiske menn. Sånn kunne ikke Hoppe oppføre seg. Ikke er hun rik heller, så i gambia har hun ingenting å gjøre. Dumt du ikke fikk sove. Enig med deg i at det er upassende å dra til fattige land for å få en mye yngre partner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110326 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Bare en film? Nei? Har du? Ja, for hun spiser kalde fiskeboller akkurat nå. Nei, hun fikk ikke sovet og har nå sett en doku om eldre hvite damer og gambiske menn. Sånn kunne ikke Hoppe oppføre seg. Ikke er hun rik heller, så i gambia har hun ingenting å gjøre. Gjøkeredet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110327 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppe is a golddigger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2023 #110328 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også veldig godt kalde fiskeboller, det er skikkelig digg nattmat.🐟🐟⚪⚪ Jeg er veldig glad i det faktisk. Får ikke tak i min barndoms fiskeboller, men de duger de fra 2023 også. SVK skrev (10 minutter siden): Dumt du ikke fikk sove. Enig med deg i at det er upassende å dra til fattige land for å få en mye yngre partner. Mhm...noen sier at det er kjærlighet, noen har det som en jobb; å få tak i rik dame som kan gi dem bling-bling-ting og hjelpe ham med å forsørge familien hans. Noen ganger er det også allerede både en kone og barn i flertall, men det nevnes kanskje ikke. Cid skrev (10 minutter siden): Gjøkeredet. Aha?!? Jammen den har jeg jo sett. Må visst lese litt mer om den jeg så i kveld. Cid skrev (9 minutter siden): Hoppe is a golddigger. Hun er en greendigger, for nå spiser hun litt druer til dessert. Endret 7. september 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110329 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Dumt du ikke fikk sove. Enig med deg i at det er upassende å dra til fattige land for å få en mye yngre partner. Det er Cassidy Tvillingene også enige i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110330 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig glad i det faktisk. Får ikke tak i min barndoms fiskeboller, men de duger de fra 2023 også. Mhm...noen sier at det er kjærlighet, noen har det som en jobb; å få tak i rik dame som kan gi dem bling-bling-ting og hjelpe ham med å forsørge familien hans. Noen ganger er det også allerede både en kone og barn i flertall, men det nevnes kanskje ikke. Aha?!? Jammen den har jeg jo sett. Må visst lese litt mer om den jeg så i kveld. Hun er en greendigger, for nå spiser hun litt druer til dessert. Cassidy Tvillingene er veldig glade i både kalde fiskeboller og kald fiskepudding.🐟🐟⚪⚪⬜⬜ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2023 #110331 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppen liker ikke kjøtthandel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110332 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg er veldig glad i det faktisk. Får ikke tak i min barndoms fiskeboller, men de duger de fra 2023 også. Mhm...noen sier at det er kjærlighet, noen har det som en jobb; å få tak i rik dame som kan gi dem bling-bling-ting og hjelpe ham med å forsørge familien hans. Noen ganger er det også allerede både en kone og barn i flertall, men det nevnes kanskje ikke. Aha?!? Jammen den har jeg jo sett. Må visst lese litt mer om den jeg så i kveld. Hun er en greendigger, for nå spiser hun litt druer til dessert. Ratched er hun slemme sykepleieren i Gjøkeredet. Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hoppen liker ikke kjøtthandel. Vegetarianer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110333 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hoppen liker ikke kjøtthandel. Cassidy Tvillingene synes også at den er kynisk fæl og brutal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. september 2023 #110334 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppe er glad i frierne sine, hun er oppe om natten nå for å bake en kake til dem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2023 #110335 Del Skrevet 7. september 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Ratched er hun slemme sykepleieren i Gjøkeredet. Vegetarianer? Det er lenge siden jeg så den nå. Takker for opplysningen, kloke Ugle-Cid. / Nei, ikke veggis. Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at den er kynisk fæl og brutal. Ja. Cid skrev (4 minutter siden): Hoppe er ikke glad i frierne sine, hun er oppe om natten nå for å spise en kake helt for seg selv... ❤️ Ja, det stemmer. I fantasien i alle fall... I morgen skal jeg kjøpe tre boller med rosiner i. Nesten kake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110336 Del Skrevet 7. september 2023 (endret) Cid skrev (9 minutter siden): Hoppe er glad i frierne sine, hun er oppe om natten nå for å bake en kake til dem ❤️ 😉😉 Endret 7. september 2023 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110337 Del Skrevet 7. september 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er lenge siden jeg så den nå. Takker for opplysningen, kloke Ugle-Cid. / Nei, ikke veggis. Ja. Ja, det stemmer. I fantasien i alle fall... I morgen skal jeg kjøpe tre boller med rosiner i. Nesten kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110338 Del Skrevet 7. september 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Ja, det stemmer. I fantasien i alle fall... I morgen skal jeg kjøpe tre boller med rosiner i. Nesten kake. Er ikke noe glad i boller med rosiner, men elsker boller med sjokoladebiter i. Skuffelsen blir stor når jeg tar feil bolle og tar den med rosiner i i stedet for den med sjokoladebiter i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. september 2023 #110339 Del Skrevet 7. september 2023 8 minutter siden, Cid said: Hoppe er glad i frierne sine, hun er oppe om natten nå for å bake en kake til dem ❤️ 🦡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. september 2023 #110340 Del Skrevet 7. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Er ikke noe glad i boller med rosiner, men elsker boller med sjokoladebiter i. Skuffelsen blir stor når jeg tar feil bolle og tar den med rosiner i i stedet for den med sjokoladebiter i. Cassidy Tvillingene liker godt både rosinboller og sjokoladeboller vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå