Cid Skrevet 8. juni 2023 #100821 Del Skrevet 8. juni 2023 Athena Freyja skrev (38 minutter siden): Hoppe er på topptur Har hun med seg kvikk lunsj? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #100822 Del Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Har hun med seg kvikk lunsj? Cassidy Tvillingene gjetter at hun har med seg både solo og kvikklunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #100823 Del Skrevet 8. juni 2023 Nå har kvikk lunsjen hennes smeltet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #100824 Del Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Nå har kvikk lunsjen hennes smeltet. Cassidy Tvillingene regner med at det er sjokoladen som har smeltet, men at kjeksen er igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #100825 Del Skrevet 8. juni 2023 Nå er det full krig på Lønneberget, folk slåss og ødelegger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #100826 Del Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nå er det full krig på Lønneberget, folk slåss og ødelegger. Cassidy Tvillingene lurer på om Lønneberg-politiet ordner opp, eller er de helt hjelpeløse?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #100827 Del Skrevet 8. juni 2023 Nå kaster hun egg og råtne tomater på ruta til Kari Jaquesson. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #100828 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Nå kaster hun egg og råtne tomater på ruta til Kari Jaquesson. Hun treffer Kari rett i ene øyet, hun blir blind og det blir en stor rettssak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #100829 Del Skrevet 8. juni 2023 Nå har hun skutt Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #100830 Del Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hun treffer Kari rett i ene øyet, hun blir blind og det blir en stor rettssak. Som Hoppe vinner fordi Kari er klin gal og en stor fare for både seg selv og andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #100831 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (4 minutter siden): Nå kaster hun egg og råtne tomater på ruta til Kari Jaquesson. Cassidy Tvillingene forstår at det blir en tomatmassaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #100832 Del Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Nå har hun skutt Anton. Hvem er egentlig denne Anton? Alltid lurt på, hehe. Jeg var borte herfra da dere begynte å skravle om han, tror jeg eller så var det før jeg ble aktiv på sosial prat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #100833 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Som Hoppe vinner fordi Kari er klin gal og en stor fare for både seg selv og andre. Ha Ha, Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #100834 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Hvem er egentlig denne Anton? Alltid lurt på, hehe. Jeg var borte herfra da dere begynte å skravle om han, tror jeg eller så var det før jeg ble aktiv på sosial prat. Cassidy Tvillingene lurer også på hvem denne Anton er?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #100835 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Som Hoppe vinner fordi Kari er klin gal og en stor fare for både seg selv og andre. Anton likte henne, de har Fifty shades inne på rommet sitt på Lønneberget. jukkapalme skrev (1 minutt siden): Hvem er egentlig denne Anton? Alltid lurt på, hehe. Jeg var borte herfra da dere begynte å skravle om han, tror jeg eller så var det før jeg ble aktiv på sosial prat. Faren til Emil men nå så er han foster faren til meg og ordet, han og hoppe og vi bor på Lønneberget men jeg er ofte rampete så da kommer Anton, woffe og dyrene etter meg o: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. juni 2023 #100836 Del Skrevet 8. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Anton likte henne, de har Fifty shades inne på rommet sitt på Lønneberget. Faren til Emil men nå så er han foster faren til meg og ordet, han og hoppe og vi bor på Lønneberget men jeg er ofte rampete så da kommer Anton, woffe og dyrene etter meg o: Aha! Og hvem er Woffe? En farlig blanding av ulv og pitbull? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #100837 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Aha! Og hvem er Woffe? En farlig blanding av ulv og pitbull? En hund som egentlig heter Voffe William. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #100838 Del Skrevet 8. juni 2023 Mens Hoppe blir sammen med Durek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #100839 Del Skrevet 8. juni 2023 jukkapalme skrev (7 minutter siden): Aha! Og hvem er Woffe? En farlig blanding av ulv og pitbull? Cassidy Tvillingene trodde at Voffe William var en adelig varulv første gangen vi hørte om han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #100840 Del Skrevet 8. juni 2023 Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe sover godt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå