Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2023 #104781 Del Skrevet 23. juli 2023 Cid skrev (13 timer siden): Anton ligger i senga si i et annet hus. Det stemmer fullt og helt. Entern skrev (13 timer siden): Da håper jeg du får sove godt i natt😊 Det fikk jeg faktisk. Oppe og tustet litt et par ganger, men fikk sovet igjen. Det hjalp. Athena Freyja skrev (13 timer siden): Hoppe spiser ostepop.... Nei da. bare tuller hun spise Haha...ikke noe ostepop på meg nei. Liker det virkelig ikke. Isoppsats derimot; jatakk verry møtsj! Cid skrev (13 timer siden): Med smeltet ost på. NEI! Du får aldri sommerjobb på forumet med sånn en rampete innstilling vettu. Cid skrev (13 timer siden): Var ikke det rehabiliteringssenteret som juni brukte å dra til når hun drakk for mye? @jukkapalme vet nok. Hun var veldig god til å spille full. Gift med "faren til Pørni" i virkeligheten. Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene hørte at konklusjonen de kom frem til var at Saufie bare var brekete. ...det er det hun drakk på kvelden for å få sove? Kan jeg også få litt hvis det virker? Varm breke-te. Cid skrev (13 timer siden): Nå har hun nettopp avduket en byste av Anton (siden han døde) Det var ikke meg nei, men jeg så nok på den episoden da det ble sendt første gangen. Entern skrev (13 timer siden): Julie har pyntet seg litt ekstra, for hun skal innom hotellrommet mitt etterpå Mhm...en målrettet og brutal sykesøster som brekker opp låste muskler. Nytter ikke å si nei da. Cid skrev (13 timer siden): Nå definerer Hoppe seg som ikke binær og skal refereres som "dem/de" fremover. Neida, for hun er fornøyd med å bli kalt Hoppe. Entern skrev (12 timer siden): Ja Cid er en fin fyr 😊😊☺️☺️ Ja, det er han 100%. Hyggelig og grei, klok og rampete om hverandre. Glad for at du er her Cid. Entern skrev (12 timer siden): Det ble det, hun fant seg en fin bukk der🐏 så nå er det morna Cid😆 Ååååå, det var trist å høre. Cid gråter og bæææææææærer seg for å få ullklumpen sin tilbake. Embla Othea skrev (11 timer siden): @Entern, @Ciaran og Ciara, @Hoppetaujenta, @SVK & @Maskinfører: Hei. Lenge siden nå. Håper dere har det fint og jeg savner å fjase med dere på KG 💘 Helsen gjør at jeg dessverre må ha en liten pause, men det kan være at den hissige tutta fra Kristiansand kommer tilbake etterhvert 🤪 @Hoppetaujenta: Hvordan gikk det på St.Hans? Håper det ble iskrem med måtehold Savner å Fjordland-erte deg 😀 Klem Embla 💙 Hei, supererteren fra Kristiansand. Jeg koste meg masse med is og jeg har ukentlig møte med Herr Fjordland fremdeles og slik skal det fortsette. Ta vare på helsa di og samle opp krefter til ny innsats hos oss - vi er klare når du dukker opp! Til deg skjønne MØ...lukt på denne! *hun aner ikke at det kommer sprutevann ut av rosen, tihi....* Cid skrev (10 timer siden): Ble nok is på henne da Ja, og det blir det i dag også. Krokranis! Cid skrev (5 timer siden): Hun har stått opp nå Det stemmer. Har du? SVK skrev (5 timer siden): Hoppes favorittektemann har ennå ikke funnet henne. Det stemmer vertfall. SVK skrev (4 timer siden): Jeg lurer på hva Hoppe hadde brukt tiden sin på om hun ikke hadde viet hele livet sitt til å være på KG. Ja, si det du. Jeg hadde i alle fall ikke blitt med på dykk for å se på Titanik. SVK skrev (3 timer siden): Jeg fant nytt bilde av Hoppe som barn: Det der er hemmeligstemplet, men veldig fint og uttrykksfullt bilde! Entern skrev (2 timer siden): 🦒: «Nå må vi huske å bruke de og dem da Cid» Ikke på meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2023 #104782 Del Skrevet 23. juli 2023 Til søndagsfolket! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #104783 Del Skrevet 23. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Til søndagsfolket! Nam nam nam 😀😀😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2023 #104784 Del Skrevet 23. juli 2023 Der finnes plenty på kjøkkenet, så kos, kos, kos... + 🥛 eller 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #104785 Del Skrevet 23. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Der finnes plenty på kjøkkenet, så kos, kos, kos... + 🥛 eller Så koselig ☺️😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #104786 Del Skrevet 23. juli 2023 Jeg har bestemt meg for å variere dyra jeg sender etter @Cid. Woffe er så klart en klassiker, og Bombegorillaen kanskje også?😀 men andre som grevlingen og kua og geita har litt mindre potensial og man blir lei av dem så da pensjonerer jeg dem eller putter dem på pause og finner på et nytt irriterende dyr å plage Cid med Ser an hvor morsomme folk synes dyra er 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2023 #104787 Del Skrevet 23. juli 2023 Det er en av mine små drømmer som nok aldri kommer til å bli noe av; å våkne etter en god natts søvn...til duften av at matlaging skjer på mitt kjøkken. At noen som vil meg vel, har stått opp tidlig og trakter kaffe, steiker egg, har lune rundstykker i ovnen og sier godmorgen...nå er det frokost! Det hadde vært noe det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #104788 Del Skrevet 23. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Det er en av mine små drømmer som nok aldri kommer til å bli noe av; å våkne etter en god natts søvn...til duften av at matlaging skjer på mitt kjøkken. At noen som vil meg vel, har stått opp tidlig og trakter kaffe, steiker egg, har lune rundstykker i ovnen og sier godmorgen...nå er det frokost! Det hadde vært noe det. Ja det hadde vært noe ☺️ Du kan jo ta inn @Cid som leieboer så kan han lage frokost til deg 😊☺️ eller @Ciaran og Ciara😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juli 2023 #104789 Del Skrevet 23. juli 2023 For en som elsker å gifte seg så er nok kirkesøndag favorittdagen til Hoppe. ⛪🔔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juli 2023 #104790 Del Skrevet 23. juli 2023 5 hours ago, SVK said: Jeg fant nytt bilde av Hoppe som barn: Jeg følte meg faktisk mye tryggere etter å ha sett at Hoppe alltid har passet på oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2023 #104791 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): Ja det hadde vært noe ☺️ Du kan jo ta inn @Cid som leieboer så kan han lage frokost til deg 😊☺️ eller @Ciaran og Ciara😊😊☺️☺️ Nei, da blir det nok vanskelig med anonymiteten og dessuten tror jeg at en nøytral robotkokk hadde vært det beste. AI. SVK skrev (40 minutter siden): For de som elsker å gifte seg så er nok kirkesøndag favorittdagen til mange som gifter seg. ⛪🔔 Det er det sikkert og lykke til med det alle sammen. SVK skrev (38 minutter siden): Jeg følte meg faktisk mye tryggere etter å ha sett at Hoppe alltid har passet på oss. Well....dere har alltid vært utsett til denne æren...oghar blitt klar over det først nå, men gratulerer alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli 2023 #104792 Del Skrevet 23. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det stemmer fullt og helt. Det fikk jeg faktisk. Oppe og tustet litt et par ganger, men fikk sovet igjen. Det hjalp. Haha...ikke noe ostepop på meg nei. Liker det virkelig ikke. Isoppsats derimot; jatakk verry møtsj! NEI! Du får aldri sommerjobb på forumet med sånn en rampete innstilling vettu. Hun var veldig god til å spille full. Gift med "faren til Pørni" i virkeligheten. ...det er det hun drakk på kvelden for å få sove? Kan jeg også få litt hvis det virker? Varm breke-te. Det var ikke meg nei, men jeg så nok på den episoden da det ble sendt første gangen. Mhm...en målrettet og brutal sykesøster som brekker opp låste muskler. Nytter ikke å si nei da. Neida, for hun er fornøyd med å bli kalt Hoppe. Ja, det er han 100%. Hyggelig og grei, klok og rampete om hverandre. Glad for at du er her Cid. Ååååå, det var trist å høre. Cid gråter og bæææææææærer seg for å få ullklumpen sin tilbake. Hei, supererteren fra Kristiansand. Jeg koste meg masse med is og jeg har ukentlig møte med Herr Fjordland fremdeles og slik skal det fortsette. Ta vare på helsa di og samle opp krefter til ny innsats hos oss - vi er klare når du dukker opp! Til deg skjønne MØ...lukt på denne! *hun aner ikke at det kommer sprutevann ut av rosen, tihi....* Ja, og det blir det i dag også. Krokranis! Det stemmer. Har du? Det stemmer vertfall. Ja, si det du. Jeg hadde i alle fall ikke blitt med på dykk for å se på Titanik. Det der er hemmeligstemplet, men veldig fint og uttrykksfullt bilde! Ikke på meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli 2023 #104793 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): Ja det hadde vært noe ☺️ Du kan jo ta inn @Cid som leieboer så kan han lage frokost til deg 😊☺️ eller @Ciaran og Ciara😊😊☺️☺️ Eier egen leilighet jeg 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2023 #104794 Del Skrevet 23. juli 2023 Cid skrev (4 minutter siden): Eier egen leilighet jeg 😁 Kun hvis det er "selveier"...ikke hvis det er "andelsleilighet". Da får en betale dyrt for å få lov til å låne en leilighet OG betale dyr husleie hver mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #104795 Del Skrevet 23. juli 2023 Cid skrev (8 minutter siden): Eier egen leilighet jeg 😁 Jeg og Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Kun hvis det er "selveier"...ikke hvis det er "andelsleilighet". Da får en betale dyrt for å få lov til å låne en leilighet OG betale dyr husleie hver mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. juli 2023 #104796 Del Skrevet 23. juli 2023 Cid skrev (9 minutter siden): Ikke lei deg fordi Geita har fått seg ny type? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. juli 2023 #104797 Del Skrevet 23. juli 2023 8 minutter siden, Cid said: Eier egen leilighet jeg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli 2023 #104798 Del Skrevet 23. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Kun hvis det er "selveier"...ikke hvis det er "andelsleilighet". Da får en betale dyrt for å få lov til å låne en leilighet OG betale dyr husleie hver mnd. Jeg betaler huslån og felleskostnader hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. juli 2023 #104799 Del Skrevet 23. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ikke lei deg fordi Geita har fått seg ny type? Sauen Shaun? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli 2023 #104800 Del Skrevet 23. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg betaler huslån og felleskostnader hver måned. Det er bra. Anton liker at du er punktlig og ikke slurver med økonomien. Han smiler og klapper for deg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå