Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91401 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Hysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91402 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): For ikke å snakke om alle "barna" hun har adoptert på KG Jeg er favorittadoptivdatteren hennes. 😇 Ikke sant @Hoppetaujenta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91403 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, det ytre er intakt og det bildet er fenomenalt. Jeg hører den bydende stemmen hennes og musikken.... Praktfullt! Forresten er jeg veldig glad i denne musikken, som også bærer hennes navn: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91404 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Nei, denslags driver ikke jeg på med. Det har jeg også og det var morsomt syns jeg. Var totalt utslitt hver dag når jeg kom hjem, men ungene og jeg hadde det topp. ...det tar på å skulle forsøke å følge unger i aktiviteter når en er eldre selv. Jeg ser for meg at du var den kloke og omsorgsfulle barnehagetanten. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91405 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Stor forbedring 😇 Mobber du islam eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91406 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Mobber du islam eller? Nei men du vet, man må nesten holde med sin egen tro😅😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91407 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det skal ikke så mye til før en er eldre enn smårollinger i barnehage og de har duracellbatterier i ryggen alle som en. Det har ikke jeg. Tjorte du de fast til sklia med hoppetauet ditt når det ble for mye? Stakkars foreldre, de må ha blitt *forskrukket* når de hentet småtrollene sine. 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91408 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Nei men du vet, man må nesten holde med sin egen tro😅😁 Åå du er kristen? Jeg har vært på mange halleluja-samlinger selv om jeg ikke er kristen, det er jævla mange Filadelfia-folk på Sørlandet. ☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91409 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, jeg er ikke utagerende! Utagerende? Hva har halleluja-stemning med utagerende å gjøre? Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hysj! Ingen hysjer på meg. Ikke engang adoptivdatteren til en reptil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91410 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Åå du er kristen? Jeg har vært på mange halleluja-samlinger selv om jeg ikke er kristen, det er jævla mange Filadelfia-folk på Sørlandet. ☹️ Ikke den typen kristen. Du kan si jeg er en ekstremt liberal kristen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91411 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Jeg trodde hun var litt sånn hevet over aldring og sånn, a la Hun og Daenerys er smellvakre kvinner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91412 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ikke den typen kristen. Du kan si jeg er en ekstremt liberal kristen. Skjønner. Du er altså ikke en fast medlem av søndagskirken? 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91413 Del Skrevet 6. februar 2023 Stakkars dame. Hoppe har tjoret fast naboen sin med hoppetauet sitt. Jeg trodde Hoppe var en snill nabo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91414 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Skjønner. Du er altså ikke en fast medlem av søndagskirken? 🧐 Ikke akkurat 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91415 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Ikke akkurat 😆 Men du går kanskje i julen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91416 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Men du går kanskje i julen? Absolutt ikke 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91417 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Absolutt ikke 😆 Ikke det heller? 🤪 Haha jeg endret interessene mine på profilen min: Hva synes du? Teit eller? 🤪 «Ensom psykiatrisk pasient som er innelåst på Gjøkeredet som bruker KG til tidsfordriv, avkobling fra den ellers traurige sykehushverdagen, lett underholdning og latter i galskapen og usminka sannhet» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91418 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (4 minutter siden): Ikke det heller? 🤪 Haha jeg endret interessene mine på profilen min: Hva synes du? Teit eller? 🤪 «Ensom psykiatrisk pasient som er innelåst på Gjøkeredet som bruker KG til tidsfordriv, avkobling fra den ellers traurige sykehushverdagen, lett underholdning og latter i galskapen og usminka sannhet» Veldig veldig bra👏👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91419 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Veldig veldig bra👏👏👏👏👏 Åkeida 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91420 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (23 minutter siden): Jeg er favorittadoptivdatteren hennes. 😇 Ikke sant @Hoppetaujenta? Ingen nevnt. Ingen glemt. Entern skrev (23 minutter siden): Forresten er jeg veldig glad i denne musikken, som også bærer hennes navn: Liker henne. Lytter nå. Førsteplass på spillelista også... Embla Othea skrev (23 minutter siden): Jeg ser for meg at du var den kloke og omsorgsfulle barnehagetanten. Det også. Embla Othea skrev (21 minutter siden): Tjorte du de fast til sklia med hoppetauet ditt når det ble for mye? Stakkars foreldre, de må ha blitt forskrekket når de hentet småtrollene sine. Neida, vi lekte lystige leker vi og ungene ville ikke gå når de ble hentet. Embla Othea skrev (20 minutter siden): Åå du er kristen? Jeg har vært på mange halleluja-samlinger selv om jeg ikke er kristen, det er jævla mange Filadelfia-folk på Sørlandet. ☹️ Der var det ett ord som ikke hører hjemme noe sted i den sammenhengen. Embla Othea skrev (19 minutter siden): Utagerende? Hva har halleluja-stemning med utagerende å gjøre? Ingen hysjer på meg. Ikke engang adoptivdatteren til en reptil. Det kan bli meget høy stemning vokalt og fysisk i slike samlinger... Klart at jeg gjør det. Når det er nødvendig hysjer jeg på kongen om så skal være. Embla Othea skrev (14 minutter siden): Stakkars dame. Hoppe har tjoret fast naboen sin med hoppetauet sitt. Jeg trodde Hoppe var en snill nabo. Det der er nok bilder fra noe helt annet enn nabotreff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå