Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (51 minutter siden):

:gråter::gråter::gråter::gråter::gråter::gråter::gråter::gråter::gråter::gråter:Cassidy Tvillingene blir visst ignorerte her i tråden nå, så da sier vi hade.:vinke::vinke:

Ignorerte? Det er leit at dere føler det slik. :klem: Men det er ingen som ignorerer dere. Jeg ignorerer ikke dere bare fordi jeg ikke svarer på alle kommentarer eller likes. 😉

Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden):

Ignorerte??? Det stemmer såvisst ikke. :)  Hade uansett hvis dere skal gå. 

Jeg kan ikke fortelle noe om dette. Det er hemmelig.  :ninja: Hysj. 

Dessuten skal jeg vaske opp nå og rydde kjøkkenbenk etc. Snakkes.  :farvel: 

Husmoren Hoppe. Skikkelig konemateriale. Du kan både vaske og rydde, matlaging derimot… :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Belinda B skrev (7 minutter siden):

Ignorerte? Det er leit at dere føler det slik. :klem: Men det er ingen som ignorerer dere. Jeg ignorerer ikke dere bare fordi jeg ikke svarer på alle kommentarer eller likes. 😉

Husmoren Hoppe. Skikkelig konemateriale. Du kan både vaske og rydde, matlaging derimot… :fnise:

Cassidy Tvillingene vet at vi overreagerer litt,:nikke::nikke: men vi har det ikke så bra nå for tiden.:risterpåhodet::risterpåhodet:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (30 minutter siden):

Husmoren Hoppe. Skikkelig konemateriale. Du er god til å både vaske og rydde, matlaging derimot…
 ...det er du helt fenomenalt god på! :hoppe: 

                                         Takk! :D 

Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet at vi overreagerer litt,:nikke::nikke: men vi har det ikke så bra nå for tiden.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Hva kan dere gjøre for å få det noen cm bedre da? Dere blir ikke ignorert i det hele tatt.  :klem: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

                                         Takk! :D 

Hva kan dere gjøre for å få det noen cm bedre da? Dere blir ikke ignorert i det hele tatt.  :klem: 

Cassidy Tvillingene vet ikke hva vi skal gjøre for at det skal bli bedre.:risterpåhodet::risterpåhodet: Men vi håper at det blir bedre snart.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (38 minutter siden):

Ignorerte? Det er leit at dere føler det slik. :klem: Men det er ingen som ignorerer dere. Jeg ignorerer ikke dere bare fordi jeg ikke svarer på alle kommentarer eller likes. 😉

Husmoren Hoppe. Skikkelig konemateriale. Du kan både vaske og rydde, matlaging derimot… :fnise:

Cassidy Tvillingene er helt enige.:lur::lur::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet ikke hva vi skal gjøre for at det skal bli bedre. Men vi håper at det blir bedre snart.

Det håper jeg også. :)  Kanskje hjelper det å gjøre litt husarbeid, så er det gjort? :klo: 

Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.:lur::lur::fnise::fnise:

Jeg tror kanskje at å tenke 100% veldig positive tanker om Hoppen ville ha fått dere i bedre humør? :lur: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Cid said:

Der skal de spise pizza

Gratulerer med innlegg nummer 100 000 i tråden.

Pizza er absolutt flott feiring av det flotte tallet:

heavy-heaven.jpg

 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det håper jeg også. :)  Kanskje hjelper det å gjøre litt husarbeid, så er det gjort? :klo: 

Jeg tror kanskje at å tenke 100% veldig positive tanker om Hoppen ville ha fått dere i bedre humør? :lur: 

Cassidy Tvillingene vet at vi tuller litt mye med deg her inne, men vi håper ikke at vi går over grensen?? Vi gjør det bare i vennskapets beste mening.♥️♥️

Og CC-Gutten og CC-Jenten har fått unnagjort husarbeidet.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Gratulerer med innlegg nummer 100 000 i tråden.

Pizza er absolutt flott feiring av det flotte tallet:

heavy-heaven.jpg

 

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ciaran og Ciara said:

Cassidy Tvillingene vet ikke hva vi skal gjøre for at det skal bli bedre.:risterpåhodet::risterpåhodet: Men vi håper at det blir bedre snart.:nikke::nikke:

Denne hjelper meg:

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Denne hjelper meg:

 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har hørt på den og de andre The Beatles sangene flere ganger.♥️♥️♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det håper jeg også. :)  Kanskje hjelper det å gjøre litt husarbeid, så er det gjort? :klo: 

Jeg tror kanskje at å tenke 100% veldig positive tanker om Hoppen ville ha fått dere i bedre humør? :lur: 

Det hjelper ikke meg når jeg har det kjipt. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

@SVK ser på at Hoppe sminker seg. Hun tar på mascara, øyenskygge, leppestift og andre mystiske saker.

Hoppe, hvorfor gjør du alt det der?

spør SVK storøyd.

Det er for at Hoppe skal bli vakker for frierne sine, sier hun.

SVK ser betenkt ut og så sier han:

Og når begynner det å virke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B

Jeg har et ganske OK forhold til min svigermor Hoppe selv om hun bor bare et steinkast unna, sier @SVK.

I går traff jeg henne nesten… :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Gratulerer med innlegg nummer 100 000 i tråden.

Pizza er absolutt flott feiring av det flotte tallet:

heavy-heaven.jpg

 

Velduftende og godt smakende feiringsmat. :nikke:  Servering hele helga; rykende varme nylagede rett fra forumkjøkkenet!

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene vet at vi tuller litt mye med deg her inne, men vi håper ikke at vi går over grensen??
Vi gjør det bare i vennskapets beste mening.♥️♥️

Og CC-Gutten og CC-Jenten har fått unnagjort husarbeidet.🥰🥰

Alt i orden. Tull i vei. :)  Flinke huslige folk. 

SVK skrev (9 minutter siden):

Denne hjelper meg:

 

Veldig fin sang. :nikke:  Liker den jeg også. 

Belinda B skrev (4 minutter siden):

Det hjelper ikke meg når jeg har det kjipt. :jolie:

Da har du ikke prøvd skikkelig! :jolie:  Hilsen Ordet som alltid blir i bedre humør av å tenke på favorittanta mi.  :nikke: 

Belinda B skrev (2 minutter siden):

@SVK ser på at Hoppe sminker seg. Hun tar på mascara, øyenskygge, leppestift og andre mystiske saker.

Hoppe, hvorfor gjør du alt det der?

spør SVK storøyd.

Det er for at Hoppe skal bli vakker for frierne sine, sier hun.

SVK ser betenkt ut og så sier han:

Og når begynner det å virke?

Haha...veldig morsomt....skulle jeg hilse og si fra Hoppekopi nummer 98. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (2 minutter siden):

Jeg har et ganske OK forhold til min svigermor Hoppe selv om hun bor bare et steinkast unna, sier @SVK.

I går traff jeg henne nesten… :P

:fnise::fnise:

 

Belinda B skrev (6 minutter siden):

@SVK ser på at Hoppe sminker seg. Hun tar på mascara, øyenskygge, leppestift og andre mystiske saker.

Hoppe, hvorfor gjør du alt det der?

spør SVK storøyd.

Det er for at Hoppe skal bli vakker for frierne sine, sier hun.

SVK ser betenkt ut og så sier han:

Og når begynner det å virke?

Herlig Cassidy Tvillingene digger den der.😍😍🤩🤩🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Velduftende og godt smakende feiringsmat. :nikke:  Servering hele helga; rykende varme nylagede rett fra forumkjøkkenet!

Alt i orden. Tull i vei. :)  Flinke huslige folk. 

Veldig fin sang. :nikke:  Liker den jeg også. 

Da har du ikke prøvd skikkelig! :jolie:  Hilsen Ordet som alltid blir i bedre humør av å tenke på favorittanta mi.  :nikke: 

Haha...veldig morsomt....skulle jeg hilse og si fra Hoppekopi nummer 98. 

«Da har du ikke prøvd skikkelig! :jolie:  Hilsen Ordet som alltid blir i bedre humør av å tenke på favorittanta mi.» Det har jeg det så. :jolie:
«Haha...veldig morsomt....skulle jeg hilse og si fra Hoppekopi nummer 98.» LOL. Teknologien har ikke utviklet seg lengre enn at vi bare klarer å klone kuer. Ikke mennesker. Men det er greit. Hilsen Kuhoppe nummer 99. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

«Da har du ikke prøvd skikkelig! :jolie:  Hilsen Ordet som alltid blir i bedre humør av å tenke på favorittanta mi.» Det har jeg det så. :jolie:
«Haha...veldig morsomt....skulle jeg hilse og si fra Hoppekopi nummer 98.» LOL. Teknologien har ikke utviklet seg lengre enn at vi bare klarer å klone kuer. Ikke mennesker. Men det er greit. Hilsen Kuhoppe nummer 99. :P

Cassidy Tvillingene forstår at Ordet har talt.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (8 minutter siden):

Jeg har et ganske OK forhold til min svigermor Hoppe selv om hun bor bare et steinkast unna, sier @SVK.

I går traff jeg henne nesten… :P

...med en isvannballong. :fnise: Vi har et morsomt og lekent forhold og det er jeg glad for. ...sier @SVK

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

...med en isvannballong. :fnise: Vi har et morsomt og lekent forhold og det er jeg glad for. ...sier @SVK

Cassidy Tvillingene likte den også.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...