Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #99561 Del Skrevet 16. mai 2023 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ja, bl.a. og jeg har tenkt veldig på saken i anledning i morgen; jeg unner meg en saftis på pinne da. Hurra! Godt valg og velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99562 Del Skrevet 16. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er da ikke helt robot heller. Må unne meg en liten feiringsglede. Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99563 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Godt valg og velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2023 #99564 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Godt valg og velfortjent! Takk og...en slik diger fløtekuleis ser mye bedre ut, men den skal jeg vente litt lengre på. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige med deg i Hoppe. Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99565 Del Skrevet 16. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk og...en slik diger fløtekuleis ser mye bedre ut, men den skal jeg vente litt lengre på. Takk. 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2023 #99566 Del Skrevet 16. mai 2023 Ordet "softis" er bare vidunderlig...og med sånn sjokolade som stivner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99567 Del Skrevet 16. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Ordet "softis" er bare vidunderlig...og med sånn sjokolade som stivner. Cassidy Tvillingene vil også ha is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2023 #99568 Del Skrevet 16. mai 2023 Noen ganger er nåtidens oppfinnelser av de gode. De hadde ikke fantasert seg til dette for flere hundre år siden, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99569 Del Skrevet 16. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Noen ganger er nåtidens oppfinnelser av de gode. De hadde ikke fantasert seg til dette for flere hundre år siden, tror jeg. Cassidy Tvillingene tror at du har helt rett der Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #99570 Del Skrevet 16. mai 2023 Ordet: Hva betyr kjenning? Hoppe: Hva mener du? Ordet: Lensmannen sier at du er en kjenning av politiet. Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99571 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (1 time siden): Hoppe hadde to nyttårsforsetter i år. Å ikke spise iskrem før sankthans og å starte og avslutte hver dag med å si "Jeg elsker deg til Anton". Hoppe ligger selvsagt godt i rute med begge nyttårsforsettene. Hun har jukset en gang. Husker du ikke? Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godmorgen, Vår Kjære Venn @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 God morgen. 🥰❤️ Håper dere får en fin tirsdag. 🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99572 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (2 minutter siden): Ordet: Hva betyr kjenning? Hoppe: Hva mener du? Ordet: Lensmannen sier at du er en kjenning av politiet. Hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #99573 Del Skrevet 16. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Hun har jukset en gang. Husker du ikke? God morgen. 🥰❤️ Håper dere får en fin tirsdag. 🥰❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du også får en fin tirsdag i dag snille og gode Belinda.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #99574 Del Skrevet 16. mai 2023 22 minutter siden, Hoppetaujenta said: Ordet "softis" er bare vidunderlig...og med sånn sjokolade som stivner. Fantastisk. På 17. mai skal jeg på McDonalds og kjøpe softis. Det er en av mine 17.maitradisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99575 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Fantastisk. På 17. mai skal jeg på McDonalds og kjøpe softis. Det er en av mine 17.maitradisjoner. Hva er favoritt-toppingen din? Jeg tipper sjokoladepulver? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #99576 Del Skrevet 16. mai 2023 6 minutter siden, Belinda B said: Hun har jukset en gang. Husker du ikke? Hoppe jukser ikke, det er jo hun som skriver reglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #99577 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe jukser ikke, det er jo hun som skriver reglene. Aha. Hoppeloven. Stemmer det. Hun er både den lovgivende, utøvende og dømmende makt. 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #99578 Del Skrevet 16. mai 2023 Just now, Belinda B said: Hva er favoritt-toppingen din? Jeg tipper sjokoladepulver? 🥰 Favoritten er sjokolade- og karamellsaus. Liker veldig godt McDonalds sin saus for den er varm. Er din favoritt sjokoladepulver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. mai 2023 #99579 Del Skrevet 16. mai 2023 4 minutter siden, Belinda B said: Aha. Hoppeloven. Stemmer det. Hun er både den lovgivende, utøvende og dømmende makt. 🤓 Ikke noe maktfordelingsprinsipp i denne tråden. All makt ligger hos Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2023 #99580 Del Skrevet 16. mai 2023 SVK skrev (14 minutter siden): Ordet: Hva betyr kjenning? Hoppe: Hva mener du? Ordet: Lensmannen sier at du er en kjenning av politiet. Hoppe: Det er fetteren min! Belinda B skrev (12 minutter siden): Hun har jukset en gang. Husker du ikke? God morgen. 🥰❤️ Håper dere får en fin tirsdag. 🥰❤️ Hun jukset ikke. Hun tillot seg å være menneskelig som den andre ved bordet. Jeg legger merke til hvordan jeg blir snakket til, kontra de to søte små irene våre. Det er stor forskjell gitt. SVK skrev (7 minutter siden): Fantastisk. På 17. mai skal jeg på McDonalds og kjøpe softis. Det er en av mine 17.maitradisjoner. Lykke til i mylderet og kanskje akkurat nå helt uviss værprognose? SVK skrev (4 minutter siden): Hoppe jukser ikke, det er jo hun som skriver reglene. Belinda B skrev (2 minutter siden): Aha. Hoppeloven. Stemmer det. Hun er både den lovgivende, utøvende og dømmende makt. Det stemmer. Dere undersåtter kan knele og kalle meg for Kong Hoppe! SVK skrev (1 minutt siden): Favoritten er sjokolade- og karamellsaus. Liker veldig godt McDonalds sin saus for den er varm. Er din favoritt sjokoladepulver? ...men saus renner da hvis den er varm? Dryppfare sånn ca 100% ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå