Rumle Skrevet 22. mars 2016 #781 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Fikk du med deg grunnen for det? Kunne de ikke gis bort til andre dyreparker? "Dyreparken i Kristiansand har avlivet de tre ulvene de hadde. Årsaken er at de skal hente to nye ulver, en av hvert kjønn, fra andre dyreparker for å starte en ny flokk. Dyreparken kunne ikke starte en ny flokk med ulvene de allerede hadde, skriver fvn.no. " Kommer ikke inn på artikkelen. Hvorfor de ikke kan gis bort/omplasserer er jo en gåte? Utrolig provoserende at man først tar dyrene ut av sitt rette element, og tar over fullt ansvar for dem - og så gjør de slikt Endret 22. mars 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #782 Del Skrevet 22. mars 2016 Ok. Takk. Tror det var ang de hannkyllingene som ble avlivet at jeg ble oppmerksom på veddeløpshesters ikke så bra liv. De brukes så hardt at de kollapser og må avlives. Jeg skal ikke spilleV75 mer. Trodde faktisk at de behandlet dem ganske ok jeg. Naive Hoppe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #783 Del Skrevet 22. mars 2016 46 minutter siden, Rumle skrev: Vel, det var jammen deprimerende å google det - det er visst ikke bare ulver som blir avlivet Da googler ikke jeg det, altså. Deprimerende nok med nyheter i dag. (Les Brusselangrepet.) Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #784 Del Skrevet 22. mars 2016 Ustabilt vær i dag. Orker ikke å fyke ut og inn mer, så jeg blir inne. Litt jaffal. Jeg drikker gul påskebrus med isbiter i. Er så godt atte! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #785 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Og jeg drikker vann og grubler på hva jeg skal finne på - merker at påskeapatien begynner å sette seg Endret 22. mars 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #786 Del Skrevet 22. mars 2016 Blokker påsketankene og tenk på at det er en helt vanlig tirsdag i mars. Det gjør jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #787 Del Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Blokker påsketankene og tenk på at det er en helt vanlig tirsdag i mars. Det gjør jeg. Sånt får ikke jeg til - jeg ser bare søndager .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #788 Del Skrevet 22. mars 2016 Kanskje man skulle prøve seg på en slik hvetestjerne (?) i påsken. Ser de har gått sin seiersgang på nett. Noen av dere som har prøvd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #789 Del Skrevet 22. mars 2016 Har bare sett på det bildet noen ganger og tørket meg rundt munnen. Den ser god ut. (bak i vei Rumle) 7 minutter siden, Rumle skrev: Sånt får ikke jeg til - jeg ser bare søndager .. En skal holde hviledagen heldig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #790 Del Skrevet 22. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Har bare sett på det bildet noen ganger og tørket meg rundt munnen. Den ser god ut. (bak i vei Rumle) En skal holde hviledagen heldig! hvordan gjør man det da, frk guru? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #791 Del Skrevet 22. mars 2016 Er vi ikke heldige som får hvile på en fridag kanskje? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #792 Del Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, Rumle skrev: Kanskje man skulle prøve seg på en slik hvetestjerne (?) i påsken. Ser de har gått sin seiersgang på nett. Noen av dere som har prøvd? Oppskriften, kan du være behjelpelig med den? Sånn når du frister folk med bilder...... Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #793 Del Skrevet 22. mars 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Er vi ikke heldige som får hvile på en fridag kanskje? Snakk for deg selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #794 Del Skrevet 22. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oppskriften, kan du være behjelpelig med den? Sånn når du frister folk med bilder...... Anonymkode: d7aca...61f Det kan vel la seg ordne http://www.godt.no/#!/oppskrift/7287/nutellastjerne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #795 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Hvordan går det ellers med matrosen i fjellheimen? Savner du bøljan blå? Endret 22. mars 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #796 Del Skrevet 22. mars 2016 Så koselig det var her da, med havsens sang og deilig bakst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #797 Del Skrevet 22. mars 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars 2016 #798 Del Skrevet 22. mars 2016 Er du iført sjøkvinnsklær og står med brede ben og synger sjøulksanger i dag? Med pose på hodet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #799 Del Skrevet 22. mars 2016 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Er du iført sjøkvinnsklær og står med brede ben og synger sjøulksanger i dag? Med pose på hodet? Selvsagt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. mars 2016 #800 Del Skrevet 22. mars 2016 Praktisk med pose på hodet til sjøs! Det burde innføres som påbudt bekledning i sjøvettreglene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå