Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109461 Del Skrevet 30. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): 🏃♂️🛳️🏝️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. august 2023 #109462 Del Skrevet 30. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): 🏃♂️🛳️🏝️ 👮🏾♂️: «Det er greit, da.» Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene lurer på om det er snakk om saftige og sviende bøter vi. 👮🏾♂️: «Konfiskerer alle spillkonsollene til @Cid da.» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109463 Del Skrevet 30. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): 👮🏾♂️: «Det er greit, da.» 👮🏾♂️: «Konfiskerer alle spillkonsollene til @Cid da.» Cassidy Tvillingene tror at det er en bot Cid lærer av.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. august 2023 #109464 Del Skrevet 30. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tror at det er en bot Cid lærer av.😉😉 Det tror jeg og 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109465 Del Skrevet 30. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det tror jeg og 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109466 Del Skrevet 30. august 2023 Entern skrev (13 minutter siden): 👮🏾♂️: «Det er greit, da.» 👮🏾♂️: «Konfiskerer alle spillkonsollene til @Cid da.» Neeeei 😨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109467 Del Skrevet 30. august 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Neeeei 😨 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109468 Del Skrevet 30. august 2023 Nå har hoppe begynt med eksotisk magedans. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109469 Del Skrevet 30. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nå har hoppe begynt med eksotisk magedans. 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. august 2023 #109470 Del Skrevet 30. august 2023 Cid skrev (21 minutter siden): Neeeei 😨 👮🏾♂️: «Chill da, bare å ikke fly da» Cid skrev (2 minutter siden): Nå har hoppe begynt med eksotisk magedans. 👮🏾♂️: «Hei! Hei du! Kulturell appropriasjon da! Ikke greit da!» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109471 Del Skrevet 30. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 👮🏾♂️: «Chill da, bare å ikke fly da» 👮🏾♂️: «Hei! Hei du! Kulturell appropriasjon da! Ikke greit da!» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109472 Del Skrevet 30. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 👮🏾♂️: «Chill da, bare å ikke fly da» 👮🏾♂️: «Hei! Hei du! Kulturell appropriasjon da! Ikke greit da!» Hun øver seg til hun skal fremføre foran bygdefolket den 3 september. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. august 2023 #109473 Del Skrevet 30. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hun øver seg til hun skal fremføre foran bygdefolket den 3 september. 👮🏾♂️: «Ikke greit da! Rasistisk da! Nå chiller du med det her ellers så inndrar jeg konsollene dine da!» 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109474 Del Skrevet 30. august 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hun øver seg til hun skal fremføre foran bygdefolket den 3 september. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109475 Del Skrevet 30. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 👮🏾♂️: «Ikke greit da! Rasistisk da! Nå chiller du med det her ellers så inndrar jeg konsollene dine da!» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. august 2023 #109476 Del Skrevet 30. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 👮🏾♂️: «Ikke greit da! Rasistisk da! Nå chiller du med det her ellers så inndrar jeg konsollene dine da!» Hun skal prøve å sjarmere formannen i Lønnebergets kommunestyre i forkant av ordførervalget som Anton stiller i. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august 2023 #109477 Del Skrevet 30. august 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Hun skal prøve å sjarmere formannen i Lønnebergets kommunestyre i forkant av ordførervalget som Anton stiller i. 😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2023 #109478 Del Skrevet 31. august 2023 SVK skrev (9 timer siden): Ser ut som du bør ta deg noen pølsehorn. Du blir så sint når du er sulten! Dette kan jeg gå med på. Cid skrev (8 timer siden): Nå ser hun på et gammelt bilde av hun som liten sammen med to gode venner ❤️ Det er også greit, for de er hyggelige karer. Cid skrev (8 timer siden): Er ikke dere yngre enn henne da?:p Vi er alle yngre enn hverandre og noen er yngre enn seg selv også, så det er meget mystisk det hele. Cid skrev (8 timer siden): Nå har Hoppe og Anton signert kontrakt med visjon norge. Aldri! Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal sove nå. Ja, det var riktig. Entern skrev (7 timer siden): De skal lage en serie programmer om hvordan de skal frelse deg fra det onde og omvende deg til å følge Jesus😇 Det blir gøy men muligens litt skremmende for folk som ikke er fundamentalister. De kan muligens finne på å sperre deg inne i en mørk kjeller mens de spiller black metal på full guffe rett utenfor og sånn for å gjøre deg skikkelig redd for Satan, brenne de ugudelige konsollene dine, tvinge deg til å lære Luthers katekisme utenat og sultefore deg og tvinge deg til å spise pultost og sushi og blåskjell og sånn til du bekjenner din tro 😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇 Cid skrev (7 timer siden): I morgen så skal det spilles inn en ny versjon av We Are The World kalt We Are The Lønneberg’s. Hoppe, Anton, Ordet, @SVK, @Entern, @Athena Freyja, meg og alle frierne skal synge. Gleder meg til å se dere! Cid skrev (7 timer siden): Nå har hoppe begynt med eksotisk magedans. Nei, jeg bare morgenstrekker meg. Cid skrev (7 timer siden): Hun øver seg til hun skal fremføre foran bygdefolket den 3 september. Nei, det skal hun ikke. Cid skrev (7 timer siden): Hun skal prøve å komme seg ut av denne løgnaktige tråden. Hindringer over alt jo! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #109479 Del Skrevet 31. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Dette kan jeg gå med på. Det er også greit, for de er hyggelige karer. Vi er alle yngre enn hverandre og noen er yngre enn seg selv også, så det er meget mystisk det hele. Aldri! Ja, det var riktig. Gleder meg til å se dere! Nei, jeg bare morgenstrekker meg. Nei, det skal hun ikke. Hindringer over alt jo! Og jeg deg 😄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. august 2023 #109480 Del Skrevet 31. august 2023 Hun kjenner på et savn etter frierne sine ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå