Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
32 minutter siden, Rumle skrev:

tumblr_inline_mi8vdp9Pw41qz4rgp.jpg

Dette MÅ da være Hoppe vel? :danse: 

I jaffal en særdeles pen hoppekjole. Tenk å få se @Hoppetaujenta i en sånn kjole, da. :tommelopp: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er altfor kort å vise meg frem i dagslys med, men pusekatten var i alle fall søt nok. :)

Er bare innom her også for å si at jeg blir borte fra nett. Ny-maskinen trenger rep og gammelmaskinen er vrang. Har ikke andre muligheter, så dere kan jo fortsette å undres her inne...jeg kan ikke gi lyd fra meg før jeg plutselig gir lyd, men da skal jeg ta igjen og gi kraftig oppsamlet lyd for alle ukene jeg har vært stille. Stol på Hoppe. :jepp: 

Klem til alle fra ei hoppe som skal jorde seg i noen uker uten nett. *poff* *bortevekk* 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Den er altfor kort å vise meg frem i dagslys med, men pusekatten var i alle fall søt nok. :)

Er bare innom her også for å si at jeg blir borte fra nett. Ny-maskinen trenger rep og gammelmaskinen er vrang. Har ikke andre muligheter, så dere kan jo fortsette å undres her inne...jeg kan ikke gi lyd fra meg før jeg plutselig gir lyd, men da skal jeg ta igjen og gi kraftig oppsamlet lyd for alle ukene jeg har vært stille. Stol på Hoppe. :jepp: 

Klem til alle fra ei hoppe som skal jorde seg i noen uker uten nett. *poff* *bortevekk* 

Noen ukermuten nett? :sjokkert: Måtte høye Herren stå deg bi, vi overlever ikke så lengenuten  :hoppe:  på kg. 

(Tenke; :hoppe:  må oppgi adressen til almetreet sitt, før vi dør av @Hoppetaujenta savn. :grine:  )

Og noen mener bruk av smileys i tråder er hersketeknikk. Da er denne tråden full av hersketeknikk! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Rumle skrev:

tumblr_inline_mi8vdp9Pw41qz4rgp.jpg

Dette MÅ da være Hoppe vel? :danse: 

Ca 1 000 000 i søthetsfaktor på en skala til 10

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hvaaaa?!! :sjokkert: :sukk:

Ha en fin påske da .. og håper pcen blir i orden snart så vi får deg tilbake hit :jepp: :klemmer:  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
42 minutter siden, Rumle skrev:

Hvaaaa?!! :sjokkert: :sukk:

Ha en fin påske da .. og håper pcen blir i orden snart så vi får deg tilbake hit :jepp: :klemmer:  

Kan pc trøbbel være en unnskyldning for noe annet? :sjokkert:   For eksempel for mye godtesnop? :daane: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan pc trøbbel være en unnskyldning for noe annet? :sjokkert:   For eksempel for mye godtesnop? :daane: 

:sjokkert: tror du? 

Eller kanskje hun har blitt fullstendig hektet på påskequiz'er - og kjører land og strand rundt for å delta på alle?! :sjokkert: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, Rumle skrev:

:sjokkert: tror du? 

Eller kanskje hun har blitt fullstendig hektet på påskequiz'er - og kjører land og strand rundt for å delta på alle?! :sjokkert: 

Ikke godt å vite. Håper hun får kg-abstinenser raskt og dermed MÅ ordne opp i pcene sine. 

:hoppe:@Hoppetaujenta  Vi får Jaffal abstinenser når du ikke deler ut daglige  :hoppe: :shoppe::hoppendeglad: meddeleser. 

:rope: Kom tilbake! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg ble helt forstørra av det faktumet at kjolen skifter farge for hver innlegg omtrent jeg.. :ler: aldri lagt merke til det før. :P har den bestandig gjort det, hoppetaujenta? :P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hoppetaujenta har kanskje tatt Påskeferie, og sitter i s:sol:l-veggen og koser seg med appelsiner og kvikklunsj og kakao etter en deilig skitur? :jepp:

Anonymkode: e7763...421

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Tusen takk for klemmen!

Jeg ønsker deg ei riktig God Påske! :sol:

Anonymkode: e7763...421

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Namine skrev:

Herregud, jeg ble helt forstørra av det faktumet at kjolen skifter farge for hver innlegg omtrent jeg.. :ler: aldri lagt merke til det før. :P har den bestandig gjort det, hoppetaujenta? :P

Siden hoppe har pc-trøbbel på ubestemt tid :sukk: så svarer jeg! Den har alltid skiftet, ja :jepp: I alle fall så lenge som jeg kan huske:laugh:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
7 timer siden, Namine skrev:

Hoppetøysejenta, kom tilbake.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrenes tid er ikke forbi, for jeg fikk det til nå! :hoppe: *så lenge det varer*
Alle varianter av påske-seigmenn og damer til alle som vil ha

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godtesnop? :nei:  Har fått nok. (Slå den, du.)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...