Phoenix Heart Skrevet 6. februar 2023 #91381 Del Skrevet 6. februar 2023 (endret) Entern skrev (1 time siden): Fant forresten et bilde av @Athena Freyja og, hun og @Hoppetaujenta er visst i samme bransje: 😂 Langt i fra. Endret 6. februar 2023 av Athena Freyja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91382 Del Skrevet 6. februar 2023 SVK skrev (1 time siden): Stemmer! Du holder deg godt, for du ser ikke en dag eldre ut enn du gjorde i 1964. Samme gjelder Anton, Cid og Embla. For et kompliment! Men jeg er dessverre en stolt 01’er, så der bommet du kraftig, kjære deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91383 Del Skrevet 6. februar 2023 Athena Freyja skrev (3 minutter siden): 😂 Langt i fra. (Hoppe blir sjokkert) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. februar 2023 #91384 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): (Hoppe blir sjokkert) Jeg er da ingen barnepike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91385 Del Skrevet 6. februar 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Jeg er da ingen barnepike Du hadde vært veldig god til det, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. februar 2023 #91386 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Du hadde vært veldig god til det, da Mulig, har faktisk jobbet i barnehage, var ikke noe for meg. Trives mye bedre på sykehjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91387 Del Skrevet 6. februar 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Mulig, har faktisk jobbet i barnehage, var ikke noe for meg. Trives mye bedre på sykehjem Da er du tøff 🤩😊 Du måtte vel uansett heller vært guvernante enn barnepike 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91388 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (31 minutter siden): ALLAHU AKBAR! 🥷 Nei, denslags driver ikke jeg på med. Athena Freyja skrev (18 minutter siden): har faktisk jobbet i barnehage Det har jeg også og det var morsomt syns jeg. Var totalt utslitt hver dag når jeg kom hjem, men ungene og jeg hadde det topp. ...det tar på å skulle forsøke å følge unger i aktiviteter når en er eldre selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. februar 2023 #91389 Del Skrevet 6. februar 2023 Når Hoppe jobber i barnehage så har hun ansvar for færre barn enn når hun er hjemme med egne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91390 Del Skrevet 6. februar 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Når Hoppe jobber i barnehage så har hun ansvar for færre barn enn når hun er hjemme med egne barn. For ikke å snakke om alle "barna" hun har adoptert på KG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. februar 2023 #91391 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei, denslags driver ikke jeg på med. Det har jeg også og det var morsomt syns jeg. Var totalt utslitt hver dag når jeg kom hjem, men ungene og jeg hadde det topp. ...det tar på å skulle forsøke å følge unger i aktiviteter når en er eldre selv. Eldre er du så gammel Og jeg som trodde du var ung og sprek og hoppet hoppetau flere ganger til dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. februar 2023 #91392 Del Skrevet 6. februar 2023 1 minutt siden, Entern said: For ikke å snakke om alle "barna" hun har adoptert på KG Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91393 Del Skrevet 6. februar 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Eldre er du så gammel Og jeg som trodde du var ung og sprek og hoppet hoppetau flere ganger til dagen Jeg trodde hun var litt sånn hevet over aldring og sånn, a la Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91394 Del Skrevet 6. februar 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): Eldre er du så gammel Og jeg som trodde du var ung og sprek og hoppet hoppetau flere ganger til dagen Det skal ikke så mye til før en er eldre enn smårollinger i barnehage og de har duracellbatterier i ryggen alle som en. Det har ikke jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91395 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nei, denslags driver ikke jeg på med. Det har jeg også og det var morsomt syns jeg. Var totalt utslitt hver dag når jeg kom hjem, men ungene og jeg hadde det topp. ...det tar på å skulle forsøke å følge unger i aktiviteter når en er eldre selv. Åkeida. Hva med «Jesus Kristus. Halleluja!» 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91396 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det skal ikke så mye til før en er eldre enn smårollinger i barnehage og de har duracellbatterier i ryggen alle som en. Det har ikke jeg. Ja ingen har så mye energi som småbarn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91397 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Åkeida. Hva med «Jesus Kristus. Halleluja!» 😇 Stor forbedring 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91398 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg trodde hun var litt sånn hevet over aldring og sånn, a la Ja, det ytre er intakt og det bildet er fenomenalt. Jeg hører den bydende stemmen hennes og musikken.... Praktfullt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91399 Del Skrevet 6. februar 2023 SVK skrev (6 minutter siden): Når Hoppe jobber i barnehage så har hun ansvar for færre barn enn når hun er hjemme med egne barn. Var ikke hun adoptivdatteren til Durek? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91400 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Åkeida. Hva med «Jesus Kristus. Halleluja!» Nei, jeg er ikke utagerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå