Gjest Belinda B Skrevet 17. mai 2023 #99661 Del Skrevet 17. mai 2023 Hoppe har meldt seg til dugnad i dag: I dag skal hun være Toro-politiet, for vi vet at det er mange småbarnsmødre som leverer Toro-kaker til skolen i dag. Så hun skal «sile» kakene - det som er hjemmelaget skal selges, det som er Toro blir delt ut gratis. For hun er nemlig en ekspert på kakesmaking etter å ha tydd til lettvinte løsninger som mikromat og Toro hennes voksne liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 17. mai 2023 #99662 Del Skrevet 17. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg Belinda Vennen vår.♥️♥️ Tenker på deg også. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99663 Del Skrevet 17. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Tenker på deg også. ❤️ Cassidy Tvillingene er her begge to, og vi er glade i deg Belinda Vennen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2023 #99664 Del Skrevet 17. mai 2023 (endret) Ciaran og Ciara skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene skal også være hjemme i morgen på 17. mai. Vi to liker ikke å gå ut på 17. mai siden vi begge to sliter med sosialangst, for på 17. mai er det altfor mange mennesker samlet på et sted. Så derfor føler vi oss mest trygge hjemme alene i kjellerleiligheten bare vi to. Skjønner. Det er feiringsmuligheter der også. Belinda B skrev (12 timer siden): De har sagt at det blir litt bedre mat og is, så det blir jo gjort litt ut av det. Nope, ingen tv eller hobby-greier. Har kun IPaden slik at jeg kan Fjordland-erte deg. 🤪 Jeg innrømmer at jeg pleier å kjøpe risengrynsgrøten til Fjordland, den er SYKT god. Ja, på søndagene kan vi bestille fra en lokal gatekjøkken-restaurant. Blir det noe god mat på deg i morgen? Kanskje dessert også? 🥰 Håper du får pratet deg tom med favoritten din. ...haha...jeg visste nok at du en dag ville komme ut av fjordlandvegringen din og i dag på hurradagen...gjør du det altså. HUN KOM UT! Jeg har ikke hatt frokost ennå, men sleiker på sommeris. Frokost god nok for meg det. Ikke noe annet spesielt å spise, bortsett fra ei 17-mai-bolle med rosin. Belinda B skrev (12 timer siden): Det ryktes at Hoppe har tenkt til å kaste vannballonger på barna i barnetoget i morgen. Ikke bare på barna, nei! Jeg har fylt tusen små, søte ballonger med temperert vann i de fleste, resten har isvann og der kommer surprisen inn. De er for folket fra KG. Belinda B skrev (11 timer siden): Det har klikket for Hoppe og hun synger på «Du Hast» av Rammstein. Plutselig tar hun en kreativ vending: «ANTON, DU, DU HAST, DU HAST FJORDLAND, DU HAST MICH DU, DU HAST, DU HAST FJORDLAND ANTON, DU HAST MICH BITTE, BITTE MICH UM DEINE FJORDLAND» Herrlig! Belinda B skrev (11 timer siden): @SVK frir til Hoppe og hun presterer i å si: «Geh auf die Knie und bitte mich nochmal.» Trengte hun betenkningstid, eller noe? For vi er ikke i retten nå advokat Hoppe. KG-oversettelse: reis deg opp fra kne og oppfør deg normalt! SVK skrev (11 timer siden): Jeg skjønner ingenting av svaret hennes og det er kanskje like greit. Well...du gjør hva du vil med den saken. Belinda B skrev (10 timer siden): Alt tyder på at Hoppe begynner å bli utålmodig etter iskrem og hun har jukset en gang allerede selv om hun nekter for at det var en utskrivelse. Så i tilfelle Hoppe prøver å stjele iskrem fra frysedisken på butikken, gir jeg henne et årskort med gratis iskrem på Ben & Jerrys som takk for hennes permanente forumkjærlighetserklæring til @SVK. Forumvarianten er annerledes og ikke så helt verst...jeg tar i mot kortet, som det faktisk står "resten av livet" på. Jøsses!!! Belinda B skrev (1 time siden): Hoppe har meldt seg til dugnad i dag: I dag skal hun være Toro-politiet, for vi vet at det er mange småbarnsmødre som leverer Toro-kaker til skolen i dag. Så hun skal «sile» kakene - det som er hjemmelaget skal selges, det som er Toro blir delt ut gratis. For hun er nemlig en ekspert på kakesmaking etter å ha tydd til lettvinte løsninger som mikromat og Toro hennes voksne liv. Neida, alle kaker laget med hjertelig innlevelse...blir bra kaker og de skal ikke forskjellsbehandles. Jeg innrømmer at jeg i befippelsen glemte å svare på de fleste innleggene over her, men det er nu rettet opp. Endret 17. mai 2023 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99665 Del Skrevet 17. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Forumvarianten er annerledes og ikke så helt verst...jeg tar i mot kortet, som det faktisk står "resten av livet" på. Jøsses!!! Neida, alle kaker laget med hjertelig innlevelse...blir bra kaker og de skal ikke forskjellsbehandles. 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2023 #99666 Del Skrevet 17. mai 2023 Ha en bra dag alle sammen. 🎈 🎈 Hoppen sender gratulasjonsklem for friheten vår! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99667 Del Skrevet 17. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Ha en bra dag alle sammen. 🎈 🎈 Hoppen sender gratulasjonsklem for friheten vår! Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin 17. mai i dag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2023 #99668 Del Skrevet 17. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin 17. mai i dag Hoppe. Helt avslappet i mitt hjem og jeg er glad for at jeg ikke har forpliktelser "der ute". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99669 Del Skrevet 17. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Helt avslappet i mitt hjem og jeg er glad for at jeg ikke har forpliktelser "der ute". Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2023 #99670 Del Skrevet 17. mai 2023 Har ikke hørt noen 17-mailyder utenfra ennå. Ingen russebusser, blåser/tuter eller noe som helst. Bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99671 Del Skrevet 17. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Har ikke hørt noen 17-mailyder utenfra ennå. Ingen russebusser, blåser/tuter eller noe som helst. Bra. Cassidy Tvillingene har heller ikke hørt noe sånt utenfor hos oss. Og det er vi også glade for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. mai 2023 #99672 Del Skrevet 17. mai 2023 Tror jeg dropper å se på tv også, så går jeg feiredagen forbi i stillhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99673 Del Skrevet 17. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Tror jeg dropper å se på tv også, så går jeg feiredagen forbi i stillhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 17. mai 2023 #99674 Del Skrevet 17. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Skjønner. Det er feiringsmuligheter der også. Håper du får pratet deg tom med favoritten din. ...haha...jeg visste nok at du en dag ville komme ut av fjordlandvegringen din og i dag på hurradagen...gjør du det altså. HUN KOM UT! Jeg har ikke hatt frokost ennå, men sleiker på sommeris. Frokost god nok for meg det. Ikke noe annet spesielt å spise, bortsett fra ei 17-mai-bolle med rosin. Ikke bare på barna, nei! Jeg har fylt tusen små, søte ballonger med temperert vann i de fleste, resten har isvann og der kommer surprisen inn. De er for folket fra KG. Herrlig! KG-oversettelse: reis deg opp fra kne og oppfør deg normalt! Well...du gjør hva du vil med den saken. Forumvarianten er annerledes og ikke så helt verst...jeg tar i mot kortet, som det faktisk står "resten av livet" på. Jøsses!!! Neida, alle kaker laget med hjertelig innlevelse...blir bra kaker og de skal ikke forskjellsbehandles. Jeg innrømmer at jeg i befippelsen glemte å svare på de fleste innleggene over her, men det er nu rettet opp. Ta deg heller en bolle med svisker du. 💩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99675 Del Skrevet 17. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Ta deg heller en bolle med svisker du. 💩 Ha Ha Cassidy Tvillingene holder med deg der Belinda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99676 Del Skrevet 17. mai 2023 Nå er det snart Bysselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱 Vi snakkes i kveld vår snille og fine Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. mai 2023 #99677 Del Skrevet 17. mai 2023 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99678 Del Skrevet 17. mai 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Gratulerer med dagen! Cassidy Tvillingene håper du har en fin 17. mai i dag @SVK♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 17. mai 2023 #99679 Del Skrevet 17. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden): Nå er det snart Bysselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱 Vi snakkes i kveld vår snille og fine Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Sov godt. Snakkes senere i kveld ja. 🧡 SVK skrev (28 minutter siden): Gratulerer med dagen! Ha en strålende 17. mai og kos deg masse med softis! 🥳🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99680 Del Skrevet 17. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Sov godt. Snakkes senere i kveld ja. 🧡 Ha en strålende 17. mai og kos deg masse med softis! 🥳🥰 🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå