Freyja Valkyrie Skrevet 8. juli 2023 #103161 Del Skrevet 8. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Har ikke sett filmen. Har hørt de forandret altfor mye 👎 Stemmer det, filmen var skuffende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli 2023 #103162 Del Skrevet 8. juli 2023 1 minutt siden, Athena Freyja said: Jeg også, har sett filmen også. Har ikke fått sett filmen. Husker jeg ble ekstremt sint på hvor grusomme barna ble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #103163 Del Skrevet 8. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja han må holdes hardt i nakken. Ja Cassidy Tvillingene tror nok at det er best ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #103164 Del Skrevet 8. juli 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Har ikke fått sett filmen. Husker jeg ble ekstremt sint på hvor grusomme barna ble. Ja det er skikkelig forferdelig og også veldig troverdig 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli 2023 #103165 Del Skrevet 8. juli 2023 Just now, Entern said: Ja det er skikkelig forferdelig og også veldig troverdig 😭 Ja, men jeg takler veldig dårlig å lese om slikt. Jeg blir for sint og lei meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #103166 Del Skrevet 8. juli 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Ja, men jeg takler veldig dårlig å lese om slikt. Jeg blir for sint og lei meg. Vet akkurat hva du mener, jeg føler det også veldig ofte sånn, blir for sinna. Derfor jeg foretrekker gammel fantasy og grøssere, i førstnevnte slipper sjelden skurkene unna og i sistnevnte er man liksom forberedt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli 2023 #103167 Del Skrevet 8. juli 2023 10 minutter siden, Entern said: Ja det er skikkelig forferdelig og også veldig troverdig 😭 Tviler for øvrig ikke på at det er troverdig. Man ser jo hvor ille barn kan mobbe på skoler. På denne øya står de helt fritt tiil å gjøre akkurat hva de vil. Og da blir mobbing på steroider som ender i drap. Slik jeg har forstått det så handler vel også boka om at vi voksne ikke er noe bedre. Bokas setting er jo i en verdenskrig. Som ikke akkurat er sivilisert den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #103168 Del Skrevet 8. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Tviler for øvrig ikke på at det er troverdig. Man ser jo hvor ille barn kan mobbe på skoler. På denne øya står de helt fritt tiil å gjøre akkurat hva de vil. Og da blir mobbing på steroider som ender i drap. Slik jeg har forstått det så handler vel også boka om at vi voksne ikke er noe bedre. Bokas setting er jo i en verdenskrig. Som ikke akkurat er sivilisert den heller. Jepp akkurat sånn. Jeg opplevde mye mobbing i oppveksten og har aldri tvilt et øyeblikk på at det er akkurat sånn det hadde blitt hvis en gjeng gutter ble alene på en øy. Selv om noen av guttene er snille. Og det andre stemmer og. Guttene blir reddet fra øya av et krigsskip… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli 2023 #103169 Del Skrevet 8. juli 2023 (endret) 2 minutter siden, SVK said: Tviler for øvrig ikke på at det er troverdig. Man ser jo hvor ille barn kan mobbe på skoler. På denne øya uten voksne står barna helt fritt tiil å gjøre akkurat hva de vil. Og da blir mobbing på steroider som ender i drap. Slik jeg har forstått det så handler vel også boka om at vi voksne ikke er noe bedre. Bokas setting er jo i en verdenskrig. Som ikke akkurat er sivilisert den heller. La til noen ord. Endret 8. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli 2023 #103170 Del Skrevet 8. juli 2023 1 minutt siden, Entern said: Jepp akkurat sånn. Jeg opplevde mye mobbing i oppveksten og har aldri tvilt et øyeblikk på at det er akkurat sånn det hadde blitt hvis en gjeng gutter ble alene på en øy. Selv om noen av guttene er snille. Og det andre stemmer og. Guttene blir reddet fra øya av et krigsskip… Trist du ble mobbet. Ja, jeg også tenkte da jeg leste boka at det virket troverdig at det skulle bli så ille Jeg har lest nok stygge mobbehistorier til å tenke at det kun er tilfeldigheter at det ikke endte i drap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #103171 Del Skrevet 8. juli 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Trist du ble mobbet. Ja, jeg også tenkte da jeg leste boka at det virket troverdig at det skulle bli så ille Jeg har lest nok stygge mobbehistorier til å tenke at det kun er tilfeldigheter at det ikke endte i drap. Det har du helt rett i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #103172 Del Skrevet 8. juli 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Trist du ble mobbet. Ja, jeg også tenkte da jeg leste boka at det virket troverdig at det skulle bli så ille Jeg har lest nok stygge mobbehistorier til å tenke at det kun er tilfeldigheter at det ikke endte i drap. Cassidy Tvillingene ble begge to mobbet gjennom hele barneskolen og hele ungdomsskolen så vi vet hvor jævlig mobbing er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli 2023 #103173 Del Skrevet 8. juli 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene ble begge to mobbet gjennom hele barneskolen og hele ungdomsskolen så vi vet hvor jævlig mobbing er. Ekstremt trist. Mobbing av barn er blant de verste tingene som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #103174 Del Skrevet 8. juli 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Ekstremt trist. Mobbing av barn er blant de verste tingene som finnes. Cassidy Tvillingene er helt enige vi ble begge to i tillegg til mobbet på skolen, trakasert og mobbet av våre to alkoholiserte og voldelige foreldre gjennom oppveksten vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 8. juli 2023 #103175 Del Skrevet 8. juli 2023 Just now, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene er helt enige vi ble begge to i tillegg til mobbet på skolen, trakasert og mobbet av våre to alkoholiserte og voldelige foreldre gjennom oppveksten vår. Ja, blir jo enda verre når man i tillegg blir mobbet av alkholiserte foreldre. Dere fortjener selvsagt mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #103176 Del Skrevet 8. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene ble begge to mobbet gjennom hele barneskolen og hele ungdomsskolen så vi vet hvor jævlig mobbing er. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige vi ble begge to i tillegg til mobbet på skolen, trakasert og mobbet av våre to alkoholiserte og voldelige foreldre gjennom oppveksten vår. Er liksom ikke noe jeg kan si så da gir jeg bare klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #103177 Del Skrevet 8. juli 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Ja, blir jo enda verre når man i tillegg blir mobbet av alkholiserte foreldre. Dere fortjener selvsagt mye bedre. 🥰🥰 Entern skrev (1 minutt siden): Er liksom ikke noe jeg kan si så da gir jeg bare klem 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. juli 2023 #103178 Del Skrevet 8. juli 2023 Mobbing er noe dritt, hater folk som mobber andre 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #103179 Del Skrevet 8. juli 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Mobbing er noe dritt, hater folk som mobber andre Cassidy Tvillingene er helt enige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #103180 Del Skrevet 8. juli 2023 Athena Freyja skrev (32 minutter siden): Mobbing er noe dritt, hater folk som mobber andre Ja mobbere er noe av det absolutt verste jeg vet 🤬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå