Cid Skrevet 7. august 2023 #106601 Del Skrevet 7. august 2023 Nå fikk jeg lyst på Fjordland sin risgrøt 😋 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #106602 Del Skrevet 7. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august 2023 #106603 Del Skrevet 7. august 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #106604 Del Skrevet 7. august 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du har gjemt mandelen i grøten vi Cid??😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2023 #106605 Del Skrevet 7. august 2023 Cid skrev (19 minutter siden): Nei hvorfor kjøpe noe hun liker? Tenk så glad hun hadde blitt ☺️ Cid skrev (18 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på Fjordland sin risgrøt 😋 Du må dele med Hoppe Cid skrev (7 minutter siden): 💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august 2023 #106606 Del Skrevet 7. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tenk så glad hun hadde blitt ☺️ Du må dele med Hoppe 💙 Skal kjøpe til uka nå 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2023 #106607 Del Skrevet 7. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Skal kjøpe til uka nå 😄 Hoppe blir glad når du fyller opp lageret hennes 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #106608 Del Skrevet 7. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hoppe blir glad når du fyller opp lageret hennes 😊 Det tror Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #106609 Del Skrevet 7. august 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Tenk så glad hun hadde blitt ☺️ Du må dele med Hoppe 💙 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2023 #106610 Del Skrevet 7. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Det tror Cassidy Tvillingene også.👨🦰👩🦰👍👍 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Da blir @Hoppetaujenta kjempeglad, særlig når @Cid serverer henne maten 👨🍳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #106611 Del Skrevet 7. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Da blir @Hoppetaujenta kjempeglad, særlig når @Cid serverer henne maten 👨🍳 Ja Cassidy Tvillingene tror at hun kommer til å ansette han som fast servitør.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2023 #106612 Del Skrevet 7. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene tror at hun kommer til å ansette han som fast servitør.😉😉 Det tror jeg og, Anton vil passe på at han gjør jobben sin skikkelig og følger arbeidskontrakten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #106613 Del Skrevet 7. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Det tror jeg og, Anton vil passe på at han gjør jobben sin skikkelig og følger arbeidskontrakten Ja Cassidy Tvillingene gjetter at Anton har med seg Woffe til å passe på at arbeidskontrakten blir fulgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. august 2023 #106614 Del Skrevet 7. august 2023 Cid skrev (1 time siden): 🚨🚔👮🏻♂️ Hun blir ertet nok av friere, sushi, ost og chili 🤪😁 Det ser jeg 😅 Du holder koken fortsatt Cid 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august 2023 #106615 Del Skrevet 7. august 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Det ser jeg 😅 Du holder koken fortsatt Cid 😅 Har vært her i snart 10 år trass i gjentatte forsøk på å forlate skuta, jeg kommer mest sannsynlig til å bli her til jeg eller forumet dør 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. august 2023 #106616 Del Skrevet 7. august 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Har vært her i snart 10 år trass i gjentatte forsøk på å forlate skuta, jeg kommer mest sannsynlig til å bli her til jeg eller forumet dør 😅 Jeg vet. Husker at du slettet deg, men var tilbake to dager senere for en stund siden 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #106617 Del Skrevet 7. august 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Det ser jeg 😅 Du holder koken fortsatt Cid 😅 Cassidy Tvillingene synes at det er viktig at vi holder liv i Hoppetråden.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august 2023 #106618 Del Skrevet 7. august 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg vet. Husker at du slettet deg, men var tilbake to dager senere for en stund siden 😁 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august 2023 #106619 Del Skrevet 7. august 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Jeg vet. Husker at du slettet deg, men var tilbake to dager senere for en stund siden 😁 Det var pinlig ja 🙊 hadde sagt til meg selv meg selv tilbake i tidlig 2017 at nå skal jeg slutte å slette meg hele tiden. Klarte det på en måte siden neste gangen jeg slettet meg så tok jeg faktisk en lang pause men nå tidligere i år var en flause Fikk spesielt dårlig samvittighet når jeg så hvor lei seg @Entern var, trodde ikke han ville bli så lei seg Nei denne brukeren er her for å bli, jeg har klart å holde meg til samme navn de siste 2 årene da 😃 jeg hadde ordentlig identitetskrise på kg de første 3 årene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2023 #106620 Del Skrevet 7. august 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Det ser jeg 😅 Du holder koken fortsatt Cid 😅 Cid skrev (4 minutter siden): Har vært her i snart 10 år trass i gjentatte forsøk på å forlate skuta, jeg kommer mest sannsynlig til å bli her til jeg eller forumet dør 😅 Håper Cid vil holde koken for alltid, han er på en måte sjelen til sosialprat forumet 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå