Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Athena Freyja skrev (Akkurat nå):

Jammen, så fenomenalt gøy da...og så uten at menneskene visste noe om det. Hvordan kan det gå an? :klo: 
Tja, mennesker gjør vel også det innimellom, så selv om de ser dyrene hver dag og hele tiden følger med,
så må ting ha pågått og resultatet ha gjemt seg inni fysikken et usynlig sted. Gøy er det i alle fall. :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (1 minutt siden):

Det er så absolutt ikke det jeg trodde du skulle si, men la gå... :nigo:

                                                             :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

                                                             :P 

Bare tuller med deg. :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Bare tuller med deg. :engel:

Jeg bare tuller med deg også. ;) 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Jeg røver bare det jeg kan og det som jeg behøver.  :( 

Skjønner. Tingretten kan dømme deg, men her på Kvinneguiden dømmer vi ikke. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Skjønner. Tingretten kan dømme deg, men her på Kvinneguiden dømmer vi ikke. :klem:

                                                                                               Nei, her bare drømmer vi. :nikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hoppetaujenta said:

                                                                                               Nei, her bare drømmer vi. :nikke: 

Stemmer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Man merker at Hoppe i mange år har gått på catwalken i både Milano og Paris. 😊

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart Bysselalletid for Cassidy Tvillingene.😴😴💤💤🥱🥱 Vi snakkes i kveld vår Megakule Venn @Belinda B😎😎🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta begge to...jeg sender med litt å tygge på før søvnen kommer. En kul sjokolade. :D 
        large.jpg 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Natta begge to...jeg sender med litt å tygge på før søvnen kommer. En kul sjokolade. :D 
        large.jpg 

Cassidy Tvillingene skal kose oss med denne her i Drømmeland.🥰🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belinda B
SVK skrev (3 timer siden):

Klassisk Hoppe! Helt enig med deg i at Hoppe ikke trenger dyre klær og at karismaen hennes er mer enn nok! :nikke:

En storsjarmør er hun. Både Onkel Blå og dørvaktene vet hun å sjarmere i senk. :rodmer:

SVK skrev (3 timer siden):

Nå sprader Hoppe rundt i Ralph Lauren-skjorta og Louis Vuitton-veska som egentlig tilhører Belinda B. :kaklehone:

Juks og fanteri! :kjefte: Jeg sladret til Anton og Anton har vært hjemme i jomfruburet hennes og hentet pakken, så nå ligger klærne trygt hjemme hos meg. :mynona:Men Hoppe sa til meg: «Sladrehank skal selv ha bank». Jeg blir ikke overrasket hvis hun tjorer meg fast til et tre med det slitte hoppetauet hennes etterpå, for Hoppe liker ikke snitchers. 🤓

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg ville aldri ha tilsnusket meg andres ting på det viset, så det er nok noen andre som har gjort det i så fall. :( 

Det aller siste du skrev er et kompliment og takk for det. :) 

Hoppen har ikke aner i setesdal, så hun sier pent neitakk til slik varm kofte. 

Den dagligdagse er ganske grei å forstå syns jeg, men den mere opprinnelige, slik de eldste snakker den...
er komplett umulig å fatte. :vetikke: 

                                                                                  :nigo: Takk til deg også. 

       Aldri! :fnise:  Sånne tøyseklær betyr ingenting for meg. 

Det er helt ufattelig som dere har skravlet i denne samlingens cafè på forumet.  :klappe: 

Det hadde vært noe ja, men...har de fått enda noen nye unger? :klo: 

Karisma sa jeg med et glimt i øyet. :boksing:

Som en medpasient sa til meg en gang: «Jeg er ikke psykotisk, jeg er lynende intelligent!», sa han med et glimt i øyet. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda B skrev (1 minutt siden):

En storsjarmør er hun. Både Onkel Blå og dørvaktene vet hun å sjarmere i senk. :rodmer:

Juks og fanteri! :kjefte: Jeg sladret til Anton og Anton har vært hjemme i jomfruburet hennes og hentet pakken, så nå ligger klærne trygt hjemme hos meg. :mynona:Men Hoppe sa til meg: «Sladrehank skal selv ha bank». Jeg blir ikke overrasket hvis hun tjorer meg fast til et tre med det slitte hoppetauet hennes etterpå, for Hoppe liker ikke snitchers. 🤓

Karisma sa jeg med et glimt i øyet. :boksing:

Som en medpasient sa til meg en gang: «Jeg er ikke psykotisk, jeg er lynende intelligent!», sa han med et glimt i øyet. :lur:

Ha Ha Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig genialt Belinda.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Belinda B skrev (Akkurat nå):

Sov godt. :sover:

🥰🥰♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Belinda B said:

En storsjarmør er hun. Både Onkel Blå og dørvaktene vet hun å sjarmere i senk. :rodmer:

Som Hoppe pleier å si: Hadde jeg ikke vært så sjarmerende som jeg er så hadde jeg sittet i fengsel for lengst. :sopelime:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...