Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 hours ago, Hoppetaujenta said:

Nei, sånn er ikke Hoppe. :fy: Hun er en skikkelig dame som ikke flyr fra stilk til stilk. :jolie: 

Du har vært "gift" med Anton siden dere har hadde liksombryllup i barnehagen. Så enig i at ingen er mer trofaste enn deg og Anton! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (16 minutter siden):

Du har vært "gift" med Anton siden dere har hadde liksombryllup i barnehagen. Så enig i at ingen er mer trofaste enn deg og Anton! :hjerter_rundt:

Cassidy Tvillingene tror at det blir Baluba her inne nå.:blunker::blunker::fnise::fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det har jeg så visst ikke det så! :P 

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, SVK said:

Du har vært "gift" med Anton siden dere har hadde liksombryllup i barnehagen. Så enig i at ingen er mer trofaste enn deg og Anton! :hjerter_rundt:

Har snakket med moren til Hoppe som sier at Hoppe  insisterte på at Hoppe og Anton skulle ha bryllupsreise til den lengste sklien i hele Lønneberget. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (24 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tror at både Anton og Woffe holder han fast under julingen.:fnise::fnise:

 

Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

JA! :kjefte:

 

Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden):

:fnise::fnise:

Jepp, her er @Cid som får juling av Hoppe: :balltre:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene tror at det blir Baluba her inne nå.:blunker::blunker::fnise::fnise:

Det tror jeg også. Men som journalist i Lønneblandet så er jeg vant med  slikt. Vi i pressen må komme med sannheten uansett  hvor mektge mennesker vi skriver om, og Hoppe er den mektigste av dem alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 minutter siden):

 

 

Jepp, her er @Cid som får juling av Hoppe: :balltre:

:fnise::fnise:

 

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja nå får @SVK snart også juling av @Hoppetaujenta :boksing::tannverk:

Cassidy Tvillingene tror at juling i Lønneberget blir førstesidesak i Lønnebladet i morgen.:fnise::fnise:

 

SVK skrev (4 minutter siden):

Det tror jeg også. Men som journalist i Lønneblandet så er jeg vant med  slikt. Vi i pressen må komme med sannheten uansett  hvor mektge mennesker vi skriver om, og Hoppe er den mektigste av dem alle!

Ja Cassidy Tvillingene er enige pressen må skrive sannheten.:nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Ser ut som Lønnebladet har blitt en illegal avis i Lønneberget.  Jeg går i dekning, men fortsetter å skrive. :skriver:

Cassidy Tvillingene hjelper deg å smugle ut avisen vi.:blunker::blunker::fnise::fnise::nikke::nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (1 minutt siden):

Nå er Hoppe på hytta:

img_3798.jpg?w=1920&h=768&crop=1

Cassidy Tvillingene hadde ikke hatt noe imot å ha hatt hytte der, for dette er et nydelig sted med flott landskap.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene hadde ikke hatt noe imot å ha hatt hytte der, for dette er et nydelig sted med flott landskap.🥰🥰

Det er Den Norske Turtistforeningen som eier hytten på bildet. Så dere har mulighet til å bruke hytta. Den heter Trollfjordhytta og ligger i Trollfjorden i Vesterålen. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Det er Den norske turtistforeningen som eier hytten på bildet. Så dere har mulighet til å bruke hytta. Den heter Trollfjordhytta og ligger i Trollfjorden i Vesterålen. 

Tusen Takk for info, og Cassidy Tvillingene ser at det er et fiskevann der også.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Ciaran og Ciara said:

Tusen Takk for info, og Cassidy Tvillingene ser at det er et fiskevann der også.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

:tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...