Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belinda B

Hoppe har meldt seg til dugnad i dag: I dag skal hun være Toro-politiet, for vi vet at det er mange småbarnsmødre som leverer Toro-kaker til skolen i dag. Så hun skal «sile» kakene - det som er hjemmelaget skal selges, det som er Toro blir delt ut gratis. For hun er nemlig en ekspert på kakesmaking etter å ha tydd til lettvinte løsninger som mikromat og Toro hennes voksne liv. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tenker på deg Belinda Vennen vår.♥️♥️

Tenker på deg også. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Tenker på deg også. ❤️

Cassidy Tvillingene er her begge to, og vi er glade i deg Belinda Vennen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden):

Cassidy Tvillingene skal også være hjemme i morgen på 17. mai. Vi to liker ikke å gå ut på 17. mai siden vi begge to sliter med sosialangst, for på 17. mai er det altfor mange mennesker samlet på et sted.:nikke::nikke: Så derfor føler vi oss mest trygge hjemme alene i kjellerleiligheten bare vi to.:nikke::nikke:

Skjønner. Det er feiringsmuligheter der også. :nikke: 

Belinda B skrev (12 timer siden):

 De har sagt at det blir litt bedre mat og is, så det blir jo gjort litt ut av det. Nope, ingen tv eller hobby-greier. Har kun IPaden slik at jeg kan Fjordland-erte deg. 🤪 Jeg innrømmer at jeg pleier å kjøpe risengrynsgrøten til Fjordland, den er SYKT god. :jolie: Ja, på søndagene kan vi bestille fra en lokal gatekjøkken-restaurant.

Blir det noe god mat på deg i morgen? Kanskje dessert også? 🥰

:klem:

Håper du får pratet deg tom med favoritten din. :)  ...haha...jeg visste nok at du en dag ville komme ut av fjordlandvegringen din og i dag på hurradagen...gjør du det altså. HUN KOM UT! :fnise: 
Jeg har ikke hatt frokost ennå, men sleiker på sommeris. :nigo: Frokost god nok for meg det. 
Ikke noe annet spesielt å spise, bortsett fra ei 17-mai-bolle med rosin.

Belinda B skrev (12 timer siden):

Det ryktes at Hoppe har tenkt til å kaste vannballonger på barna i barnetoget i morgen. :tristblå:

Ikke bare på barna, nei! :hoppe: Jeg har fylt tusen små, søte ballonger med temperert vann i de fleste, resten har isvann og der kommer surprisen inn. De er for folket fra KG. :lur: 

Belinda B skrev (11 timer siden):

Det har klikket for Hoppe og hun synger på «Du Hast» av Rammstein. Plutselig tar hun en kreativ vending: «ANTON, DU, DU HAST, DU HAST FJORDLAND, DU HAST MICH

DU, DU HAST, DU HAST FJORDLAND ANTON, DU HAST MICH

BITTE, BITTE MICH UM DEINE FJORDLAND» :balltre:

                                                     Herrlig! :rodmer:

Belinda B skrev (11 timer siden):

@SVK frir til Hoppe og hun presterer i å si: «Geh auf die Knie und bitte mich nochmal.» :tristblå:

Trengte hun betenkningstid, eller noe? For vi er ikke i retten nå advokat Hoppe. :jolie:

KG-oversettelse: reis deg opp fra kne og oppfør deg normalt! :kjefte:

SVK skrev (11 timer siden):

Jeg skjønner ingenting av svaret hennes og det er kanskje like greit. :ler2:

Well...du gjør hva du vil med den saken. :fnise: 

Belinda B skrev (10 timer siden):

Alt tyder på at Hoppe begynner å bli utålmodig etter iskrem og hun har jukset en gang allerede selv om hun nekter for at det var en utskrivelse. Så i tilfelle Hoppe prøver å stjele iskrem fra frysedisken på butikken, gir jeg henne et årskort med gratis iskrem på Ben & Jerrys som takk for hennes permanente forumkjærlighetserklæring til @SVK:applaus:

Forumvarianten er annerledes og ikke så helt verst...jeg tar i mot kortet, som det faktisk står "resten av livet" på.
                                                             :sjokkert:  Jøsses!!! :mynona:

Belinda B skrev (1 time siden):

Hoppe har meldt seg til dugnad i dag: I dag skal hun være Toro-politiet, for vi vet at det er mange småbarnsmødre som leverer Toro-kaker til skolen i dag. Så hun skal «sile» kakene - det som er hjemmelaget skal selges, det som er Toro blir delt ut gratis. For hun er nemlig en ekspert på kakesmaking etter å ha tydd til lettvinte løsninger som mikromat og Toro hennes voksne liv. :opplyser:

Neida, alle kaker laget med hjertelig innlevelse...blir bra kaker og de skal ikke forskjellsbehandles. :klem: 

Jeg innrømmer at jeg i befippelsen glemte å svare på de fleste innleggene over her, men det er nu rettet opp. :nigo: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

 

 

 

 

 

 

Forumvarianten er annerledes og ikke så helt verst...jeg tar i mot kortet, som det faktisk står "resten av livet" på.
                                                             :sjokkert:  Jøsses!!! :mynona:

Neida, alle kaker laget med hjertelig innlevelse...blir bra kaker og de skal ikke forskjellsbehandles. :klem: 

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en bra dag alle sammen. :flagg: 🎈 :ballong: 🎈 :flagg: Hoppen sender gratulasjonsklem for friheten vår!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Ha en bra dag alle sammen. :flagg: 🎈 :ballong: 🎈 :flagg: Hoppen sender gratulasjonsklem for friheten vår!

Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin 17. mai i dag Hoppe.:flagg::flagg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin 17. mai i dag Hoppe.:flagg::flagg:

Helt avslappet i mitt hjem og jeg er glad for at jeg ikke har forpliktelser "der ute".

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Helt avslappet i mitt hjem og jeg er glad for at jeg ikke har forpliktelser "der ute".

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noen 17-mailyder utenfra ennå. Ingen russebusser, blåser/tuter eller noe som helst. Bra. :nigo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden):

Har ikke hørt noen 17-mailyder utenfra ennå. Ingen russebusser, blåser/tuter eller noe som helst. Bra. :nigo: 

Cassidy Tvillingene har heller ikke hørt noe sånt utenfor hos oss.:risterpåhodet::risterpåhodet: Og det er vi også glade for.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg dropper å se på tv også, så går jeg feiredagen forbi i stillhet. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden):

Tror jeg dropper å se på tv også, så går jeg feiredagen forbi i stillhet. :) 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Skjønner. Det er feiringsmuligheter der også. :nikke: 

Håper du får pratet deg tom med favoritten din. :)  ...haha...jeg visste nok at du en dag ville komme ut av fjordlandvegringen din og i dag på hurradagen...gjør du det altså. HUN KOM UT! :fnise: 
Jeg har ikke hatt frokost ennå, men sleiker på sommeris. :nigo: Frokost god nok for meg det. 
Ikke noe annet spesielt å spise, bortsett fra ei 17-mai-bolle med rosin.

Ikke bare på barna, nei! :hoppe: Jeg har fylt tusen små, søte ballonger med temperert vann i de fleste, resten har isvann og der kommer surprisen inn. De er for folket fra KG. :lur: 

                                                     Herrlig! :rodmer:

KG-oversettelse: reis deg opp fra kne og oppfør deg normalt! :kjefte:

Well...du gjør hva du vil med den saken. :fnise: 

Forumvarianten er annerledes og ikke så helt verst...jeg tar i mot kortet, som det faktisk står "resten av livet" på.
                                                             :sjokkert:  Jøsses!!! :mynona:

Neida, alle kaker laget med hjertelig innlevelse...blir bra kaker og de skal ikke forskjellsbehandles. :klem: 

Jeg innrømmer at jeg i befippelsen glemte å svare på de fleste innleggene over her, men det er nu rettet opp. :nigo: 

Ta deg heller en bolle med svisker du. 💩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Ta deg heller en bolle med svisker du. 💩

Ha Ha Cassidy Tvillingene holder med deg der Belinda.:klappe::klappe::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart Bysselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱

Vi snakkes i kveld vår snille og fine Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (3 minutter siden):

Gratulerer med dagen! 

Cassidy Tvillingene håper du har en fin 17. mai i dag @SVK:flagg::flagg:♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden):

Nå er det snart Bysselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱

Vi snakkes i kveld vår snille og fine Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Sov godt. Snakkes senere i kveld ja. 🧡

SVK skrev (28 minutter siden):

Gratulerer med dagen! 

Ha en strålende 17. mai og kos deg masse med softis! 🥳🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Sov godt. Snakkes senere i kveld ja. 🧡

Ha en strålende 17. mai og kos deg masse med softis! 🥳🥰

🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...