Cid Skrevet 15. juli 2023 #103821 Del Skrevet 15. juli 2023 Nå sjekker de begge inn på Hotel Cæsar, de er med på vignetten. Herr og Fru Lønneberget ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #103822 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppe og Anton har visst en Instagram konto sammen med bilder av ordet 😄 https://www.instagram.com/anton.hpp/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #103823 Del Skrevet 15. juli 2023 Oi en gammel kjenning har nettopp dukket opp, så kjekt for Hoppe! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103824 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (4 timer siden): Og bryllupet demmes. Cid skrev (2 timer siden): Nå har Anton nettopp innsett at han elsker Hoppe, han kaster fra seg det han holder på med og løper opp til Hoppe for å bekjenne kjærligheten sin til henne 🏃🥰 Cid skrev (2 timer siden): Nå sjekker de begge inn på Hotel Cæsar, de er med på vignetten. Herr og Fru Lønneberget ❤️ Cid skrev (2 timer siden): Hoppe og Anton har visst en Instagram konto sammen med bilder av ordet 😄 https://www.instagram.com/anton.hpp/ 🐶 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103825 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta ligger nok og sover Ciddern må snart ut å løpe 🏃🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juli 2023 #103826 Del Skrevet 15. juli 2023 6 hours ago, SVK said: De har både boken og filmen på biblioteket. Boken er også en kort barnebok så den tar kort tid å lese. Biblioteket har flere utlike utgaver med like illustrasjoner. Bilbliotekene er forreste undervurdert. Ikke bare har de filmer. Men de har også aviser. Jeg stikker ofte innom for å lese aviser om jeg ser artikler jeg ønsker å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103827 Del Skrevet 15. juli 2023 SVK skrev (31 minutter siden): Bilbliotekene er forreste undervurdert. Ikke bare har de filmer. Men de har også aviser. Jeg stikker ofte innom for å lese aviser om jeg ser artikler jeg ønsker å lese. Ja enig 😊👍 jeg er mye på bibliotek, mest for da kan jeg tegne helt konsentrert uten å bli forstyrret men også så jeg kan lese forskjellige ting, typisk litteraturhistorie og sånn men også kunstbøker, arkitektur, naturbøker osv som inspirerer meg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juli 2023 #103828 Del Skrevet 15. juli 2023 Just now, Entern said: Ja enig 😊👍 jeg er mye på bibliotek, mest for da kan jeg tegne helt konsentrert uten å bli forstyrret men også så jeg kan lese forskjellige ting, typisk litteraturhistorie og sånn men også kunstbøker, arkitektur, naturbøker osv som inspirerer meg 😊 På mitt bibliotek er det mye bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103829 Del Skrevet 15. juli 2023 SVK skrev (2 minutter siden): På mitt bibliotek er det mye bråk. Huff da 🫤 Det er det stort sett ikke på mitt unntatt unger men det er bare koselig ☺️ Men noen ganger er det tvilsomme folk der og da går jeg 🫤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juli 2023 #103830 Del Skrevet 15. juli 2023 2 minutter siden, Entern said: Huff da 🫤 Det er det stort sett ikke på mitt unntatt unger men det er bare koselig ☺️ Men noen ganger er det tvilsomme folk der og da går jeg 🫤 Skulle ønske det var stille å bibliotekene, men jeg overlever bråket. Trenger ikke at alle skal være stille for at jeg skal klare å lese aviser. I tillegg har jeg både øreplugger og hodetelefoner om jeg ønsker hjelp til å ignorere støyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103831 Del Skrevet 15. juli 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Skulle ønske det var stille å bibliotekene, men jeg overlever bråket. Trenger ikke at alle skal være stille for at jeg skal klare å lese aviser. I tillegg har jeg både øreplugger og hodetelefoner om jeg ønsker hjelp til å ignorere støyen. Så bra du klarer å ignorere bråket 😊 skulle også ønske det var mer stille men barnelyder er mest koselig☺️ Det som er irriterende er voksne som prater høylytt 😡 får alltid lyst til å fysisk kaste de ut 😡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 #103832 Del Skrevet 15. juli 2023 SVK skrev (8 timer siden): De har både boken og filmen på biblioteket. Boken er også en kort barnebok så den tar kort tid å lese. Biblioteket har flere utlike utgaver med like illustrasjoner. Fantastisk reklame for Hoppes harem! Det er lenge siden jeg har vært i barneavdelingen. SVK skrev (8 timer siden): Veldig, veldig søte. ❤️ SVK skrev (8 timer siden): Anton synger om å ha nok penger for Hoppe: Nei, dette er nok dagens store feikenews. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Anton kommer til å ha mareritt om penger nå. Neida, han vet at jeg ikke er en materialistisk dame. SVK skrev (7 timer siden): Hoppe drømmer nok om Anthon: Den er god ja. SVK skrev (7 timer siden): Mens Ordet drømmer om denne vannparken: Et forferdelig mareritt for meg, men en herlig utfordring for andre, med hundre billetter i hånda si. Cid skrev (7 timer siden): Og bryllupet demmes skal aldri hende, så jeg beklager alt tull jeg sier her. Det er greit, Cid. Når du selv skriver det, da blir du tilgitt. SVK skrev (7 timer siden): Hoppe: Nei, jeg smugtitter ikke på noen mann. Cid skrev (6 timer siden): Nå har Anton nettopp innsett at han elsker Hoppe, han kaster fra seg det han holder på med og løper opp til Hoppe for å bekjenne kjærligheten sin til henne Cid har løpt for hardt og trenger hvile og vann. Stakkars. Cid skrev (6 timer siden): Nå sjekker de begge inn på Hotel Cæsar, de er med på vignetten. Herr og Fru Lønneberget Neida, det er også løgn. Paparazzi-oppfinnelse. Cid skrev (6 timer siden): Hoppe og Anton har visst en Instagram konto sammen med bilder av ordet 😄 https://www.instagram.com/anton.hpp/ Småunger jo! Cid skrev (5 timer siden): Oi en gammel kjenning har nettopp dukket opp, så kjekt for Hoppe! 😃 En slags ambulansemann? Jeg trenger ikke hans tjenester. Entern skrev (2 timer siden): Hoppetaujenta ligger nok og sover Ciddern må snart ut å løpe 🏃🏻 Gjorde det ja. HAN er der ute allerede/fremdeles. SVK skrev (2 timer siden): Bilbliotekene er forreste undervurdert. Ikke bare har de filmer. Men de har også aviser. Jeg stikker ofte innom for å lese aviser om jeg ser artikler jeg ønsker å lese. Jeg er en av de få...som ikke har dvd-spiller. Den gikk i stykker for en del år siden og er kastet. SVK skrev (1 time siden): På mitt bibliotek er det mye bråk. ...men sånn skal det da ikke være?!? SVK skrev (1 time siden): Skulle ønske det var stille å bibliotekene, men jeg overlever bråket. Trenger ikke at alle skal være stille for at jeg skal klare å lese aviser. I tillegg har jeg både øreplugger og hodetelefoner om jeg ønsker hjelp til å ignorere støyen. Kan du ikke sende de et brev da? Når ting er slik over tid, så venner folk seg til støyen. Entern skrev (1 time siden): Så bra du klarer å ignorere bråket 😊 skulle også ønske det var mer stille men barnelyder er mest koselig☺️ Det som er irriterende er voksne som prater høylytt 😡 får alltid lyst til å fysisk kaste de ut 😡 Trodde det var noe alle visste; det skal være stille på et bibliotek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103833 Del Skrevet 15. juli 2023 Gode poenger om alt fra bibliotek til Cid @Hoppetaujenta😊😊😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #103834 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er lenge siden jeg har vært i barneavdelingen. Veldig, veldig søte. ❤️ Nei, dette er nok dagens store feikenews. Neida, han vet at jeg ikke er en materialistisk dame. Den er god ja. Et forferdelig mareritt for meg, men en herlig utfordring for andre, med hundre billetter i hånda si. Det er greit, Cid. Når du selv skriver det, da blir du tilgitt. Nei, jeg smugtitter ikke på noen mann. Cid har løpt for hardt og trenger hvile og vann. Stakkars. Neida, det er også løgn. Paparazzi-oppfinnelse. Småunger jo! En slags ambulansemann? Jeg trenger ikke hans tjenester. Gjorde det ja. HAN er der ute allerede/fremdeles. Jeg er en av de få...som ikke har dvd-spiller. Den gikk i stykker for en del år siden og er kastet. ...men sånn skal det da ikke være?!? Kan du ikke sende de et brev da? Når ting er slik over tid, så venner folk seg til støyen. Trodde det var noe alle visste; det skal være stille på et bibliotek. Det er Hans Jørgen Lysglimt Johansen, leder for det politiske partiet Alliansen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. juli 2023 #103835 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Det er Hans Jørgen Lysglimt Johansen, leder for det politiske partiet Alliansen. Åhh...så absolutt ingen venn av meg. Vis ham utgangsdøren, please. Jeg har handlet en god håndfull joggesko og jeg har den andre i hvert par også, Ha ingen bekymring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. juli 2023 #103836 Del Skrevet 15. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åhh...så absolutt ingen venn av meg. Vis ham utgangsdøren, please. Jeg har handlet en god håndfull joggesko og jeg har den andre i hvert par også, Ha ingen bekymring. Du er vel nynazist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juli 2023 #103837 Del Skrevet 15. juli 2023 5 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...men sånn skal det da ikke være?!? Kan du ikke sende de et brev da? Når ting er slik over tid, så venner folk seg til støyen. Jeg hadde foretrukket at bibliotekene var stille slik som på amerikanske filmer med en bibliotekar som hysjer alle som snakker. Men de norske bibliotekene virker å være ment som samlingssteder, hvor folk kan sosialisere. Det er småbarn som leker, ungdom som spiller kort, foreldre som sosialiserer med andre foreldre, pensjonister som sosialiserer med andre pensjonister, osv. Så tror ikke det er noe poeng å klage. Men jeg hadde likt at det var stille på bibliotekene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 15. juli 2023 #103838 Del Skrevet 15. juli 2023 2 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg har handlet en god håndfull joggesko og jeg har den andre i hvert par også, Ha ingen bekymring. Så flotte sko og så sprek du trolig er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103839 Del Skrevet 15. juli 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Du er vel nynazist? 😯😦😧😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. juli 2023 #103840 Del Skrevet 15. juli 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Jeg hadde foretrukket at bibliotekene var stille slik som på amerikanske filmer med en bibliotekar som hysjer alle som snakker. Men de norske bibliotekene virker å være ment som samlingssteder, hvor folk kan sosialisere. Det er småbarn som leker, ungdom som spiller kort, foreldre som sosialiserer med andre foreldre, pensjonister som sosialiserer med andre pensjonister, osv. Så tror ikke det er noe poeng å klage. Men jeg hadde likt at det var stille på bibliotekene. Jeg hadde også likt det best hvis det var stille der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå