Gjest SVK Skrevet 2. september 2023 #109781 Del Skrevet 2. september 2023 Nå ber Ordet om unnskyldning for å ha tullet med Cid. Cid sitter i fengsel og alt han eier har blitt stjålet, men klarer likevel ikke å være sint på Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september 2023 #109782 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Nå havner du i fengsel for ulovlig bruk av våpen og du har ødelagt din egen dør! Tyvene tømmer leiligheten din mens du sitter i fengsel. … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september 2023 #109783 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Nå ber Ordet om unnskyldning for å ha tullet med Cid. Cid sitter i fengsel og alt han eier har blitt stjålet, men klarer likevel ikke å være sint på Ordet. Jeg blir brutalt banket opp i fengselet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september 2023 #109784 Del Skrevet 2. september 2023 Just now, Cid said: Jeg blir brutalt banket opp i fengselet. Og likevel så klarer du ikke bli sint på at Ordet tullet med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september 2023 #109785 Del Skrevet 2. september 2023 Cid sin sang: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2023 #109786 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (17 minutter siden): Cid roper og hamrer på døra for å slippe inn. Ordet truer med å ringe styrelederen og rapportere Cid for unødvendig bråk om han ikke slutter å rope og hamre på døra. Cid skrev (13 minutter siden): Jeg skaffer meg et gevær og skyter av låsen. SVK skrev (11 minutter siden): Nå havner du i fengsel for ulovlig bruk av våpen og du har ødelagt din egen dør! Tyvene tømmer leiligheten din mens du sitter i fengsel. Ja nå tar Onkel Politi med seg Cid i fengsel, der må han sone sin skyld på vann og brød og tenke over hva han har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2023 #109787 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (11 minutter siden): Nå ber Ordet om unnskyldning for å ha tullet med Cid. Cid sitter i fengsel og alt han eier har blitt stjålet, men klarer likevel ikke å være sint på Ordet. SVK skrev (8 minutter siden): Og likevel så klarer du ikke bli sint på at Ordet tullet med deg. Ingen kan være sinte på lille Ordet ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september 2023 #109788 Del Skrevet 2. september 2023 27 minutter siden, Entern said: Ingen kan være sinte på lille Ordet ☺️ Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september 2023 #109789 Del Skrevet 2. september 2023 38 minutter siden, Cid said: Jeg blir brutalt banket opp i fengselet. Grevling hørte hva som skjedde og kom med en kake for å hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2023 #109790 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (7 minutter siden): Stemmer! 😊👍 SVK skrev (4 minutter siden): Grevling hørte hva som skjedde og kom med en kake for å hjelpe deg. Grevlingen ordner opp🦡👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september 2023 #109791 Del Skrevet 2. september 2023 1 minutt siden, Entern said: Grevlingen ordner opp🦡👍 Grevling er en gammel speider. Alltid beredt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september 2023 #109792 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (21 minutter siden): Grevling hørte hva som skjedde og kom med en kake for å hjelpe deg. 🏃♂️🕳️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september 2023 #109793 Del Skrevet 2. september 2023 Nå har Anton funnet ut at Hoppe har tenkt å forlate firmaet og ta med seg klientenes demmes, det fører til en massiv krangel og hun får sparken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september 2023 #109794 Del Skrevet 2. september 2023 1 minutt siden, Cid said: Nå har Anton funnet ut at Hoppe har tenkt å forlate firmaet og ta med seg klientenes demmes, det fører til en massiv krangel og hun får sparken. Hoppe og Antons firma har mer drama enn Suits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2023 #109795 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe og Antons firma har mer drama enn Suits. Og flere prinsesser👸🏼👸🏼👸🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2023 #109796 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (17 minutter siden): Grevling er en gammel speider. Alltid beredt! Det stemmer!😀👍 Cid skrev (3 minutter siden): 🏃♂️🕳️ Rett ned i Grevlingens spesialgravde rømningsrute 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september 2023 #109797 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (29 minutter siden): Hoppe og Antons firma har mer drama enn Suits. Dette tok jeg rett fra The Good Wife faktisk 😄 jeg og Hoppe skal starte et nytt selskap. Hopp-is AS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september 2023 #109798 Del Skrevet 2. september 2023 Entern skrev (28 minutter siden): Det stemmer!😀👍 Rett ned i Grevlingens spesialgravde rømningsrute 👍 Jeg løper forbi grevlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. september 2023 #109799 Del Skrevet 2. september 2023 (endret) 10 minutter siden, Cid said: Dette tok jeg rett fra The Good Wife faktisk 😄 jeg og Hoppe skal starte et nytt selskap. Hopp-is AS. Ikke sett den serien, men så den er inpirert av skandalene rundt Eliot Spitzer og John Edwards. Endret 2. september 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. september 2023 #109800 Del Skrevet 2. september 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Ikke sett den serien, men så den er inpirert av historiene om Eliot Spitzer John Edwards. En av mine favoritt serier, ser den for andre gang nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå