Gjest SVK Skrevet 1. august 2023 #106041 Del Skrevet 1. august 2023 8 minutter siden, Cid said: Ja det sårer han dypt 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. august 2023 #106042 Del Skrevet 1. august 2023 (endret) Hoppe første gangen hun møtte Anton: Endret 1. august 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #106043 Del Skrevet 1. august 2023 Entern skrev (5 timer siden): Har flere men Spirit of the water er veldig fin, og ditto Ice, de fleste platene deres er veldig fine da 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #106044 Del Skrevet 1. august 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise lunsj nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. august 2023 #106045 Del Skrevet 1. august 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise lunsj nå. Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #106046 Del Skrevet 1. august 2023 Entern skrev (6 timer siden): Forøvrig er et av mine favoritt progrock band Camel 🐫😀 👨🦰👩🦰👍👍 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Nei. De bare later som. Gode vanlige venner. Hmm...jeg vet jo om de, men har ingenting av dem. Favorittlåt om du skulle anbefale en? Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Venner gifter seg vel ikke? Gjør du det? Er du gift med en venn? Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Nei. Aldri. Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Anton blir sint grunnet feilinformasjon om han og er i gang med å planlegge menyen for i dag: gryterett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2023 #106047 Del Skrevet 1. august 2023 Cid skrev (5 timer siden): Nå har hun begynt med hoppball. Trimmeball mener du? Fitness ball! Cid skrev (5 timer siden): Anton har kjøpt hoppe en bursdagsgave, en dukke Hoppe hadde veldig lyst på som barn men fikk aldri. Ne-he-hei, det var slett ikke en slik skummel dokke! SVK skrev (5 timer siden): Nå lurer Anton på om Hoppe har lyst til å få en økonomisk gave, så kan hun bestille litt garn på nett og Anton betaler. Det var veldig snilt Anton. Jeg får si takk som byr. Cid skrev (5 timer siden): Ja det sårer han dypt Neppe. Han er en viking fra skogene. SVK skrev (1 time siden): Hoppe første gangen hun møtte Anton: ...ble hun gira fordi han hadde leppestift på seg? Ciaran og Ciara skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe snart skal spise lunsj nå. Har bare hatt en slik chrunchy blanding med melk på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #106048 Del Skrevet 1. august 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Trimmeball mener du? Fitness ball! Ne-he-hei, det var slett ikke en slik skummel dokke! Det var veldig snilt Anton. Jeg får si takk som byr. Neppe. Han er en viking fra skogene. ...ble hun gira fordi han hadde leppestift på seg? Har bare hatt en slik chrunchy blanding med melk på. Cassidy Tvillingene synes at Chrunchy blanding med melk på høres digg ut vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. august 2023 #106049 Del Skrevet 1. august 2023 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...ble hun gira fordi han hadde leppestift på seg? Stemmer! I følge din mor så hadde du ikke få kyssemerker da du kom hjem etter å ha møtt Anton for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2023 #106050 Del Skrevet 1. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Stemmer! I følge din mor så hadde du ikke få kyssemerker da du kom hjem etter å ha møtt Anton for første gang. Han kom fra langtidsopphold i franskriket og der kysser de heftig på begge kinn og rundt omkring. Jeg kunne ikke noe for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #106051 Del Skrevet 1. august 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Stemmer! I følge din mor så hadde du ikke få kyssemerker da du kom hjem etter å ha møtt Anton for første gang. Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Han kom fra langtidsopphold i franskriket og der kysser de heftig på begge kinn og rundt omkring. Jeg kunne ikke noe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. august 2023 #106052 Del Skrevet 1. august 2023 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Han kom fra langtidsopphold i franskriket og der kysser de heftig på begge kinn og rundt omkring. Jeg kunne ikke noe for det. Skjønner! Du hadde kanskje samme blikket som Ukrainas president da du ble kysset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #106053 Del Skrevet 1. august 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Skjønner! Du hadde kanskje samme blikket som Ukrainas president da du ble kysset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2023 #106054 Del Skrevet 1. august 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Skjønner! Du hadde kanskje samme blikket som Ukrainas president da du ble kysset? Ja. Jeg tenkte kun på krig og hvordan jeg kunne få avsluttet både den og klisse-klasse-klemmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. august 2023 #106055 Del Skrevet 1. august 2023 Just now, Hoppetaujenta said: Ja. Jeg tenkte kun på krig og hvordan jeg kunne få avsluttet både den og klisse-klasse-klemmen. General Hoppe. Men ja, den krigen må ta slutt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #106056 Del Skrevet 1. august 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja. Jeg tenkte kun på krig og hvordan jeg kunne få avsluttet både den og klisse-klasse-klemmen. SVK skrev (1 minutt siden): General Hoppe. Men ja, den krigen må ta slutt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2023 #106057 Del Skrevet 1. august 2023 Jeg liker ikke at folk klistrer seg på meg og skal klemme kinn mot kinn og holde rundt. Det er helt uønsket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august 2023 #106058 Del Skrevet 1. august 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg liker ikke at folk klistrer seg på meg og skal klemme kinn mot kinn og holde rundt. Det er helt uønsket. Cassidy Tvillingene liker heller ikke sånt. Så vi forstår deg godt Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. august 2023 #106059 Del Skrevet 1. august 2023 20 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg liker ikke at folk klistrer seg på meg og skal klemme kinn mot kinn og holde rundt. Det er helt uønsket. Heldigvis er ikke Herr Nilsson "folk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2023 #106060 Del Skrevet 1. august 2023 SVK skrev (33 minutter siden): Heldigvis er ikke Herr Nilsson "folk". Nei, men i virkeligheten var det en veldig rampete apekatt som ikke var så enkel å håndtere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå