Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Det der er et fiberknekkebrød. Det er knallhardt og skarpt i kantene...og en blir ikke mett av det. :( 

Må innrømme at jeg ikke vet hva fiberknekkebrød er for noe. 

Selv spiser jeg kun vanlig Wasa-knekkebrød.  I tillegg drikker jeg alltid melk til. Om jeg spiser knekkebrød med brunost og drikker melk så blir jeg mett. Kanskje ikke stappmett, men det er jo snakk om kveldsmat.  For meg handler det mest om å ikke gå sulten til sengs og å ha litt ekstra kos før man legger seg. 

Men folk er selvsagt forskjellige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (Akkurat nå):

Selv spiser jeg kun vanlig Wasa-knekkebrød.  I tillegg drikker jeg alltid melk til. Om jeg spiser knekkebrød med brunost og drikker melk så blir jeg mett. Kanskje ikke stappmett, men det er jo snakk om kveldsmat.  For meg handler det mest om å ikke gå sulten til sengs og å ha litt ekstra kos før man legger seg. 

Cassidy Tvillingene synes at det er godt å ha smørost på knekkebrød vi.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å riste brød. Jeg kjøper sånne kneip toastbrød som er ferdig skjært opp og så fryser jeg dem ned og tar opp noen skiver når jeg vil ha :) Kjøpte meg brødrister nylig :P ristet brød med smør på smaker skikkelig godt 😋

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg har begynt å riste brød. Jeg kjøper sånne kneip toastbrød som er ferdig skjært opp og så fryser jeg dem ned og tar opp noen skiver når jeg vil ha :) Kjøpte meg brødrister nylig :P ristet brød med smør på smaker skikkelig godt 😋

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 minutter siden):

En oppfølging til denne historien.

Idet bilen kjørte utfor klippen så rakk hoppe å åpne bildøren for å komme seg ut, hun ble slengt ned på noen steiner mens Anton som fortsatt var i bilen døde momentant da bilen traff bakken og eksploderte.

Hoppe blir fraktet med luftambulanse mens Anton, tja var ikke noe å frakte der 

I mens så kommer politiet på døra mi, jeg får panikk og løper. Jeg finner Anton sin hagler og sikter på dem i panikk, de skyter meg flere ganger i hodet og brystet

Hoppe overlevde og alt var bra 

Alt er da ikke bra når min gode venn Anton har forsvunnet i løse luften. :grine: 
...og min venn Cid krangler med både politiet og seg selv....og dør. En forferdelig trist historie, 
så jeg foretrekker den med pølsekiosken heller. :nikke: 

SVK skrev (2 minutter siden):

Det var bilde av ett lite fiberknekkebrød på bildet og det blir jaffal ikke jeg mett av. ;) 

...men jo, faktisk så er det slik at jeg ikke har følelsen av å ha spist skikkelig, hvis det blir et måltid med knekkiser. 
Jeg er ikke SuperHoppe for ingenting vettu. :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene synes at det er godt å ha smørost på knekkebrød vi.:nikke::nikke:

Det gjør jeg også! Jeg liker de små pakkene med Wasa som har ferdigpåsmurt smørost! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 minutter siden):

Veldig lurt og veldig godt! :hoppe: Jeg kjøper også sånne oppskjærte skiver og tar ut litt av gangen, for da opplever jeg dem som ferske hele tiden. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

Det var bilde av ett lite fiberknekkebrød på bildet og det blir jaffal ikke jeg mett av. ;) 

...men jo, faktisk så er det slik at jeg ikke har følelsen av å ha spist skikkelig, hvis det blir et måltid med knekkiser. 
Jeg er ikke SuperHoppe for ingenting vettu. :fnise: 

Skjønner! Og jeg hadde ikke blitt mett av kun ett knekkebrød jeg heller. Spiser alltid flere. Og som sagt så drikker jeg melk til som også fyller magen. 

Men ja, du er jo SuperHoppe! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Det gjør jeg også! Jeg liker de små pakkene med Wasa som har ferdigpåsmurt smørost! 

Ja Cassidy Tvillingene er helt enige de er skikkelig digg.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cid said:

Rister mye brød jeg også. I tillegg har jeg slikt toasthjern jeg bruker og jeg lager smørbrød i ovnen. Jeg er glad i brødmat. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Kveldsmat til Hoppe og Anton, pga den fæle historien min :blomst:

Ny-smurte-sm%C3%B8rbr%C3%B8d.jpg

Nam Nam dette vil Cassidy Tvillingene også ha.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Rister mye brød jeg også. I tillegg har jeg slikt toasthjern jeg bruker og jeg lager smørbrød i ovnen. Jeg er glad i brødmat. :spise:

Cassidy Tvillingene er helt enige brødmat i brødrister, toastjern eller i ovnen er så knasende digg.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Veldig lurt og veldig godt! :hoppe: Jeg kjøper også sånne oppskjærte skiver og tar ut litt av gangen, for da opplever jeg dem som ferske hele tiden. 

De smaker ikke noe godt om man spiser de som vanlig brød men når man rister eller toaster så blir de gode 😃 Men tror ikke jeg kommer til å kjøpe først price kneip og fryse ned, jeg fikk skikkelig avsmak på det sist gang jeg kjøpte siden det nesten umiddelbart ble tørt 😅 også digg å slippe å en gang måtte bruke brød skjæreren 😁 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Og jeg hadde ikke blitt mett av kun ett knekkebrød jeg heller. Spiser alltid flere. Og som sagt så drikker jeg melk til som også fyller magen. 

Men ja, du er jo SuperHoppe! :hoppe:

Jeg husker det to ganger i året: enten knekkebrød eller ristet brød, smør og en litt bitter marmelade på.
Melk og kaffe til. Da kan jeg kose meg og tygge godt og lenge. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker noe som mamma har gjort noen ganger før. Har på ketchup på noen skiver, krydder og fårepølse og setter dem i ovnen 😋 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg husker det to ganger i året: enten knekkebrød eller ristet brød, smør og en litt bitter marmelade på.

Liker du kavring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg liker noe som mamma har gjort noen ganger før. Har på ketchup på noen skiver, krydder og fårepølse og setter dem i ovnen 😋 

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...