Entern Skrevet 6. februar 2023 #91261 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Tror du det altså? Jeg ser for meg at hun hadde kjeftet på de bråkete ungdommene og skrikende barna med makk i ræva. 😟 Jeg tror hun hadde vært snill og koselig tante med dem jeg 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91262 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg tror hun hadde vært snill og koselig tante med dem jeg 😊 ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2023 #91263 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Ja det gjorde du visst, og nå har du spist reinskav sammen med Entern på Enterns arbeidsplass 😊 Reinskav? Embla Othea skrev (15 minutter siden): Nei - det ble en Happy Meal på henne. Hun har ikke godt av mer. Ikke en lite chips en gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2023 #91264 Del Skrevet 6. februar 2023 Nå er hun med på Hotel Cæsar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91265 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): ♥️♥️ Ja det tenker Cassidy Tvillingene at er en bra avtale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91266 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Jeg tror hun hadde vært snill og koselig tante med dem jeg 😊 Hehe ja - kanskje med barna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91267 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene spanderer på deg, dersom du får nei fra andre.🥰🥰 Woho. Jeg tar det samme som dere - Dobbel Quarter Oounder. 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91268 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91269 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ja. Favoritten min det. Klart det. Jeg tror deg. Er veldig glad i husmannskost. Enkel, smakelig vellaget og grei pris. Tenkte meg det. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91270 Del Skrevet 6. februar 2023 Cid skrev (11 minutter siden): Reinskav? Ikke en lite chips en gang? Nope. Mc’ærn er ikke bedre enn iskrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91271 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Woho. Jeg tar det samme som dere - Dobbel Quarter Oounder. 🥳 Det var det Cassidy Tvillingene tenkte.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91272 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det var det Cassidy Tvillingene tenkte.♥️♥️ Mhm. ❤️ Dere begynner å kjenne meg nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91273 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Mhm. ❤️ Dere begynner å kjenne meg nå. Ja og du begynner å kjenne Cassidy Tvillingene nå.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2023 #91274 Del Skrevet 6. februar 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Reinskav? Tynne reinsdyrskiver/biter i saus. Veldig godt. Embla Othea skrev (3 minutter siden): Hehe ja - kanskje med barna. Jeg er snille med alle jeg, men...folk må kunne oppføre seg på spiseplass. Sånn er det for alle. Embla Othea skrev (2 minutter siden): Woho. Jeg tar det samme som dere - Dobbel Quarter Oounder. 🥳 Hmm....da tenker jeg nok at det er en veldig stor spiseting? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. februar 2023 #91275 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (24 minutter siden): Husmannskost altså? Kjøttkaker med poteter, brun saus og ertestuing, ser jeg for meg. På Larsen er dagens mandager kjøttkaker med kålstappe og poteter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91276 Del Skrevet 6. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Ja og du begynner å kjenne Cassidy Tvillingene nå.♥️♥️ Det gjør jeg. ❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. februar 2023 #91277 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (9 minutter siden): Nope. Mc’ærn er ikke bedre enn iskrem. Hva med begge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. februar 2023 #91278 Del Skrevet 6. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg. ❣️ Ja og det er Cassidy Tvillingene veldig glade for.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91279 Del Skrevet 6. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Tynne reinsdyrskiver/biter i saus. Veldig godt. Jeg er snille med alle jeg, men...folk må kunne oppføre seg på spiseplass. Sånn er det for alle. Hmm....da tenker jeg nok at det er en veldig stor spiseting? Det er sant. Selv på familievennlige steder må man kunne forvente litt matro. 🙂 Det er en ganske stor spiseting, ja. 😂 Tror du hadde likt det. En feit, skikkelig saftig burger slår aldri feil som nattmat. 🤓 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 6. februar 2023 #91280 Del Skrevet 6. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): På Larsen er dagens mandager kjøttkaker med kålstappe og poteter Det er godt det. 🙂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå