Gjest SVK Skrevet 9. august 2023 #106801 Del Skrevet 9. august 2023 2 minutter siden, Cid said: Da sender jeg eselet 🫏 Eddie Murphy. Samme som har stemmen til den lille dragen i Mulan. Eddie Murphy er morsom mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august 2023 #106802 Del Skrevet 9. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Eddie Murphy. Samme som har stemmen til den lille dragen i Mulan. Eddie Murphy er morsom mann! Og Thomas Gjertsen på norsk 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. august 2023 #106803 Del Skrevet 9. august 2023 2 minutter siden, Cid said: Og Thomas Gjertsen på norsk 😅 Morsom mann han også! Han har jeg faktisk møtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august 2023 #106804 Del Skrevet 9. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Morsom mann han også! Han har jeg faktisk møtt. Er han helt perfekt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. august 2023 #106805 Del Skrevet 9. august 2023 Just now, Cid said: Er han helt perfekt? Den serien har jeg faktisk ikke sett. Men har sett Curb Your Enthusiasm som er en av seriene Helt perfekt er inspirert av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august 2023 #106806 Del Skrevet 9. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august 2023 #106807 Del Skrevet 9. august 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Den serien har jeg faktisk ikke sett. Men har sett Curb Your Enthusiasm som er en av seriene Helt perfekt er inspirert av. Trodde det skulle være som Klovn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august 2023 #106808 Del Skrevet 9. august 2023 Nå er hun med på Home and Away. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august 2023 #106809 Del Skrevet 9. august 2023 Cassidy Tvillingene tror at Hoppe sover godt og drømmer søtt nå vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 9. august 2023 #106810 Del Skrevet 9. august 2023 Just now, Cid said: Trodde det skulle være som Klovn? Ja, Helt perfekt er basert på Klovn også. Men Klovn er også inspirert av Curb Your Enthusiasm. Det er i hvert fall slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2023 #106811 Del Skrevet 9. august 2023 Cid skrev (12 minutter siden): Er han helt perfekt? SVK skrev (10 minutter siden): Den serien har jeg faktisk ikke sett. Men har sett Curb Your Enthusiasm som er en av seriene Helt perfekt er inspirert av. Helt Perfekt er en morsom serie, hun som spiller kona hans er også veldig morsom (og pen 🥰)😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2023 #106812 Del Skrevet 9. august 2023 Cid skrev (22 minutter siden): Da sender jeg eselet 🫏 De blir kjærester, du føler med en gang et sterkt savn etter Grevlingen 😭😭😭😭😭😭😭 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2023 #106813 Del Skrevet 9. august 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Nå er Grevlingen med på Home and Away. Han tar over hele serien, den blir hetende Home and Badger.🦡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august 2023 #106814 Del Skrevet 9. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): De blir kjærester, du føler med en gang et sterkt savn etter Grevlingen 😭😭😭😭😭😭😭 Cassidy Tvillingene gjetter at Grevlingen gjør som Jesus gjorde på Palmesøndag og rir inn i byen på eselryggen mens han blir hyllet med palmeblader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2023 #106815 Del Skrevet 9. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at Grevlingen gjør som Jesus gjorde på Palmesøndag og rir inn i byen på eselryggen mens han blir hyllet med palmeblader. Jepp, Eselet er superbetatt av Grevlingen og gjør alt han ber om 🦡+🫏=❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august 2023 #106816 Del Skrevet 9. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Han tar over hele serien, den blir hetende Home and Badger.🦡 Cassidy Tvillingene gjetter at oppfølgeren får navnet The Badger Returns. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2023 #106817 Del Skrevet 9. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter at oppfølgeren får navnet The Badger Returns. Det stemmer 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august 2023 #106818 Del Skrevet 9. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jepp, Eselet er superbetatt av Grevlingen og gjør alt han ber om 🦡+🫏=❤️ Cassidy Tvillingene sier stakkars eselet, det vet ikke hvem det har rotet seg borti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august 2023 #106819 Del Skrevet 9. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det stemmer 😀😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2023 #106820 Del Skrevet 9. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier stakkars eselet, det vet ikke hvem det har rotet seg borti. Eselet er en enkel og naiv sjel som er fornøyd så lenge det får sitte i pickupen til Grevlingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå