Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har Anton blitt arrestert pga korrupsjon i pumpe as selskapet, han havner rett i fengsel og hoppe må nå forsørge meg og ordet alene O:

Hun begynner på igjen i hoppetau yrket som hun ga opp for 30 år siden når hun stiftet familie, der så møter hun en studievenn "Borat" fra før hun møtte Anton, han tilbyr henne en jobb i hoppetau firmaet sitt.

Det oppstår følelser mellom de to etterhvert 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (3 minutter siden):

Nå har Anton blitt arrestert pga korrupsjon i pumpe as selskapet, han havner rett i fengsel og hoppe må nå forsørge meg og ordet alene O:

Hun begynner på igjen i hoppetau yrket som hun ga opp for 30 år siden når hun stiftet familie, der så møter hun en studievenn "Borat" fra før hun møtte Anton, han tilbyr henne en jobb i hoppetau firmaet sitt.

Det oppstår følelser mellom de to etterhvert 🥰

Imens betyr dette at Cid blir enda mer økonomisk avhengig av Geita 🐐som utnytter dette til å bli enda mer dominerende i det allerede ganske skjeve forholdet deres :fnise:

🐐: «Ciiiiiid, ææææææ mååååå til Stangeeeee en tur å få størr hoooooorn å ordn rompaaaaaa åååååå læppan. Du måååååå bli mææææææææ lizm. Æ træng dææææ til å maaaaaaat mæææææææ når æææææææ ha fått nyyyyy ulltransplantasjonaaaaa.»

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

🏃‍♂️

🛵🐐: «Asså du mååååå bli mææææææææ, ææææææææ ska staaaaaaart nyyyyyy podkæææææææst ååååååå viiiiiiis fram nyyyyyyyy hornan miiiiiiin å sånn»

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (25 minutter siden):

🚕🚕🚕🚕🚕🚕🚕

🚕🐐: «Assåååååå bliiiiii du ikke meeeeeeee mææææææ til Stangeeeeee æææææær æææææææ utrooooooo mot dæææææææ på teeeeeeveeeeeee»

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 timer siden):

Taket ender opp med å rase sammen slik at han får alt oppå seg og blir livstruende skadet.

Her kunne han ha benektet dame, men gjorde det ikke, så da er det nok sant at han har fått seg ei sånn ei. :fnise: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Her kunne han ha benektet dame, men gjorde det ikke, så da er det nok sant at han har fått seg ei sånn ei. :fnise: 

Jepp, han og Saufie Geitachsen er offisielt et par, de er ofte blitt fotografert sammen og @Cid refererer til Saufie som «min store kjææææææærlighet, som betyr mer for meeeeeeeg enn noen kan forestille seeeeg🩷💕»

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Hun spiste rekesmørbrød og det var godt! :spise: 

Fint for deg, så får du mange råd om litt av hvert du ikke har bruk for. :P 

                 Hvor er han FROM? :lur:  Leter`n etter meg sier du? 

Det høres fint ut, takk. :) 

Aldri. ;) Ikke skal jeg heller. Torturinstrumenter som folk er hjernevasket til å bruke selv, helt frivillig. 

:klem3::klem3:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenker hun at det blir ei skive med karbonade og løk til kvelds og så roper senga. Håper på god søvn. :gjesp:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Nå tenker hun at det blir ei skive med karbonade og løk til kvelds og så roper senga. Håper på god søvn. :gjesp:

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Nå tenker hun at det blir ei skive med karbonade og løk til kvelds og så roper senga. Håper på god søvn. :gjesp:

Oisann så tidlig til kvelds?:sover: Sov godt Hoppe:sover:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Jeg lager mat nå og så håper jeg de gode ønskene virker. Natta. :farvel: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden):

Her kunne han ha benektet dame, men gjorde det ikke, så da er det nok sant at han har fått seg ei sånn ei. :fnise: 

Heh?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Oisann så tidlig til kvelds?:sover: Sov godt Hoppe:sover:

Jeg sov veldig lite og dårlig i natt, så har vært trøtt i hele dag. Nå skal det skje. :) 
Ha en hyggelig kveld i fellesskapet her inne. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Nå tenker hun at det blir ei skive med karbonade og løk til kvelds og så roper senga. Håper på god søvn. :gjesp:

Anton ligger i senga. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Tusen takk. Jeg lager mat nå og så håper jeg de gode ønskene virker. Natta. :farvel: 

Natti natt :sover:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg sov veldig lite og dårlig i natt, så har vært trøtt i hele dag. Nå skal det skje. :) 
Ha en hyggelig kveld i fellesskapet her inne. 

Da håper jeg du får sove godt i natt😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Heh?

Saufie betyr meeeeeeeer for deeeeeeeeeg, enn noen kan forestille seeeeeeeeg 🐐

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Geita  ligger i senga. 

Lar du Saufie sove i senga? Er det ikke normalt at geiter bor i fjøs?🐐

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...