Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99141 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Nå leser hun Kapital, Finansavisen og Dagens Næringsliv, mens hun lurer på om hun må flytte til Sveits for å slippe å betale skatt på hoppeformuen. Endret 11. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99142 Del Skrevet 11. mai 2023 SVK skrev (4 minutter siden): Nå leser hun Kapital, Finansavisen og Dagens Næringsliv, mens hun lurer på om hun må flytte til Sveits for å slippe å betale skatt på hoppeformuen. Cassidy Tvillingene gir henne kred for å være smart, Hoppe vet hvordan hun skal få best utbytte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99143 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) 1 hour ago, Frøya Othelie said: Mhm. Hvis ikke Anton stjeler garnnøstet hennes. Eller hun er for mye ute og ruller med russebussene. Hoppe var ute og rullet i natt. Hoppe rullet med russebussen i natt og spilte: They see me rollin' They hatin' Patrollin' and tryna catch me ridin' dirty ..... My music's so loud I'm swangin' for full guffe utenfor hjemmet til lensmannen! Endret 11. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99144 Del Skrevet 11. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe var ute og rullet i natt. Hoppe rullet med russebussen og spilte: They see me rollin' They hatin' Patrollin' and tryna catch me ridin' dirty ..... My music's so loud I'm swangin' for full guffe! Cassidy Tvillingene digger den sangen der.😍😍🤩🤩🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99145 Del Skrevet 11. mai 2023 2 minutter siden, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene digger den sangen der.😍😍🤩🤩🥰🥰 Jepp, men usikker på om lensmannen var like fornøyd når Hoppe spilte sangen på full guffe utenfor hjemmet hans midt på natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99146 Del Skrevet 11. mai 2023 Er vel derfor Hoppe ikke er pålogget nå. Hun sitter vel på glattcelle og prøver å få seg litt søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99147 Del Skrevet 11. mai 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Jepp, men usikker på om lensmannen var like fornøyd når Hoppe spilte sangen på full guffe utenfor hjemmet hans midt på natta! Da synes Cassidy Tvillingene at Lensmannen er en gammel surpomp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai 2023 #99148 Del Skrevet 11. mai 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Er vel derfor Hoppe ikke er pålogget nå. Hun sitter vel på glattcelle og prøver å få seg litt søvn. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99149 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Etter å ha lest Dagens Næringsliv fikk Hoppe øynene opp for denne mannen: Øystein Dørum sjefsøkonomen til NHO. Endret 11. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99150 Del Skrevet 11. mai 2023 Mens Anton ble sjekket opp av selveste sentralbanksjef Ida Wolden Bache. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99151 Del Skrevet 11. mai 2023 Ingen genserstrikking her, for jeg har brukket viljen og da går det ikke. Jeg er fremdeles fri og ?! ...hvorfor skal jeg si mannsnavnet Frank når jeg sier at jeg er fri? Jeg er fri og ubunden sier jeg. Jeg har spist frokost og er helt utrolig tiltaksløs i dag, men det må vi få en slutt på. Jeg kaster meg rundt og skal gjøre det jeg skal gjøre her og nå og det straks på timen! Flink skal jeg være. Nå er det snart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99152 Del Skrevet 11. mai 2023 27 minutter siden, SVK said: Mens Anton ble sjekket opp av selveste sentralbanksjef Ida Wolden Bache. Anton ser ut til å ha draget på damer med mye kunnskap, status og penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99153 Del Skrevet 11. mai 2023 Han tilhører de stille og tause. . .men han kan når han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2023 #99154 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ingen genserstrikking her, for jeg har brukket viljen og da går det ikke. Jeg er fremdeles fri og ?! ...hvorfor skal jeg si mannsnavnet Frank når jeg sier at jeg er fri? Jeg er fri og ubunden sier jeg. Jeg har spist frokost og er helt utrolig tiltaksløs i dag, men det må vi få en slutt på. Jeg kaster meg rundt og skal gjøre det jeg skal gjøre her og nå og det straks på timen! Flink skal jeg være. Nå er det snart helg! Fri og Frank fra farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99155 Del Skrevet 11. mai 2023 Jeg holder meg helt unna, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99156 Del Skrevet 11. mai 2023 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Han tilhører de stille og tause. . .men han kan når han vil. Jeg hører han rope og løpe etter Cid hele tiden, så veldig stille og taus er ikke Anton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 11. mai 2023 #99157 Del Skrevet 11. mai 2023 (endret) Mulig Cid får en pause nå som Anton dater sentralbanksjefen. Endret 11. mai 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai 2023 #99158 Del Skrevet 11. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg holder meg helt unna, takk! Er ikke du Eunike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99159 Del Skrevet 11. mai 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Jeg hører han rope og løpe etter Cid hele tiden, så veldig stille og taus er ikke Anton. Well...han blir fort litt ivrig vet du... SVK skrev (3 minutter siden): Mulig Cid får en pause nå som Anton dater sentralbanksjefen. Nei, de dater ikke, det var bare en helkveld og natt med lystig lag, mye himbrent og dans på bordet. Anton er ute i skogen allerede og høgger ved. Damebekjentskapet strakk seg ikke lengre enn at hun var god til å synge drikkeviser. Lærte teksten fort og hadde stemme som bar godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2023 #99160 Del Skrevet 11. mai 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Er ikke du Eunike? Jeg er bare Unik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå