Cid Skrevet 6. juni 2023 #100681 Del Skrevet 6. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hun er så forsynt av sunn "diett" at hun dropper det på ubestemt tid. Nei. Nei, nå skal hun ha pause på ubestemt tid og leve helt vanlig. Jeg liker dem. Åfyss, å fyss.... En blir deprimert av tanken. Høres brukbart ut for en gangs skyld. Har ikke hatt den ennå. Tenker litt. Elin? Cid er skarp i oppfattelsen. Ville ikke du ha Attenborough heller? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni 2023 #100682 Del Skrevet 6. juni 2023 Nå er Hoppe igjen i avisa og sier hun skal flytte til Sveits for å slippe å betale skatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni 2023 #100683 Del Skrevet 6. juni 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Nå er Hoppe igjen i avisa og sier hun skal flytte til Sveits for å slippe å betale skatt. Sammen med Røkke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2023 #100684 Del Skrevet 6. juni 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Ville ikke du ha Attenborough heller? 😕 Jo, men han kommer i en liten samling med folk som ham selv, så vi kan ha en oppegående samtale om skikkelige ting i livet. Liker han veldig godt. SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe skal flytte til Sveits for å slippe å betale skatt. Slett ikke umulig at jeg finner en kåk oppe i fjellet og gjemmer meg litt bort der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2023 #100685 Del Skrevet 6. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Sammen med Røkke. NEI! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni 2023 #100686 Del Skrevet 6. juni 2023 11 minutter siden, Hoppetaujenta said: Slett ikke umulig at jeg finner en kåk oppe i fjellet og gjemmer meg litt bort der. Sveits er absolutt et vakkert land! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni 2023 #100687 Del Skrevet 6. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): NEI! Sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2023 #100688 Del Skrevet 6. juni 2023 SVK skrev (12 minutter siden): Sveits er absolutt et vakkert land! Ja, det ser friskt og rent ut. Cid skrev (9 minutter siden): Sikker? JA! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni 2023 #100689 Del Skrevet 6. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Jo, men han kommer i en liten samling med folk som ham selv, så vi kan ha en oppegående samtale om skikkelige ting i livet. Liker han veldig godt. Slett ikke umulig at jeg finner en kåk oppe i fjellet og gjemmer meg litt bort der. Borat med kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni 2023 #100690 Del Skrevet 6. juni 2023 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni 2023 #100691 Del Skrevet 6. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): NEI! Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du sier ifra. SVK skrev (1 time siden): Sveits er absolutt et vakkert land! Cassidy Tvillingene synes at dette er et nydelig bilde!! Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja, det ser friskt og rent ut. JA! Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du setter oss alle på plass litt av og til for det trenger vi alle å bli til tider. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Hun er så forsynt av sunn "diett" at hun dropper det på ubestemt tid. Nei. Nei, nå skal hun ha pause på ubestemt tid og leve helt vanlig. Jeg liker dem. Åfyss, å fyss.... En blir deprimert av tanken. Høres brukbart ut for en gangs skyld. Har ikke hatt den ennå. Tenker litt. Elin? Cid er skarp i oppfattelsen. Cassidy Tvillingene håper at du har en fin mandag i dag Hoppe. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Den eneste skarpe praktkniven, nylig skjerpet, i skuffen. En sylskarp jegerkniv! Cassidy Tvillingene synes at det er et skikkelig bra svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni 2023 #100692 Del Skrevet 6. juni 2023 SVK skrev (50 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk skikkelig lyst på iskrem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni 2023 #100693 Del Skrevet 6. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jo, men han kommer i en liten samling med folk som ham selv, så vi kan ha en oppegående samtale om skikkelige ting i livet. Liker han veldig godt. Slett ikke umulig at jeg finner en kåk oppe i fjellet og gjemmer meg litt bort der. Cassidy Tvillingene synes at det høres fint ut å ha et sånt sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni 2023 #100694 Del Skrevet 6. juni 2023 Nå tjener hun penger som aksjemegler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2023 #100695 Del Skrevet 6. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene fikk skikkelig lyst på iskrem nå. Med det bildet deres, så fikk jeg lyst på også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni 2023 #100696 Del Skrevet 6. juni 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Nå tjener hun penger som aksjemegler. ...kroner èn, kroner to, kroner tre, kroner fir..... Ja, de pengaaaa, ja de pengaaaaaa, er til bekymring, for fattig og for rik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni 2023 #100697 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...kroner èn, kroner to, kroner tre, kroner fir..... Ja, de pengaaaa, ja de pengaaaaaa, er til bekymring, for fattig og for rik. Ha Ha, det var skikkelig bra sagt. Cassidy Tvillingene likte den. Endret 6. juni 2023 av Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. juni 2023 #100698 Del Skrevet 6. juni 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: ...kroner èn, kroner to, kroner tre, kroner fir..... Ja, de pengaaaa, ja de pengaaaaaa, er til bekymring, for fattig og for rik. Ja, Entern og Hoppe og i Ræse rundt på bygd og by Me kjøpe opp aksja og feskeindustri Ja, Entern og Hoppe og i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni 2023 #100699 Del Skrevet 6. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Med det bildet deres, så fikk jeg lyst på også. Cassidy Tvillingene har alltid lyst på iskrem heletiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. juni 2023 #100700 Del Skrevet 6. juni 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Ja, Entern og Hoppe og i Ræse rundt på bygd og by Me kjøpe opp aksja og feskeindustri Ja, Entern og Hoppe og i. Cassidy Tvillingene ser at det er sangtime her inne nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå