Baktus2024 Skrevet 24. april 2023 #97861 Del Skrevet 24. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Veldig. De dirrer av angrepslyst alle sammen. Asså, alvorlig talt. I disse tider må jeg da får kjøpe en leppestift til min venn Anton, uten at dere skal se noe galt i det. Han vil ha en "finne seg selv"-seanse og jeg er invitert. Da bjudar jeg på litt "meikøpp"! jeg drog på jordomseiling for å finne meg selv..men jeg var ikke der heller.. traff på Ole Paus , han reiste i samme ærende... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. april 2023 #97862 Del Skrevet 24. april 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Veldig. De dirrer av angrepslyst alle sammen. Asså, alvorlig talt. I disse tider må jeg da får kjøpe en leppestift til min venn Anton, uten at dere skal se noe galt i det. Han vil ha en "finne seg selv"-seanse og jeg er invitert. Da bjudar jeg på litt "meikøpp"! 🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2023 #97863 Del Skrevet 24. april 2023 Baktus skrev (4 minutter siden): jeg drog på jordomseiling for å finne meg selv..men jeg var ikke der heller.. traff på Ole Paus , han reiste i samme ærende... Oijj...har han ikke funnet seg selv etter alle disse årene, så ser det ikke lovende ut for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. april 2023 #97864 Del Skrevet 24. april 2023 Hoppes skip synker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. april 2023 #97865 Del Skrevet 24. april 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Oijj...har han ikke funnet seg selv etter alle disse årene, så ser det ikke lovende ut for deg. Menn bruker hele livet til den reisen... Finn Kalvik feks... mitt forbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. april 2023 #97866 Del Skrevet 24. april 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Hoppes skip synker Du mener at hun sitter på toalettet og sjøsetter ubåter ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. april 2023 #97867 Del Skrevet 24. april 2023 Baktus skrev (15 minutter siden): Du mener at hun sitter på toalettet og sjøsetter ubåter ? Etter masse chili spising Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. april 2023 #97868 Del Skrevet 24. april 2023 Hun driter blod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. april 2023 #97869 Del Skrevet 24. april 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Hun driter blod huffda..det får jeg da inderlig ikke håpe... blod i avføring skyldes som regel hemeoroider, de en har evt på insiden av kaviarstjerna.. så jeg håper hun blir kvitt det problemet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. april 2023 #97870 Del Skrevet 24. april 2023 Baktus skrev (Akkurat nå): huffda..det får jeg da inderlig ikke håpe... blod i avføring skyldes som regel hemeoroider, de en har evt på insiden av kaviarstjerna.. så jeg håper hun blir kvitt det problemet... jeg dret ofte blodig før når jeg spiste mye sterkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. april 2023 #97871 Del Skrevet 24. april 2023 Hoppe lager mat utendørs 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. april 2023 #97872 Del Skrevet 24. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Veldig. De dirrer av angrepslyst alle sammen. Asså, alvorlig talt. I disse tider må jeg da får kjøpe en leppestift til min venn Anton, uten at dere skal se noe galt i det. Han vil ha en "finne seg selv"-seanse og jeg er invitert. Da bjudar jeg på litt "meikøpp"! Hoppe er sinna. La oss avor, Hoppe kommer! 🚔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. april 2023 #97873 Del Skrevet 24. april 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Hoppe er sinna. La oss avor, Hoppe kommer! 🚔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2023 #97874 Del Skrevet 24. april 2023 Cid skrev (3 timer siden): Hoppes skip synker Hoppe har blåsoppbåt i badekaret. Baktus skrev (3 timer siden): Menn bruker hele livet til den reisen... Finn Kalvik feks... mitt forbilde. Egentlig bør alle bruke hele livet på å bli seg selv. Cid skrev (2 timer siden): Hun driter blod Skjerpings, Cid! Athena Freyja skrev (2 timer siden): Hoppe lager mat utendørs Åååååå.... Hvis noen tar laksen, så tar jeg resten, takk! Embla Othea skrev (1 time siden): Hoppe er sinna. La oss avor, Hoppe kommer! 🚔 Hoppe blir ikke sint på forumet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. april 2023 #97875 Del Skrevet 24. april 2023 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Hoppe har blåsoppbåt i badekaret. Egentlig bør alle bruke hele livet på å bli seg selv. Skjerpings, Cid! Åååååå.... Hvis noen tar laksen, så tar jeg resten, takk! Hoppe blir ikke sint på forumet. Bare bestemt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. april 2023 #97876 Del Skrevet 24. april 2023 Hoppe er noe preget etter å ha vokst opp på Tøyen og prøver å lære bort kebabnorsk til sine finske besteforeldre. «Kebabnorsk med Hoppe minutt for minutt» går på NRK kl. 20.00 i dag, folkens. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. april 2023 #97877 Del Skrevet 24. april 2023 2 hours ago, Embla Othea said: Hoppe er noe preget etter å ha vokst opp på Tøyen og prøver å lære bort kebabnorsk til sine finske besteforeldre. «Kebabnorsk med Hoppe minutt for minutt» går på NRK kl. 20.00 i dag, folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. april 2023 #97878 Del Skrevet 24. april 2023 (endret) SVK skrev (11 minutter siden): Kanskje du får utvidet vokabularet ditt? «Bausjen» høres jo bedre ut enn politi! Kom baosjen når du tæsjet hoppetauet, spør SVK? Nei, null stress, bror, sier Hoppe. Jeg sjarmerte gutta krutt i blått i senk. Endret 24. april 2023 av Embla Othea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. april 2023 #97879 Del Skrevet 24. april 2023 (endret) 29 minutter siden, Embla Othea said: Kanskje du får utvidet vokabularet ditt? «Bausjen» høres jo bedre ut enn politi! Kom baosjen når du tæsjet hoppetauet, spør SVK? Nei, null stress, bror, sier Hoppe. Jeg sjarmerte gutta krutt i blått i senk. Klassisk Hoppe! Hoppe elsker menn i uniform. Endret 24. april 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 24. april 2023 #97880 Del Skrevet 24. april 2023 SVK skrev (8 minutter siden): Klassisk Hoppe! Hun elsker jo også menn i uniform. Næmmen. Der har Anton pøntet seg til julebord! Og Anton tipser om Hoppe om Sør-Vest politidistrikts julebordsvideo, for det kan nemlig bli dyrt hvis man ikke oppfører seg under julebordet. Men skulle det komme en bot eller to, så er jo du raus med forbrukslån. 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå