Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Ja er det 🙂🙂🥰🥰

Cassidy Tvillingene har det veldig gøy her nå.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har det veldig gøy her nå.🥰🥰

Ja jeg også 🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja jeg også 🥰🥰

🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (12 timer siden):

Jeg prøver ikke å tirre deg. Ikke egentlig. Jeg har bare glimt i øyet. :jolie:
Sov godt når den tid kommer. 😊

Åjodda, du liker godt å tirre. Det kan jeg se på deg via overvåkning når du skriver det du skriver. ;) 

Bortsett fra det så sov jeg massevis. Drømmeløs søvn. Bare sove. Jeg må være i  min andre tenåringsperiode, 
for jeg kjenner at jeg vokser, er sulten og trenger mye søvn. P.s. mat og søvn er fryktelig god medisin for alt. :nikke: 

Embla Othea skrev (10 timer siden):

Advokat Hoppe i Hoppe & Co har fått en sak med en klient som har rett på fri rettshjelp og «fri rettshjelp» er som musikk i ørene for en advokat som skriver regninger med gaffel. 

Jeg liker fri rettshjelp. Trenger folk hjelp så skal de få skikkelig hjelp. Uansett årsinntekt. :opplyser: 

Maskinfører skrev (9 timer siden):

Nå ligger @Hoppetaujenta under dyna og sover sammen med katten :sover:

Jeg lå der da, men nei...ingen pus hos meg. :sukk: Jeg har sett mengder av videosnutter og det blir ofte om ensomme, sultne dyr som folk har kastet fra seg, flyttet fra, eller på annen måte ikke brydd seg om. Det er så vidt de henger sammen. Sittende ute på et jorde, eller i en grøftekant ved motorveien. Skjelvende, skrubbsår, utsultet og apatiske...de har gitt opp livet. Ååååå, som jeg føler med dem og jeg skulle gjerne ha tatt dem til meg alle som en. 😢 ...og så godt det gjør når snille folk oppdager dem, redder dem og gir dem det aller beste stell...og så får de et nytt godt liv hos mennesker som bryr seg om dyr. Det går med litt snufsepapir hos tante Hoppe når hun ser de videoene.

Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden):

Cassidy Tvillingene får se om hun kanskje kommer innom en tur og svarer på det nå i kveld.🥰🥰

Hun var dypt nede i søvnen i går. :) 

Maskinfører skrev (9 timer siden):

Ja hun gjør det hun er veldig koselig

Takker for det, Maskinmannen vår. :) 

SVK skrev (9 timer siden):

Det håper jeg også!

...men jeg er her NÅ. :D 

Cid skrev (8 timer siden):

Og Anton

Han er ikke her hvor jeg er i alle fall. :opplyser:  Tror at han og noen kamerater bygger en stor kameratsauna nede ved elva. Mange liker å steike seg i en slik og kaste seg ut i kaldt van...og så kaste seg inn i heten igjen og PISKE seg og hverandre. Raringer. :fnise: 

Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden):

Cassidy Tvillingene gjetter at det er Katten Anton??

Ingen andre Anton`er hadde fått kommet opp i mitt jomfrubur. :jolie: 

Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene har hørt at Anton kan være en skikkelig Villkatt av og til.

Løvenes kongle! :lur: 

Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene har også hørt at han kan vise klør og frese.

Ja, og det er bare bra at han sier ifra når det har blitt nok. :opplyser: 

Cid skrev (2 timer siden):

Hoppe og Anton får besøk av noen gode venner i kveld

15696453.webp?imageId=15696453&x=0.00&y=

Et artig par er det. :) 

Cid skrev (1 time siden):

Nå har hun strippet for Erdogan 

:klo:  Stripping er det beste du kan tenke deg, Cid? :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Åjodda, du liker godt å tirre. Det kan jeg se på deg via overvåkning når du skriver det du skriver. ;) 

Bortsett fra det så sov jeg massevis. Drømmeløs søvn. Bare sove. Jeg må være i  min andre tenåringsperiode, 
for jeg kjenner at jeg vokser, er sulten og trenger mye søvn. P.s. mat og søvn er fryktelig god medisin for alt. :nikke: 

Jeg liker fri rettshjelp. Trenger folk hjelp så skal de få skikkelig hjelp. Uansett årsinntekt. :opplyser: 

Jeg lå der da, men nei...ingen pus hos meg. :sukk: Jeg har sett mengder av videosnutter og det blir ofte om ensomme, sultne dyr som folk har kastet fra seg, flyttet fra, eller på annen måte ikke brydd seg om. Det er så vidt de henger sammen. Sittende ute på et jorde, eller i en grøftekant ved motorveien. Skjelvende, skrubbsår, utsultet og apatiske...de har gitt opp livet. Ååååå, som jeg føler med dem og jeg skulle gjerne ha tatt dem til meg alle som en. 😢 ...og så godt det gjør når snille folk oppdager dem, redder dem og gir dem det aller beste stell...og så får de et nytt godt liv hos mennesker som bryr seg om dyr. Det går med litt snufsepapir hos tante Hoppe når hun ser de videoene.

Han er ikke her hvor jeg er i alle fall. :opplyser:  Tror at han og noen kamerater bygger en stor kameratsauna nede ved elva. Mange liker å steike seg i en slik og kaste seg ut i kaldt van...og så kaste seg inn i heten igjen og PISKE seg og hverandre. Raringer. :fnise: 

Cassidy Tvillingene synes at strikking er mye bedre enn stripping.:fnise::fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det syns jeg også. :) 

Cassidy Tvillingene strikker litt av og til som hobby.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også. Lenge siden nå, så jeg begynner å klø litt i fingrene. Liker å holde på med garn
når jeg ser på tv spesielt. Slapper så godt av med det. :nikke: 
...men...nå må jeg ha frokosten min; to nykokte egg skal kuttes i skiver og så skal jeg ---> :spise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Vennskapelig erting, vil jeg kalle det. :lur: Og den er gjensidig. :jolie:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Det gjør jeg også. Lenge siden nå, så jeg begynner å klø litt i fingrene. Liker å holde på med garn
når jeg ser på tv spesielt. Slapper så godt av med det. :nikke: 
...men...nå må jeg ha frokosten min; to nykokte egg skal kuttes i skiver og så skal jeg ---> :spise: 

🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

Vennskapelig erting, vil jeg kalle det. :lur: Og den er gjensidig. :jolie:

:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG-politiet melder på Twitter at: «En eldre kvinne med setesdalskofte pågrepet på Kiwi i Setesdal. Politiet usedvanlig raskt på stedet og fersket kvinne i det hun fylte sin sekk med Fjordland-kjøttkaker.» :bond:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

KG-politiet melder på Twitter at: «En eldre kvinne med setesdalskofte pågrepet på Kiwi i Setesdal. Politiet usedvanlig raskt på stedet og fersket kvinne i det hun fylte sin sekk med Fjordland-kjøttkaker.» :bond:

Ha Ha, nå får du nesten Cassidy Tvillingene til å sette teen vår i halsen her begge to.:fnise::fnise::ler::ler::ler2::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Ha Ha, nå får du nesten Cassidy Tvillingene til å sette teen vår i halsen her begge to.:fnise::fnise::ler::ler::ler2::ler2:

🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...