Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Belinda B

Vet dere hva? Anton sendte meg en melding der han mimret litt fra julen i fjor. Hoppe skulle stå for julemiddagen. Ja, tenk det. Pinnekjøtt med poteter og kålrabistappe. Og nei, hun varmet ikke opp Fjordland-pinnekjøttet, slik hun vanligvis pleier. Det var det første året hun skulle prøve seg på julemiddagen. Og det gikk ikke så bra. For hun glemte å vanne ut pinnekjøttet, så kjøttet var så salt at det smakte sjø da hun serverte det. Og potetene ble ihjelkokte. Men gjestene var så høflige og spiste det, noen mer motvillig enn andre, og takket høflig for maten. Katastrofe. :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Du kan ikke nekte når jeg har postet videobevis fra da du var barn. :jolie:

Lille ungen-Hoppe-kopien? :laugh:

Belinda B skrev (1 time siden):

Kjøttpålegg? Nei. Du får magert kjøtt du. Kylling og tunfisk og sånt. 

Emojien, med nesa høyt oppi sky, får meg til å gjøre dette: Vannballonger i nesegrevet til Hoppe coming up! 

:sprettert: ...og en direkte serieklasebombing i retur til deg! :knegg:      (Jeg liker all slags kjøtt jeg :nigo: ) 

Belinda B skrev (1 time siden):

Vet dere hva? Anton sendte meg en melding der han mimret litt fra julen i fjor. Hoppe skulle stå for julemiddagen. Ja, tenk det. Pinnekjøtt med poteter og kålrabistappe. Og nei, hun varmet ikke opp Fjordland-pinnekjøttet, slik hun vanligvis pleier. Det var det første året hun skulle prøve seg på julemiddagen. Og det gikk ikke så bra. For hun glemte å vanne ut pinnekjøttet, så kjøttet var så salt at det smakte sjø da hun serverte det. Og potetene ble ihjelkokte. Men gjestene var så høflige og spiste det, noen mer motvillig enn andre, og takket høflig for maten. Katastrofe. 

Hihihi...nok en kopikokk som lignet på meg. :knegg:

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle vet at det er Hoppe som kjøper inn klærne til både Petter Stordalen og  Olav Thon. 

79323962.jpg?imageId=79323962&width=980&

46648989.jpg?chk=603999

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (3 timer siden):

Det var det da. Det er ikke godt å si når det gjelder Hoppe. 50/50, tipper jeg. :fnise:

Sinna? :kjefte:

Cassidy Tvillingene tipper også at det er 50/50.:fnise::fnise:

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Nabokjerringa til Hoppe ringer KG-politiet og klager på høye brøl fra balkongen til Hoppe. Det viste seg at hun trente «sixpack shortcut» programmet sitt. Får pålegg om å dempe seg.

Gjør du deg klar for sommeren 2023 nå altså, Hoppe? 👙

Cassidy Tvillingene hørte om dette her på radioen.:fnise::fnise:

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Hoppe er påvirket av Rådebank og hun har skaffet seg Toyota og Wonderbaum. På Wonderbaumen hennes er følgende sitat påklistret: «Hoppetaujenta tilbyr skyss mot et kyss». :julekyss:

Ja det har Cassidy tvillingene også hørt.😉😉

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Har dere det hver helg nå? 😍😅

Ja nå har Cassidy Tvillingene det hver helg.🥰🥰♥️♥️

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Kjøttpålegg? Nei. Du får magert kjøtt du. Kylling og tunfisk og sånt. :kjefte:

Emojien, med nesa høyt oppi sky, får meg til å gjøre dette: Vannballonger i nesegrevet til Hoppe coming up! :sprettert:

:fnise::fnise:

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Haha - jeg hentet inspirasjonen fra deg. :knegg:

:ler::ler::ler2::ler2:

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Vet dere hva? Anton sendte meg en melding der han mimret litt fra julen i fjor. Hoppe skulle stå for julemiddagen. Ja, tenk det. Pinnekjøtt med poteter og kålrabistappe. Og nei, hun varmet ikke opp Fjordland-pinnekjøttet, slik hun vanligvis pleier. Det var det første året hun skulle prøve seg på julemiddagen. Og det gikk ikke så bra. For hun glemte å vanne ut pinnekjøttet, så kjøttet var så salt at det smakte sjø da hun serverte det. Og potetene ble ihjelkokte. Men gjestene var så høflige og spiste det, noen mer motvillig enn andre, og takket høflig for maten. Katastrofe. :fy:

Ha Ha Cassidy tvillingene ser det helt tydelig for oss, bra skikkelig genialt skrevet Belinda.:fnise::fnise::ler::ler::ler2::ler2::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belinda B skrev (5 timer siden):

«Åhh..tihi...det var da ikke småtterier da.» HAHA - det der er perverst ass! 🤪

«Hoppen liker rettferdig behandling, så der gjør hun suksess.» Er du moden nok aa? :jolie:


«Ja, men ikke til alle...kun til dem som trenger å få det. De rike har råd til å betale. :opplyser: 
Det aller viktigste er å få tannlegebehandling inn i helseapparatet, så det ikke skal koste så mye
for dem som (nok en gang) ikke har råd til å gå til tannlegen. Dette skal vi få en orden på!!!» Det skjønner jeg at du synes. Du har jo hatt litt diverse tannsykdommer selv, så dette kan du relatere deg til. :jepp:

Cassidy Tvillingene er helt enige.:nikke::nikke:

 

Belinda B skrev (5 timer siden):

Og mennene står i kø og sikler etter Hoppe. :love:

🥰🥰

 

Belinda B skrev (4 timer siden):

Jeg veit du liker det! :kjefte:

Det tror jeg også. Og hvis de nekter, blir de tjoret fast til stolpen og hun tvinger seg på dem. :jolie:

:ler::ler::ler2::ler2::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Lille ungen-Hoppe-kopien? :laugh:

:sprettert: ...og en direkte serieklasebombing i retur til deg! :knegg:      (Jeg liker all slags kjøtt jeg :nigo: ) 

Hihihi...nok en kopikokk som lignet på meg. :knegg:

At du våger å gjøre noe sånt… Må behandle ladyen din Belinda med respekt. Kom deg ned på kne, undersott! Og kyss mine tær. :kjefte:

SVK skrev (59 minutter siden):

Ikke alle vet at det er Hoppe som kjøper inn klærne til både Petter Stordalen og  Olav Thon. 

79323962.jpg?imageId=79323962&width=980&

46648989.jpg?chk=603999

 

Jasså? Trodde hun likte dresskledde finansmenn jeg. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (2 minutter siden):

At du våger å gjøre noe sånt… Må behandle ladyen din Belinda med respekt. Kom deg ned på kne, undersott! Og kyss mine tær. :kjefte:

Jasså? Trodde hun likte dresskledde finansmenn jeg. :jolie: 

Det trodde Cassidy Tvillingene også.:fnise::fnise::ler::ler::ler2::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

Hoppe spør @SVK om: Ich wunsche etwas kaputtmachen, kann ich deine nase borgen? :tristblå:

SVK svarer: Du bist gebraut nach dem deuchen geinheitsgebot. :tommelopp2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Hoppe spør @SVK om: Ich wunsche etwas kaputtmachen, kann ich deine nase borgen? :tristblå:

SVK svarer: Du bist gebraut nach dem deuchen geinheitsgebot. :tommelopp2:

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Belinda B said:

Hoppe spør @SVK om: Ich wunsche etwas kaputtmachen, kann ich deine nase borgen? :tristblå:

SVK svarer: Du bist gebraut nach dem deuchen geinheitsgebot. :tommelopp2:

Jeg skjønner ingenting. :ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belinda B
SVK skrev (2 minutter siden):

Nei!

Åå, sorry! 😅

«Ich wunsche etwas kaputtmachen, kann ich deine nase borgen? :tristblå:» Betyr: Jeg vil ødelegge noe, kan jeg låne nesen din?

«Du bist gebraut nach dem deuchen geinheitsgebot. :tommelopp2:» Betyr: Du er brygget etter den tyske renhetsloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du burde vært her Hoppe. Et litt øde sted i Sverige. Med mye god sjokolade i kjøleskapet. Stor veranda midt i naturen. Med kvakkete ender som flyr jevnlig rundt i stor flokk. Og noen svaner i trekantdrama. Sol som varmer fjes, selv om ullgenser er god. En fin Mann og en fin venninne. Mye god mat. Og en stor grill. Og kassetter med taffelmusikk😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Åå, sorry! 😅

«Ich wunsche etwas kaputtmachen, kann ich deine nase borgen? :tristblå:» Betyr: Jeg vil ødelegge noe, kan jeg låne nesen din?

«Du bist gebraut nach dem deuchen geinheitsgebot. :tommelopp2:» Betyr: Du er brygget etter den tyske renhetsloven.

Cassidy Tvillingene takker for at du skriver hva det betyr, for vi kan null tysk.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...