Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

SYKT god?!? Ingenting heter det. :fy:  Veldig god = akseptert talemåte  

                                                                                              KONG Hoppe om jeg må be, takk! :jolie: 

    TO av favorittene dine. :P 

...de innsatte har lært å passe seg for stinkbomben B som får dem til å falle i koma før tiden. :opplyser: 

Det stemmer. Han er en meget klok mann helt utenfor den kulørte presse. :jolie: 

Åja. Jeg glemte det. Du er jo en av de vestkantfruene som tvinger de rundt deg til å snakke pent og dannet. :jolie:

Har du begynt å mobbe norsken min også? For et kvinnemenneske, altså. :kjefte:
 

De har også lært seg å passe seg for sangstemmen din, for tinnitus ønsker de ikke noe av. Stakkars innsatte. De gleder seg til et kulturtilbud, men så kommer det en hoppende dame inn med hoppetauet sitt og synger surt. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Belinda B skrev (44 minutter siden):

Åja. Jeg glemte det. Du er jo en av de vestkantfruene som tvinger de rundt deg til å snakke pent og dannet. 

Har du begynt å mobbe norsken min også? For et kvinnemenneske, altså. 
 

De har også lært seg å passe seg for sangstemmen din, for tinnitus ønsker de ikke noe av. Stakkars innsatte. De gleder seg til et kulturtilbud, men så kommer det en hoppende dame inn med hoppetauet sitt og synger surt. 

Å snakke rett frem bokmål er det aller beste for oss alle. :nigo: 
Jeg mobber ikke. Jeg guider. 

Nok en av kopiene mine som ser sitt snitt til å utgi seg for meg. Akk ja, jeg må tåle mye. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Å snakke rett frem bokmål er det aller beste for oss alle. :nigo: 
Jeg mobber ikke. Jeg guider. 

Nok en av kopiene mine som ser sitt snitt til å utgi seg for meg. Akk ja, jeg må tåle mye. 

Hvor mange kloninger har du? En som er adoptivdatteren til Durek eller er det egentlig deg? Og har du plutselig en kloning som synger surt nå eller er det egentlig deg? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (12 minutter siden):

Hvor mange kloninger har du? En som er adoptivdatteren til Durek eller er det egentlig deg? Og har du plutselig en kloning som synger surt nå eller er det egentlig deg? :lur:

Det finnes mange av dem. De er ikke mitt verk, men....ehh...det får jeg ikke snakke om, for det tilhører
de innerste hemmelighetene på forumet. :plystre: 

Nesten uansett må jeg svare...It wasn`t me!                                        :fnise: 

Sorry, snuppa. lol

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Det finnes mange av dem. De er ikke mitt verk, men....ehh...det får jeg ikke snakke om, for det tilhører
de innerste hemmelighetene på forumet. :plystre: 

Nesten uansett må jeg svare...It wasn`t me!                                        :fnise: 

Sorry, snuppa. lol

Typisk deg å være hemmelighetsfull. Du vil jo ikke avsløre alderen din engang, uansett hvor hardt vi prøver. :boksing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (5 minutter siden):

Typisk deg å være hemmelighetsfull. Du vil jo ikke avsløre alderen din engang, uansett hvor hardt vi prøver. :boksing:

    Umotivert vold hjelper ikke på noe som helst. Jeg er stum som en Vesters. :nigo: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

    Umotivert vold hjelper ikke på noe som helst. Jeg er stum som en Vesters. :nigo: 

Og snill som et lam 😇 sa Belinda med et glimt i øyet. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

Når var det selveste @Hoppetaujenta begynte å si LOL!?: «Sorry, snuppa. lol»

Hun som sier at «Å snakke rett frem bokmål er det aller beste for oss alle». :jolie:
 

LOLZ! :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Det finnes mange av dem. De er ikke mitt verk, men....ehh...det får jeg ikke snakke om, for det tilhører
de innerste hemmelighetene på forumet. :plystre: 

Nesten uansett må jeg svare...It wasn`t me!                                        :fnise: 

Sorry, snuppa. lol

Morsom sang! Og absolutt passende i denne tråden hvor vi skriver så mye om hva du har gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B

Ryktet går om at Hoppe bruker kvelden i dag på å pønske ut en plan på hvordan hun kan snike seg inn i russetoget i Oslo i år også. Russedressen er allerede fiks ferdig, sminken som får henne til å se 10 år yngre ut skal jeg fikse i morgen og håret skal @SVK fikse (det siste er jeg spent på :fnise:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Belinda B said:

Ryktet går om at Hoppe bruker kvelden i dag på å pønske ut en plan på hvordan hun kan snike seg inn i russetoget i Oslo i år også. Russedressen er allerede fiks ferdig, sminken som får henne til å se 10 år yngre ut skal jeg fikse i morgen og håret skal @SVK fikse (det siste er jeg spent på :fnise:).

9c6cd8892ac02eab5d51b2c18a838ee3--weird-

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (14 minutter siden):

Og snill som et lam 😇 sa Belinda med et glimt i glassøyet. 

        Har du to glassøyer? - Ordet lurer :nigo: 

Belinda B skrev (10 minutter siden):

Når var det selveste @Hoppetaujenta begynte å si LOL!?: «Sorry, snuppa. lol»

Hun som sier at «Å snakke rett frem bokmål er det aller beste for oss alle». :jolie:
 

LOLZ! :balltre:

DET VAR IKKE MEG - DET VAR ORDET!!! :fy: Fyyyy, Ordet som tyvskriver og knåtter
så fort jeg snur meg bort fra tustaturet! 

SVK skrev (7 minutter siden):

Morsom sang! Og absolutt passende i denne tråden hvor vi skriver så mye om hva du har gjort.

Så absolutt. Passer på oss alle det. :D 

Belinda B skrev (4 minutter siden):

Ryktet går om at Hoppe bruker kvelden i dag på å pønske ut en plan på hvordan hun kan snike seg inn i russetoget i Oslo i år også. Russedressen er allerede fiks ferdig, sminken som får henne til å se 10 år yngre ut skal jeg fikse i morgen og håret skal @SVK fikse (det siste er jeg spent på :fnise:).

Rykter skal en ikke høre så mye på. ;) 

SVK skrev (Akkurat nå):

9c6cd8892ac02eab5d51b2c18a838ee3--weird-

Åhh...JIPPI! SVK er herved ansatt som min hårfikser ut (h)året! :klappe: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

        Har du to glassøyer? - Ordet lurer :nigo: 

DET VAR IKKE MEG - DET VAR ORDET!!! :fy: Fyyyy, Ordet som tyvskriver og knåtter
så fort jeg snur meg bort fra tustaturet! 

Så absolutt. Passer på oss alle det. :D 

Rykter skal en ikke høre så mye på. ;) 

Åhh...JIPPI! SVK er herved ansatt som min hårfikser ut (h)året! :klappe: 

2 øyne i nakken og lange ører. :opplyser:

Skylder du på det lille Ordet ditt? Fydda. :kjefte:
 

Vestkantfruer trenger sin egen frisør så mye som de staser seg opp. :jolie:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 minutt siden):

2 øyne i nakken og lange ører.  Skylder du på det lille Ordet ditt? Fydda. 
Vestkantfruer trenger sin egen frisør så mye som de staser seg opp. 

Høres ut som noe fra en skeggøglefilm. :jolie: Må jo si det som det er når det er sånn! :jolie: 

En musikalsk frisør som skaper de flotteste symfonier! :rodmer: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Høres ut som noe fra en skeggøglefilm. :jolie: Må jo si det som det er når det er sånn! :jolie: 

En musikalsk frisør som skaper de flotteste symfonier! :rodmer: 

Huff - dette er ikke en tråd for klaging og sutring, men jeg må innrømme at jeg gruer meg til i morgen. På selveste 17. mai er jeg romskjermet på en lukket psykiatrisk avdeling og jeg har kun sykehusets nattøy i skapet og jeg orker ikke å pynte meg når jeg bare skal være på rommet, så det er utrolig kjipt. 🥹 Håper du får en fin 17. mai Hoppe. 🥹❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Belinda B skrev (1 minutt siden):

Huff - dette er ikke en tråd for klaging og sutring, men jeg må innrømme at jeg gruer meg til i morgen. På selveste 17. mai er jeg romskjermet på en lukket psykiatrisk avdeling og jeg har kun sykehusets nattøy i skapet og jeg orker ikke å pynte meg når jeg bare skal være på rommet, så det er utrolig kjipt. 🥹 Håper du får en fin 17. mai Hoppe. 🥹❤️

Oijsann. :sjokkblå: Det visste jeg ikke at du skulle. Syns du fortjener en del bedre, men kanskje der er grunner som jeg ikke vet og jeg er for høflig til å spørre om ting som ikke angår meg. :klem:  Håper at du kommer deg igjennom dagen og kvelden og er et helt menneske når den attende dukker opp etter hvert. Hva kan du holde på med der? Tv? Pc. Hobby? Får du spesialbestilt har-lyst-på-mat? 

Jeg skal bare være hjemme og det er nesten som å være på et litt stort rom det også. Jeg tenker på deg i morgen. 🌹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Belinda B said:

Huff - dette er ikke en tråd for klaging og sutring, men jeg må innrømme at jeg gruer meg til i morgen. På selveste 17. mai er jeg romskjermet på en lukket psykiatrisk avdeling og jeg har kun sykehusets nattøy i skapet og jeg orker ikke å pynte meg når jeg bare skal være på rommet, så det er utrolig kjipt. 🥹 Håper du får en fin 17. mai Hoppe. 🥹❤️

:hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Åhh...JIPPI! SVK er herved ansatt som min hårfikser ut (h)året! :klappe: 

:bukker:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...