Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (58 minutter siden):

🏃‍♂️

🐩

Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

God handletur 😀

Hemmelig melding: "Det er fullbragt!" 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Hemmelig melding: "Det er fullbragt!" 

:nordvesta:

• Liker 1
Skrevet

Nå har hun en flue på besøk. Tror ikke hun blir kvitt den med det første. 

Skrevet

Tvert i mot, den er velkommen og den skal ledes i retning planten som heter fluefanger,
for det er sjelden kost i denne kåken. Velkommen lille flue. :klem: 

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Tvert i mot, den er velkommen og den skal ledes i retning planten som heter fluefanger,
for det er sjelden kost i denne kåken. Velkommen lille flue. :klem: 

Det innlegget tok en overraskende vending. :overrasket:

Endret av SVK
Skrevet
SVK skrev (3 minutter siden):

Det innlegget tok en overraskende vending. :overrasket:

Der har du kanskje meg av og til? :laugh: 

Jeg har kjøpt meg en splitter ny baguett med reker...og så har jeg kjøpt rekesalat i tillegg, så det blir
en skikkelig følelse av luxus til neste måltid...fordi jeg fortjener det. :jepp:  Jeg og meg gjør det, ja. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
Just now, Hoppetaujenta said:

Jeg har kjøpt meg en splitter ny baguett med reker...og så har jeg kjøpt rekesalat i tillegg, så det blir
en skikkelig følelse av luxus til neste måltid...fordi jeg fortjener det. :jepp:  Jeg og meg gjør det, ja. :jepp: 

:spise:

Skrevet

Jupp...og jeg har sett at kongen ble tatt i ed som kongen og....dette tror jeg kommer til å gå bra. Jeg liker ham. :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Jupp...og jeg har sett at kongen ble tatt i ed som kongen og....dette tror jeg kommer til å gå bra. Jeg liker ham. :) 

Det må du si til han. Han er visst vært veldig nervøs med tanke på audiensen han håper å få hos deg nå som han er konge. 

Endret av SVK
Skrevet

Jeg sender en diskrèt turbopitbullbrevdue når all viraken har roet seg litt der over. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

🐩

🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️

Skrevet

Hun ser nå på et program på tv hvor noen svenske personer forsøker å finne slektningene til et menneske som er død, for der finnes en diger arv å dele ut. Hvorfor kommer det aldri noen på min dør og gir beskjed om min ukjente kjemperike kjempedøde onkel i amerika, danmark eller i nabofylket mitt? :sukk: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Hun ser nå på et program på tv hvor noen svenske personer forsøker å finne slektningene til et menneske som er død, for der finnes en diger arv å dele ut. Hvorfor kommer det aldri noen på min dør og gir beskjed om min ukjente kjemperike kjempedøde onkel i amerika, danmark eller i nabofylket mitt? :sukk: 

Fordi de fortsatt lever sikkert 😄 

Skrevet

:( Et altfor godt svar som nok ikke er sant, for jeg har ingen onkel som jeg ikke vet om. 

• Hjerte 1
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

:( Et altfor godt svar som nok ikke er sant, for jeg har ingen onkel som jeg ikke vet om. 

Hva om du hadde en ukjent bror og det viste seg å være Kody Brown? 😆

Skrevet

Well.....han er i alle fall ikke rik...det vet jeg...så med mindre han ga meg et stort stykke land og satte opp et hus etter mitt eget ønske og anvisninger i coyote pass, her vedlagt et bilde jeg fikk låne av ham så dere fikk se. Finfin plass. :rodmer: kodywinnbrown_243377544_951340502120811_

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Well.....han er i alle fall ikke rik...det vet jeg...så med mindre han ga meg et stort stykke land og satte opp et hus etter mitt eget ønske og anvisninger i coyote pass, her vedlagt et bilde jeg fikk låne av ham så dere fikk se. Finfin plass. :rodmer: kodywinnbrown_243377544_951340502120811_

Han ga deg et stykke ekteskap :bryllup:

Skrevet
17 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Vi får spleise på en lottokupong. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...