Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en liten times besøk og har funnet ut noe som jeg ikke har tenkt på før, eller jeg kan ikke huske det i alle fall: hun hadde en pose pastell-nonstop med seg og... :klo: hvorfor smaker ikke de forskjellige fargene forskjellige ting? Det ser så fargefriskt ut, men alt smaker likt. Jeg ble skuffet. :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Athena Freyja said:

Hoppe var en del av denne gjengen i dag

Se bilder og video av russetoget - l-a.no

Stemmer. Men dette er russen fra Oslos beste vestkant og de rynket på nesa da Hoppe hadde med seg Toro-kake fremfor en som var laget fra bunnen av. I tillegg var jo ikke kaka glutenfri eller laktosefri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg har hatt en liten times besøk og har funnet ut noe som jeg ikke har tenkt på før, eller jeg kan ikke huske det i alle fall: hun hadde en pose pastell-nonstop med seg og... :klo: hvorfor smaker ikke de forskjellige fargene forskjellige ting? Det ser så fargefriskt ut, men alt smaker likt. Jeg ble skuffet. :sukk: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 timer siden):

Nå er @Hoppetaujenta ute og feirer 17 Mai 🇳🇴🇳🇴🇳🇴😃😃

Det samme gjettet Cassidy tvillingene på.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, SVK said:

Stemmer. Men dette er russen fra Oslos beste vestkant og de rynket på nesa da Hoppe hadde med seg Toro-kake fremfor en som var laget fra bunnen av. I tillegg var jo ikke kaka glutenfri eller laktosefri!

Neste 17. mai skal ikke Hoppe gjøre samme feilen. Da kommer hun til å servere hjemmelaget kake lagd av proteinpulver og tran. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Neste 17. mai skal ikke Hoppe gjøre samme feilen. Da kommer hun til å servere hjemmelaget kake lagd av proteinpulver og tran. 

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (43 minutter siden):

Stemmer. Men dette er russen fra Oslos beste vestkant og de rynket på nesa da Hoppe hadde med seg Toro-kake fremfor en som var laget fra bunnen av. I tillegg var jo ikke kaka glutenfri eller laktosefri!

Fydda. Hvordan kan en vestkantfrue som har finansmennene rundt lillefingeren finne på å ta med seg Toro-kake? Hun burde jo ha bestilt en fancy-pancy kake fra konditor. :opplyser:

SVK skrev (1 minutt siden):

Neste 17. mai skal ikke Hoppe gjøre samme feilen. Da kommer hun til å servere hjemmelaget kake lagd av proteinpulver og tran. 

Probteinkake? Da tror jeg hun blir enda mere upopulær. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Fydda. Hvordan kan en vestkantfrue som har finansmennene rundt lillefingeren finne på å ta med seg Toro-kake? Hun burde jo ha bestilt en fancy-pancy kake fra konditor. :opplyser:

Probteinkake? Da tror jeg hun blir enda mere upopulær. :jolie:

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der, da tror Cassidy Tvillingene at hun blir skikkelig populær.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Nå synger Hoppe

 

😍😍🤩🤩🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Belinda B said:

Fydda. Hvordan kan en vestkantfrue som har finansmennene rundt lillefingeren finne på å ta med seg Toro-kake? Hun burde jo ha bestilt en fancy-pancy kake fra konditor. :opplyser:

Probteinkake? Da tror jeg hun blir enda mere upopulær. :jolie:

Det er pga sjarmen og ikke bakeferdighetene Hoppe har finansmennene rundt lillefingeren. Finansmennene hadde slukt både Toro- og proteintrankaka og sagt det var de beste kakene de hadde smakt om de ble servert av Hoppe. Hadde noen andre servert tilsvarende kaker hadde de fått mer kjeft enn de som jobber på kjøkkenet til Gordon Ramsay. 

Endret av SVK
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (13 minutter siden):

Det er pga sjarmen og ikke bakeferdighetene Hoppe har finensmennene rundt lillefingeren. Finansmennene hadde slukt både Toro- og proteintrankaka og sagt det var de beste kakene de hadde smakt om de ble servert av Hoppe. Hadde noen andre servert tilsvarende kaker hadde de fått mer kjeft enn de som jobber på kjøkkenet til Gordon Ramsay. 

Ja Cassidy Tvillingene tror at Gordon Ramsey bare hadde blitt en liten pusekatt sammenlignet.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (27 minutter siden):

Det er pga sjarmen og ikke bakeferdighetene Hoppe har finansmennene rundt lillefingeren. Finansmennene hadde slukt både Toro- og proteintrankaka og sagt det var de beste kakene de hadde smakt om de ble servert av Hoppe. Hadde noen andre servert tilsvarende kaker hadde de fått mer kjeft enn de som jobber på kjøkkenet til Gordon Ramsay. 

Du sier det, altså? Jeg trodde hun hadde både karisma og bakeferdigheter, jeg. :jolie:
Men dette med bakeferdigheter gir jo mening. Hun har jo ikke gått husmorskolen engang. :boksing:
Fikk du kjøpt softis med sjokolade- og karamellsaus? 🤤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Belinda B said:

Du sier det, altså? Jeg trodde hun hadde både karisma og bakeferdigheter, jeg. :jolie:
Men dette med bakeferdigheter gir jo mening. Hun har jo ikke gått husmorskolen engang. :boksing:
Fikk du kjøpt softis med sjokolade- og karamellsaus? 🤤

Det gjorde jeg og jeg bestilte med dobbelt sjokolade- og karamellsaus! :arwen:

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belinda B
SVK skrev (Akkurat nå):

Det gjorde jeg og jeg bestilte med dobbelt sjokolade- og karamellsaus. :arwen:

Herlig. :applaus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (3 minutter siden):

Du sier det, altså? Jeg trodde hun hadde både karisma og bakeferdigheter, jeg. :jolie:
Men dette med bakeferdigheter gir jo mening. Hun har jo ikke gått husmorskolen engang. :boksing:
Fikk du kjøpt softis med sjokolade- og karamellsaus? 🤤

Ja Cassidy Tvillingene holder med deg der for du har nok rett der Belinda.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...