Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99641 Del Skrevet 16. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på deg også, vi passer på deg og viser deg omsorg her inne vet du.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Cassidy Tvillingene har hatt pepperonipizza som favorittpizza siden vi var 11 år. Fra vi var 6-10 år var det skinke og ananas pizza som var favoritten vår.🥰🥰 Og jeg har mye omsorg for dere også. 💕 Skinke og ananas er også godt, men man blir fort lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #99642 Del Skrevet 16. mai 2023 Just now, Belinda B said: @SVK frir til Hoppe og hun presterer i å si: «Geh auf die Knie und bitte mich nochmal.» Trengte hun betenkningstid, eller noe? For vi er ikke i retten nå advokat Hoppe. Jeg skjønner ingenting av svaret hennes og det er kanskje like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99643 Del Skrevet 16. mai 2023 Belinda B skrev (2 minutter siden): Og jeg har mye omsorg for dere også. 💕 Skinke og ananas er også godt, men man blir fort lei. Cassidy Tvillingene er helt enige, og vi blir også fort leie av pizza med skinke og sjampinjong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99644 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner ingenting av svaret hennes og det er kanskje like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99645 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner ingenting av svaret hennes og det er kanskje like greit. Det tror jeg også. Det er jo litt kjedelig å være en av hennes tusen friere. Gud vet hvor mange hun har sagt ja til. 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99646 Del Skrevet 16. mai 2023 Belinda B skrev (5 minutter siden): @SVK frir til Hoppe og hun presterer i å si: «Geh auf die Knie und bitte mich nochmal.» Trengte hun betenkningstid, eller noe? For vi er ikke i retten nå advokat Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99647 Del Skrevet 16. mai 2023 Belinda B skrev (1 minutt siden): Det tror jeg også. Det er jo litt kjedelig å være en av hennes tusen friere. Gud vet hvor mange hun har sagt ja til. 🤤 Cassidy Tvillingene tror at den listen er lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99648 Del Skrevet 16. mai 2023 Alt tyder på at Hoppe begynner å bli utålmodig etter iskrem og hun har jukset en gang allerede selv om hun nekter for at det var en utskrivelse. Så i tilfelle Hoppe prøver å stjele iskrem fra frysedisken på butikken, gir jeg henne et årskort med gratis iskrem på Ben & Jerrys som takk for hennes permanente kjærlighetserklæring til svogeren min Durek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99649 Del Skrevet 16. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tror at den listen er lang. Mhm. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99650 Del Skrevet 16. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Mhm. 🤪 Cassidy Tvillingene håper ikke at Hoppe blir så forvirret når det nærmer seg jul, at hun sender den listen til Julenissen i stedet for ønskelisten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99651 Del Skrevet 16. mai 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår fine og snille Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99652 Del Skrevet 16. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper ikke at Hoppe blir så forvirret når det nærmer seg jul, at hun sender den listen til Julenissen i stedet for ønskelisten sin. HAHAHAHA Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår fine og snille Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 God natt. Glad i dere. 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99653 Del Skrevet 16. mai 2023 Belinda B skrev (2 minutter siden): HAHAHAHA God natt. Glad i dere. 💕 Cassidy Tvillingene er glade i deg også, vi håper at du sover godt og at du drømmer søtt Belinda Vennen vår.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99654 Del Skrevet 16. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade i deg også, vi håper at du sover godt og at du drømmer søtt Belinda Vennen vår.🥰🥰♥️♥️ Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99655 Del Skrevet 16. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Nattinatt Cassidy Tvillingene sier: Love From Us To You Belinda Vennen vår.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99656 Del Skrevet 17. mai 2023 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 17. mai 2023 #99657 Del Skrevet 17. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, vår Bestevenninne @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 God morgen. 🥰 Håper dere får en fin 17. mai til tross for. 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99658 Del Skrevet 17. mai 2023 Belinda B skrev (6 minutter siden): God morgen. 🥰 Håper dere får en fin 17. mai til tross for. 🧡 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper du får det fint i dag også.♥️♥️🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 17. mai 2023 #99659 Del Skrevet 17. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper du får det fint i dag også.♥️♥️🥰🥰 Takk. 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mai 2023 #99660 Del Skrevet 17. mai 2023 Belinda B skrev (1 minutt siden): Takk. 💕 Cassidy Tvillingene tenker på deg Belinda Vennen vår.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå