Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Belinda B skrev (5 timer siden):

Hoppe sier: Det påstås at jeg har arvet min far Dureks intelligens:mynona:

Anton svarer: Jasså? Du hadde kanskje mange reptiler å dele den med? :jolie:

Ha Ha, Cassidy Tvillingene ler skikkelig genialt.🤣🤣

 

Belinda B skrev (3 timer siden):

Åja. Jeg glemte det. Du er jo en av de vestkantfruene som tvinger de rundt deg til å snakke pent og dannet. :jolie:

Har du begynt å mobbe norsken min også? For et kvinnemenneske, altså. :kjefte:
 

De har også lært seg å passe seg for sangstemmen din, for tinnitus ønsker de ikke noe av. Stakkars innsatte. De gleder seg til et kulturtilbud, men så kommer det en hoppende dame inn med hoppetauet sitt og synger surt. :jolie:

Ha Ha Cassidy Tvillingene ser tydelig det bildet foran oss i hodene våre.:fnise::fnise:

 

Belinda B skrev (2 timer siden):

Hvor mange kloninger har du? En som er adoptivdatteren til Durek eller er det egentlig deg? Og har du plutselig en kloning som synger surt nå eller er det egentlig deg? :lur:

Ha Ha, Cassidy Tvillingene ler oss skakk i hjel. du er genial Belinda.:ler::ler::ler2::ler2:

 

Belinda B skrev (2 timer siden):

Typisk deg å være hemmelighetsfull. Du vil jo ikke avsløre alderen din engang, uansett hvor hardt vi prøver. :boksing:

:fnise::fnise:

 

Belinda B skrev (2 timer siden):

Og snill som et lam 😇 sa Belinda med et glimt i øyet. :lur:

Cassidy Tvillingene er helt enige med deg Belinda.:lur::lur::nikke::nikke:

 

Belinda B skrev (2 timer siden):

Når var det selveste @Hoppetaujenta begynte å si LOL!?: «Sorry, snuppa. lol»

Hun som sier at «Å snakke rett frem bokmål er det aller beste for oss alle». :jolie:
 

LOLZ! :balltre:

:ler::ler::ler2::ler2::fnise::fnise::klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Athena Freyja said:

Hoppe, Anton og lille @Cid har funnet frem finstasen til i morgen

Familien Haaland i finstasen 17. mai. Grindheim. - Historiske Foto-  Marnardal og Audnedal / DigitaltMuseum

Akkurat sånn jeg ser meg for dem! :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (2 timer siden):

Ryktet går om at Hoppe bruker kvelden i dag på å pønske ut en plan på hvordan hun kan snike seg inn i russetoget i Oslo i år også. Russedressen er allerede fiks ferdig, sminken som får henne til å se 10 år yngre ut skal jeg fikse i morgen og håret skal @SVK fikse (det siste er jeg spent på :fnise:).

Ha Ha, ja det er Cassidy Tvillingene også skikkelig spente på.:fnise::fnise::nikke::nikke:

 

Belinda B skrev (1 time siden):

:skratte:

:skratte::skratte:

 

Belinda B skrev (1 time siden):

2 øyne i nakken og lange ører. :opplyser:

Skylder du på det lille Ordet ditt? Fydda. :kjefte:
 

Vestkantfruer trenger sin egen frisør så mye som de staser seg opp. :jolie:
 

Ja og Cassidy Tvillingene tror ikke at de frisørene blir arbeidsledige med det første.😉😉

 

Belinda B skrev (1 time siden):

Huff - dette er ikke en tråd for klaging og sutring, men jeg må innrømme at jeg gruer meg til i morgen. På selveste 17. mai er jeg romskjermet på en lukket psykiatrisk avdeling og jeg har kun sykehusets nattøy i skapet og jeg orker ikke å pynte meg når jeg bare skal være på rommet, så det er utrolig kjipt. 🥹 Håper du får en fin 17. mai Hoppe. 🥹❤️

Cassidy Tvillingene skal tenke på deg i morgen på 17. mai, og vi sender deg varmetanker og varme klemmer vår Kjære Venn @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Oijsann. :sjokkblå: Det visste jeg ikke at du skulle. Syns du fortjener en del bedre, men kanskje der er grunner som jeg ikke vet og jeg er for høflig til å spørre om ting som ikke angår meg. :klem:  Håper at du kommer deg igjennom dagen og kvelden og er et helt menneske når den attende dukker opp etter hvert. Hva kan du holde på med der? Tv? Pc. Hobby? Får du spesialbestilt har-lyst-på-mat? 

Jeg skal bare være hjemme og det er nesten som å være på et litt stort rom det også. Jeg tenker på deg i morgen. 🌹

Cassidy Tvillingene skal også være hjemme i morgen på 17. mai. Vi to liker ikke å gå ut på 17. mai siden vi begge to sliter med sosialangst, for på 17. mai er det altfor mange mennesker samlet på et sted.:nikke::nikke: Så derfor føler vi oss mest trygge hjemme alene i kjellerleiligheten bare vi to.:nikke::nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Oijsann. :sjokkblå: Det visste jeg ikke at du skulle. Syns du fortjener en del bedre, men kanskje der er grunner som jeg ikke vet og jeg er for høflig til å spørre om ting som ikke angår meg. :klem:  Håper at du kommer deg igjennom dagen og kvelden og er et helt menneske når den attende dukker opp etter hvert. Hva kan du holde på med der? Tv? Pc. Hobby? Får du spesialbestilt har-lyst-på-mat? 

Jeg skal bare være hjemme og det er nesten som å være på et litt stort rom det også. Jeg tenker på deg i morgen. 🌹

Alt har sin årsak. 🙈 Men favorittpleieren min skal jobbe i morgen og en samtale er faktisk det jeg sårt trenger nå, for nesten alle på primærgruppen min har vært på ferie i nesten 2 uker nå. 🥹 De har sagt at det blir litt bedre mat og is, så det blir jo gjort litt ut av det. Nope, ingen tv eller hobby-greier. Har kun IPaden slik at jeg kan Fjordland-erte deg. 🤪 Jeg innrømmer at jeg pleier å kjøpe risengrynsgrøten til Fjordland, den er SYKT god. :jolie: Ja, på søndagene kan vi bestille fra en lokal gatekjøkken-restaurant.

Blir det noe god mat på deg i morgen? Kanskje dessert også? 🥰

SVK skrev (2 timer siden):

:hjerte:

:klem:

Ciaran og Ciara skrev (51 minutter siden):

Cassidy Tvillingene skal også være hjemme i morgen på 17. mai. Vi to liker ikke å gå ut på 17. mai siden vi begge to sliter med sosialangst, for på 17. mai er det altfor mange mennesker samlet på et sted.:nikke::nikke: Så derfor føler vi oss mest trygge hjemme alene i kjellerleiligheten bare vi to.:nikke::nikke:

Det vet jeg. 🥹❤️ Det pleier å bli ganske folksomt i Bergen, men dere pleier jo å grille og sånt da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Alt har sin årsak. 🙈 Men favorittpleieren min skal jobbe i morgen og en samtale er faktisk det jeg sårt trenger nå, for nesten alle på primærgruppen min har vært på ferie i nesten 2 uker nå. 🥹 De har sagt at det blir litt bedre mat og is, så det blir jo gjort litt ut av det. Nope, ingen tv eller hobby-greier. Har kun IPaden slik at jeg kan Fjordland-erte deg. 🤪 Jeg innrømmer at jeg pleier å kjøpe risengrynsgrøten til Fjordland, den er SYKT god. :jolie: Ja, på søndagene kan vi bestille fra en lokal gatekjøkken-restaurant.

Blir det noe god mat på deg i morgen? Kanskje dessert også? 🥰

:klem:

Det vet jeg. 🥹❤️ Det pleier å bli ganske folksomt i Bergen, men dere pleier jo å grille og sånt da. :klem:

Cassidy Tvillingene pleier å grille men i morgen på 17. mai skal Bergen vise seg fra sin typiske Bergensside værmessig.:regn::regn:

Men Cassidy Tvillingene skal lage hjemmelaget pepperonipizza i sammen i morgen.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (2 minutter siden):

Det ryktes at Hoppe har tenkt til å kaste vannballonger på barna i barnetoget i morgen. :tristblå:

Ha Ha nå ler Cassidy Tvillingene oss skakk i hjel her, nå fikk vi det bildet tydelig foran oss oppi hodene våre.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (40 minutter siden):

Cassidy Tvillingene pleier å grille men i morgen på 17. mai skal Bergen vise seg fra sin typiske Bergensside værmessig.:regn::regn:

Men Cassidy Tvillingene skal lage hjemmelaget pepperonipizza i sammen i morgen.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🥰🥰♥️♥️

Så koselig! Håper det blir superdigg. 🥰❤️

Ciaran og Ciara skrev (39 minutter siden):

Ha Ha nå ler Cassidy Tvillingene oss skakk i hjel her, nå fikk vi det bildet tydelig foran oss oppi hodene våre.:fnise::fnise:

🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 minutt siden):

Så koselig! Håper det blir superdigg. 🥰❤️

🤪

Ja det kommer til å bli skikkelig superdigg, Cassidy Tvillingene måtte løpe ned på butikken å kjøpe rømme i sted, for vi kan ikke ha noe av pepperonipizza uten rømmedressing. Det hadde blitt skikkelig triste greier.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

Det har klikket for Hoppe og hun synger på «Du Hast» av Rammstein. Plutselig tar hun en kreativ vending: «ANTON, DU, DU HAST, DU HAST FJORDLAND, DU HAST MICH

DU, DU HAST, DU HAST FJORDLAND ANTON, DU HAST MICH

BITTE, BITTE MICH UM DEINE FJORDLAND» :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Ja det kommer til å bli skikkelig superdigg, Cassidy Tvillingene måtte løpe ned på butikken å kjøpe rømme i sted, for vi kan ikke ha noe av pepperonipizza uten rømmedressing. Det hadde blitt skikkelig triste greier.:nikke::nikke:

Enig! Pepperonipizza kan bli litt tørt uten rømmedressing. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Det har klikket for Hoppe og hun synger på «Du Hast» av Rammstein. Plutselig tar hun en kreativ vending: «ANTON, DU, DU HAST, DU HAST FJORDLAND, DU HAST MICH

DU, DU HAST, DU HAST FJORDLAND ANTON, DU HAST MICH

BITTE, BITTE MICH UM DEINE FJORDLAND» :balltre:

Ha Ha, Cassidy Tvillingene ler så vi nesten setter Urgen i halsen her, du er er så genial vi bare megadigger skriveriene dine.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Belinda B skrev (1 minutt siden):

Enig! Pepperonipizza kan bli litt tørt uten rømmedressing. 👍

Cassidy Tvillingene må bare ha rømmedressing på pepperonipizza.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene må bare ha rømmedressing på pepperonipizza.🥰🥰

Sjæl. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Sjæl. 🥰

Pepperonipizza kommer alltid til å være favorittpizzaen til Cassidy Tvillingene.🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Ha Ha, ja det er Cassidy Tvillingene også skikkelig spente på.:fnise::fnise::nikke::nikke:

 

:skratte::skratte:

 

Ja og Cassidy Tvillingene tror ikke at de frisørene blir arbeidsledige med det første.😉😉

 

Cassidy Tvillingene skal tenke på deg i morgen på 17. mai, og vi sender deg varmetanker og varme klemmer vår Kjære Venn @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

:klem: Tenker på dere. 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Pepperonipizza kommer alltid til å være favorittpizzaen til Cassidy Tvillingene.🥰🥰♥️♥️

Det er en av favorittene mine også. 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 minutt siden):

:klem: Tenker på dere. 💕

Cassidy Tvillingene tenker på deg også, vi passer på deg og viser deg omsorg her inne vet du.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗

 

Belinda B skrev (2 minutter siden):

Det er en av favorittene mine også. 🥳

Cassidy Tvillingene har hatt pepperonipizza som favorittpizza siden vi var 11 år. Fra vi var 6-10 år var det skinke og ananas pizza som var favoritten vår.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

@SVK frir til Hoppe og hun presterer i å si: «Geh auf die Knie und bitte mich nochmal.» :tristblå:

Trengte hun betenkningstid, eller noe? For vi er ikke i retten nå advokat Hoppe. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...