Entern Skrevet 6. juli 2023 #102841 Del Skrevet 6. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe og Anton for en del år siden: Før Anton ble en Womaneater og forholdet ble Toxic. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli 2023 #102842 Del Skrevet 6. juli 2023 1 minutt siden, Entern said: Før Anton ble en Womaneater og forholdet ble Toxic. Cry Me a River! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli 2023 #102843 Del Skrevet 6. juli 2023 Entern skrev (2 timer siden): @Cid tok jo helt av i mitt fravær jo 😮 stakkars @Hoppetaujenta😥 Bra @Athena Freyja tok grep og lobotomerte Cid så det blir fred å få 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli 2023 #102844 Del Skrevet 6. juli 2023 Nå er vel Hoppe for opptatt med å planlegge bryllupet til å henge på Kvinneguiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli 2023 #102845 Del Skrevet 6. juli 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser middag nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #102846 Del Skrevet 6. juli 2023 SVK skrev (1 time siden): Nå krever Hoppe at Anton skal gå med kilt. Ja, det er stilig. Jeg liker den kulturen. Entern skrev (3 timer siden): @Cid tok jo helt av i mitt fravær jo 😮 stakkars @Hoppetaujenta😥 Bra @Athena Freyja tok grep og lobotomerte Cid så det blir fred å få 😊 Takk for sympatien, men fred får vi nok aldri. Cid er utholdende og motstandsdyktig mot alle inngrep. SVK skrev (1 time siden): Hoppe og Anton for en del år siden: Aldri. Entern skrev (1 time siden): Før Anton ble en Womaneater og forholdet ble Toxic. Han er ikke det. Han er snill mot meg og kattepuser. SVK skrev (1 time siden): Cry Me a River! Joda, søt nok fyr, men en veldig giftig låt. SVK skrev (43 minutter siden): Nå er vel Hoppe for opptatt med å planlegge bryllupet til å henge på Kvinneguiden? Hadde jeg skullet gifte meg, så hadde det aldri sett slik ut nei. 😶 Ciaran og Ciara skrev (36 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe spiser middag nå. Nei, jeg spiser sitronpai-is. Inspira. I dag er det lørdag. JO; DET ER DET TENK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 6. juli 2023 #102847 Del Skrevet 6. juli 2023 (endret) 6 minutter siden, Hoppetaujenta said: Hadde jeg skullet gifte meg, så hadde det aldri sett slik ut nei. 😶 Så du innrømmer at du skal gifte deg? Endret 6. juli 2023 av BitterMann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli 2023 #102848 Del Skrevet 6. juli 2023 BitterMann skrev (1 minutt siden): Så du innrømmer at du skal gifte deg? Med Kody Brown, hun blir hans nye fjerde kone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #102849 Del Skrevet 6. juli 2023 BitterMann skrev (3 minutter siden): Så du innrømmer at du skal gifte deg? ...hvis jeg skulle ha giftet meg... Hvilket jeg aldri skal, og herved har vi avkreftet det for godt! Opp med hodet bitremann. Du trenger ikke å gifte deg mere du heller. Håper tanken lyser opp dagen. Cid skrev (2 minutter siden): Med Kody Brown, hun blir hans nye fjerde kone. Han har hatt fire koner, så om han skal ha en ny så blir det hans femte vettu. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli 2023 #102850 Del Skrevet 6. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...hvis jeg skulle ha giftet meg... Hvilket jeg aldri skal, og herved har vi avkreftet det for godt! Opp med hodet bitremann. Du trenger ikke å gifte deg mere du heller. Håper tanken lyser opp dagen. Han har hatt fire koner, så om han skal ha en ny så blir det hans femte vettu. Nei for hun ene er ikke gift med han lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #102851 Del Skrevet 6. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nei for hun ene er ikke gift med han lenger. Joda, det er hun som han nå er ordentlig gift med som er der ennå. De andre har sluppet taket. Meri som var gift med ham først, skilte seg så kone nummer fire kunne være den som var gift med ham, så han kunne få adoptere ungene hennes og lage noen nye i tillegg. Dette vet jeg en del om dessverre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BitterMann Skrevet 6. juli 2023 #102852 Del Skrevet 6. juli 2023 10 minutter siden, Hoppetaujenta said: ...hvis jeg skulle ha giftet meg... Hvilket jeg aldri skal, og herved har vi avkreftet det for godt! Opp med hodet bitremann. Du trenger ikke å gifte deg mere du heller. Håper tanken lyser opp dagen. Kanskje jeg er bitter nettopp fordi jeg er gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juli 2023 #102853 Del Skrevet 6. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Joda, det er hun som han nå er ordentlig gift med som er der ennå. De andre har sluppet taket. Meri som var gift med ham først, skilte seg så kone nummer fire kunne være den som var gift med ham, så han kunne få adoptere ungene hennes og lage noen nye i tillegg. Dette vet jeg en del om dessverre. Hvordan kan programmet fortsette da om han bare har en kone? Er jo ikke polygami lenger da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #102854 Del Skrevet 6. juli 2023 BitterMann skrev (50 minutter siden): Kanskje jeg er bitter nettopp fordi jeg er gift! Humm....ja det kan selvsagt være en medvirkende årsak. Er det slik? Cid skrev (44 minutter siden): Hvordan kan programmet fortsette da om han bare har en kone? Er jo ikke polygami lenger da. Han er polygamist og vil ha en slik livsform og har hatt det i mange år, til damene ble voksne nok til å se at det egentlig ikke var så mye lykke der for dem. Han hadde damer rundt seg hele tiden og de måtte vente på ham etter tur. De kjente at de ikke fikk den oppmerksomheten de trengte. Kjente at han var der ikke for dem...og når ungene deres ble store nok, begynte nok tanken om å bryte ut og skaffe seg et bedre liv å ta form. Jeg er glad for at de klarte det og ser ut til å blomstre opp, alle som en...bortsett fra Robyn som er den eneste som er igjen. Hun ville også leve som poly i en slik familie og hun har blitt veldig skuffet. Ikke godt å si hva som skjer hos dem fremover. Enten skaffer de seg flere koner som kan gi han barn (for han virker å være veldig fokusert på akkurat det), eller så fortsetter de som vanlige gifte folk, eller så går de fra hverandre. Virker som at serien fortsetter. Kanskje damene/ungene fortsetter med seg i fokus i ny avdeling i serien. Vi får se. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juli 2023 #102855 Del Skrevet 6. juli 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #102856 Del Skrevet 6. juli 2023 Det ser nokså riktig ut sett fra mitt ståsted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juli 2023 #102857 Del Skrevet 6. juli 2023 "Etter seks års ekteskap skal Ricky Martin og Jwan Yosef skilles" og det er sikkert sant, for det står i dagbl`a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. juli 2023 #102858 Del Skrevet 6. juli 2023 BitterMann skrev (2 timer siden): Kanskje jeg er bitter nettopp fordi jeg er gift! Men, hva slags gift? 🧪😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli 2023 #102859 Del Skrevet 6. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, det er stilig. Jeg liker den kulturen. Takk for sympatien, men fred får vi nok aldri. Cid er utholdende og motstandsdyktig mot alle inngrep. Aldri. Han er ikke det. Han er snill mot meg og kattepuser. Joda, søt nok fyr, men en veldig giftig låt. Hadde jeg skullet gifte meg, så hadde det aldri sett slik ut nei. 😶 Nei, jeg spiser sitronpai-is. Inspira. I dag er det lørdag. JO; DET ER DET TENK! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juli 2023 #102860 Del Skrevet 6. juli 2023 Entern skrev (2 timer siden): Men, hva slags gift? 🧪😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå