Entern Skrevet 1. juli 2023 #102401 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Til min gode vindfulle plass oppe i almetreet, innerst i den bortkomne skogen, der bare jeg finner frem. Så nydelig og fint 🌳💚😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102402 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Til min gode vindfulle plass oppe i almetreet, innerst i den bortkomne skogen, der bare jeg finner frem. Sammen med snipp og snapp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102403 Del Skrevet 1. juli 2023 Det liker jeg egentlig ikke, for de zummer intest rundt og inni ørene når de først er der. På den andre siden er det hyggelig å la dem få lande og suge seg fulle og mette av mitt ypperlige blod, for da vet jeg at de har fått kvalitet med seg på veien til å lage mange nye myggbabyer. Dessuten er det helt nirwanask godt å klø på et stort myggstikk som er lett tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102404 Del Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Sammen med snipp og snapp? Nei, de er for rampete. Kun meg og Gandalvs kloke, tause, sterke ørner som vet hvor jeg holder til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #102405 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) 15 minutter siden, Entern said: Og sikkert masse mygg🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🪰 Har ikke vært i Sibir, men vært i Finnmark og husker myggen der. Endret 1. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102406 Del Skrevet 1. juli 2023 Helikoptermygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102407 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Nei, de er for rampete. Kun meg og Gandalvs kloke, tause, sterke ørner som vet hvor jeg holder til. Blir anton irritert på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102408 Del Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Blir anton irritert på dem? Kun hvis de tøyser med hans snekkerverktøy. Ellers syns han de er søte og rare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #102409 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) I følge Hoppe har hun knust flere hjerter enn det er innlegg i denne tråden. Jeg tror henne! Endret 1. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102410 Del Skrevet 1. juli 2023 SVK skrev (Akkurat nå): I følge SVK har Hoppe knust flere hjertet enn det er innlegg i denne tråden. Jeg tror så absolutt ikke på ham! Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102411 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Kun hvis de tøyser med hans snekkerverktøy. Ellers syns han de er søte og rare. Og så spiser han de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102412 Del Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Og så spiser han de. Nei, han er da ikke kannibal...han er bare svensk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102413 Del Skrevet 1. juli 2023 SVK skrev (3 minutter siden): I følge Hoppe har hun knust flere hjerter enn det er innlegg i denne tråden. Jeg tror henne! Hun har mange menn under beltet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102414 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, han er da ikke kannibal...han er bare svensk. Og din trofaste ektemann 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102415 Del Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hun har mange menn under beltet ja. Under beltet??? Hva betyr det? (Hoppe kjenner etter og der finnes INGEN MENN under hennes belte!) Cid skrev (Akkurat nå): Og din trofaste venn 😊 Det stemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102416 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Under beltet??? Hva betyr det? (Hoppe kjenner etter og der finnes INGEN MENN under hennes belte!) Det stemmer. De er under dyna di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. juli 2023 #102417 Del Skrevet 1. juli 2023 (endret) 47 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg tror så absolutt ikke på ham! Nemlig. Jeg synes hundre tusen knuste hjerter virker som et konservativt anslag. Som John Lennon sa: Vi er større enn Jesus, men mindre enn Hoppetaujenta. Endret 1. juli 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. juli 2023 #102418 Del Skrevet 1. juli 2023 Hun tar strippe kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. juli 2023 #102419 Del Skrevet 1. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Det liker jeg egentlig ikke, for de zummer intest rundt og inni ørene når de først er der. På den andre siden er det hyggelig å la dem få lande og suge seg fulle og mette av mitt ypperlige blod, for da vet jeg at de har fått kvalitet med seg på veien til å lage mange nye myggbabyer. Dessuten er det helt nirwanask godt å klø på et stort myggstikk som er lett tilgjengelig. Stor harmoni og visdom 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2023 #102420 Del Skrevet 1. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): De er under dyna di Nei, det er de så visst ikke for der er det kun meg!!! SVK skrev (1 minutt siden): Jeg synes hundre tusen virket som et konservativt anslag. Som John Lennon sa: Vi er større enn Jesus, men mindre enn Hoppetaujenta. Hørt på makan. Cid skrev (1 minutt siden): Hun tar strippe kurs og kaster dem i søpla. Bort med dem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå